Wat is er gebeurd?

Mr. Mistery

Wanna have fun? click on:
http://www.xs4all.nl/~npjdjong/index.html

Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen... Dokter: "Wat is er
gebeurd?" Vrouw: "Dokter, elke keer als mijn man dronken thuiskomt slaat hij
me ineen..." Dokter: "Daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen: als
uw man dronken thuiskomt, neem een kopje kamillethee en begin te gorgelen,
gorgelen, gorgelen." 2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter zij
ziet er herboren en fris uit. Vrouw: "Dokter, dat is een geniale oplossing!
Telkens mijn man beschonken thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er
niets gebeurd!" Dokter: "Zie je nu hoe eenvoudig het is om je mond te
houden?"