't is groen

T.W.Bakker

't is groen en je spoelt het door het toilet......

Greenpeace (greenpies)
--
M.t.y.l
Groetjes (Greetings) Theo.

" I'm the observer who is observing"

Henk-Jan Ietswaart

"T.W.Bakker" wrote:

Nee, sorry, iets minder leuk. Maar ga door, wie weet ;-)

Michiel Kamp

't Is groen, ligt in het bos en het stinkt ontzettend?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
"Een dood padvindertje"

Voor meer van dit soort leuke moppen surf je naar De Site van Vermaak:
http://www.geocities.com/Hollywood/Heights/9474/

Henk-Jan Ietswaart <h...@telekabel.nl> schreef in berichtnieuws
37693EC2...@telekabel.nl...

Limo

een krokodil>

Henk-Jan Ietswaart

Michiel Kamp wrote:

> 't Is groen, ligt in het bos en het stinkt ontzettend?
> ?

> "Een dood padvindertje"

OK. Net zo flauw! ;-)

Michiel Kamp

't Is groen en het sjeest van de berg...

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
"Een Skiwi!"

Henk-Jan Ietswaart <h...@telekabel.nl> schreef in berichtnieuws

376B57DE...@telekabel.nl...

TOMB

t'is groen, rond, klein en het heeft een gewei...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
een herwt !

I'm not into working out. My philosophy: No pain, no pain.
TOMB
tbu...@DELETE.THIS.geocities.com
ICQ#:18895335
Want to earn money while surfing? mail me!

Michiel Kamp wrote in message <7kg0ht$hg9$1...@reader1.wxs.nl>...

>'t Is groen en het sjeest van de berg...

..

Peter Berkhout

TOMB wrote in message <7kjl56$e32$1...@news.planetinternet.be>...

>t'is groen, rond, klein en het heeft een gewei...
>.
>.
>een herwt !

Een dophertje.

--
Met vriendelijke groeten/With kind regards/Mit freundlichen Grüssen,
Peter Berkhout.

Patrick van den Berg

Het is groen en net zo ruig als Jos Brink
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
Kermit de flikker

m.p. van den driest

Patrick van den Berg heeft geschreven in bericht
<7korra$elc$1...@news.casema.net>...

>Het is groen en net zo ruig als Jos Brink
><
><><
>Kermit de flikker

Ja, daar gaat ie dan.
Het is groen en ook bruin: Kermit de nikker (zeker niet beledigend
natuurlijk!)
Het is groen en het plakt: Kermit de sticker.

Variant:
Klein, petje op, hekel aan Windows: Paulus de DOSkabouter.
Klein, petje op, rent hard: Paulus de Crosskabouter
Klein, petje op, slaat ander mannetje in elkaar: Paulus de Roskabouter.
Klein, petje op, houdt van disco: Paulus de Hoskabouter.

Etc. etc. etc. Wel heel flauw.

Maarten

P.S.: Nou ben ik toch al weer een paar jaar bij 'de club' maar... Jos...
ruig?

Quinten

8< knip >8

> [...]
> Klein, petje op, slaat ander mannetje in elkaar: Paulus de Roskabouter.
> Klein, petje op, houdt van disco: Paulus de Hoskabouter.

Gehoord op een kleuterschool:

Klein, petje op, valt steeds om: Paulus de Wodkabouter.

QQleQ

Oscar Dijkhoff

Klein, petje op, loopt tegen de lamp: Paulus de Botskabouter en Paulus de
Kloskabouter.

Remco Lagarde

Het is groen en groter dan een tennisbal.......
]
]
]
]
]
]
]
]
]
]
]
]
Een voetbalveld !

Flrois

Tennisbal is geel.

Remco Lagarde <r.la...@bergson-tools.com> schreef in berichtnieuws
7lf76n$c5g$1...@news.IAEhv.nl...

Christ van Willegen

Flrois wrote in message <930939811.2033....@news.demon.nl>...

>Tennisbal is geel.
>
>Remco Lagarde <r.la...@bergson-tools.com> schreef in berichtnieuws
>7lf76n$c5g$1...@news.IAEhv.nl...

Dat zegt ook niemand!

ObJoke:
Prins Bernhard gaat met zijn nieuwe auto een eindje rijden.
Terwijl hij door de polder rijdt is hij even afgeleid, let
niet op en raakt een fietser. In zijn achteruitkijkspiegeltje
ziet hij de man nog net de (volle) sloot induiken. "Oh shit,"
denkt 'ie, zet de auto in z'n achteruit en trekt het boertje
uit de sloot. "Weet je wat," zegt Bernhard, "ik neem je wel mee
naar huis om je schone kleren te geven." "Nou, graag!" is het
antwoord.

In de auto gestapt zegt de boer: "Nou, da's een mooie auto.
Hoe harrd kan 'ie?" "180" "Ik durf het bijna niet te vragen,
maar..." "Ok dan".

Met 180 km per uur scheuren ze de polders door op weg naar
Bernhard z'n huis.

Daar aangekomen wil de boer toch weten met wie hij te maken
heeft, en vraagt: "Wie bent u eigenlijk?" "Prins Bernhard."
"Goh, da's toevallig. Ik ben Bernhard Prins!"

Christ van Willegen

anna.h...@gmail.com

Op woensdag 16 juni 1999 09:00:00 UTC+2 schreef T.W.Bakker:
> 't is groen en je spoelt het door het toilet......

> [...]

Hallo iedereen,

wat een leuke grappen kennen jullie!! Hebben jullie misschien nog wat kerstgrapjes en grollen klaar liggen voor deze december maand? IK kan er wel een paar gebruiken om mijn familie weer te laten huilen van het lachen.

Groetjes Anna