café..

Mr. Mistery

Wanna have fun? click on:
http://www.xs4all.nl/~npjdjong/index.html

Een man raakt in een café aan de praat met een andere man. Het blijkt dat ze
allebij blij zijn even van moeder de vrouw verlost te zijn. Het is zo
gezellig dat ze besluiten om na sluitingstijd bij één van die twee thuis nog
een biertje te pakken. Daar aangekomen blijkt hij de sleutel te zijn
vergeten. Geen nood, ze gaan even achterom door de slaapkamerdeur. "Moet je
wel stil zijn want mijn vrouw ligt er te slapen." Zo gezegd zo gedaan.
"Hee," fluistert die andere, "ik zie dat er een vent bij je vrouw in bed
ligt." -"Hou je bek dan, we hebben maar twee biertjes!"

Mr. Mistery.

Wanna have fun? click on:
http://www.xs4all.nl/~npjdjong/index.html

Larie & Wiesje

On Thu, 23 Dec 2010 23:50:51 +0100, "Mr. Mistery"
<nietm...@chello.nl> wrote:

> [...]
>"Hee," fluistert die andere, "ik zie dat er een vent bij je vrouw in bed
>ligt." -"Hou je bek dan, we hebben maar twee biertjes!"

Herinnert mij aan deze, die jij (dacht ik) ook wel eens hebt
geplaatst:

Een man vindt zijn vrouw in bed met zijn beste vriend: "Henk, ik
/moet/. Maar jij???"

--
Larie

Zie voor variaties op overspel Henk Finkers' "Geen spatader
veranderd".