Onzinnige zinnen.......

Mr. Mistery

Wanna have fun? click on:
http://www.xs4all.nl/~npjdjong/index.html

65% van de vrouwen hebben goede sex. Voor die andere 35% heb ik geen tijd
meer.

Zegt mij wie gij zijt, en ik zal U zeggen wie U bent....

Als het regent in september, valt Kerstmis in december.

Als het regent in mei, is april voorbij.

Ik kan het niet hebben als iemand me zegt dat ik niet tegen kritiek kan.

Ken je zwakheden, dan sta je sterk!

Tussen samen werken en samenwerken gaapt vaak een onoverbrugbare kloof!

Een wens voor mijn kinderen... Dat ze rijke ouders mogen krijgen....

Rudolpho

Op 29-12-2010 22:24, Mr. Mistery schreef:

> [...]
>
> Tussen samen werken en samenwerken gaapt vaak een onoverbrugbare kloof!
>
> Een wens voor mijn kinderen... Dat ze rijke ouders mogen krijgen....

Ah, een uitzending van "Humor Gemist" :-D
--

Groetjes,
Rudolpho

Larie & Wiesje

On Fri, 31 Dec 2010 15:39:53 +0100, Rudolpho <a...@b.invalid> wrote:

>Ah, een uitzending van "Humor Gemist" :-D

... verzorgd door Humor met een Missie.

Misschien kunnen we trouwens wel inzamelen voor die missie. Geen
zilverpapier, maar de verpakkingen van grappen.
Ik bedoel, "Sam komt Moos tegen in de Kalverstraat" is slechts
verpakking van een hele reeks grappen. (Voor niet-Nederlanders: het is
een standaard-opening voor joodse humor, ontleend aan de gewone
wandeling die men in Amsterdam op de sabbat placht te maken. Er is
vàst een Antwerpse tegenhanger.)

Als we nou die verpakkingen inzamelen en verkopen voor hergebruik, dan
kunnen we met de opbrengst de missie van humor steunen. Toch?

--
Larie,
ambachtelijk maker van grappen in verstandelijk afbreekbare verpakking

Paul Vandermaessen

Larie & Wiesje wrote:

> [...]
> een standaard-opening voor joodse humor, ontleend aan de gewone
> wandeling die men in Amsterdam op de sabbat placht te maken.

Weet u dat wel zeker?
Misschien had het niets met sabbat te maken.
Ik bedoel: er leven wel meer van dergelijke beweringen, die in veel gevallen
later slechts romantiseringen blijken/bleken te zijn zonder enig verband met de
realiteit.

> Er is
> v�st een Antwerpse tegenhanger.)

> Als we nou die verpakkingen inzamelen en verkopen voor hergebruik, dan
> kunnen we met de opbrengst de missie van humor steunen. Toch?

De verpakking is de humor niet.
Ik ben bang dat u hier niet ver mee komt.
Met missie ook niet overigens.

Rotterdamse Aad

"Paul Vandermaessen":

> [...]
> gevallen
> later slechts romantiseringen blijken/bleken te zijn zonder enig verband

Is dit voorbeeld dan beter:
Ken je die mop van die Amsterdammer en Antwerpenaar die met de trein naar
Parijs gingen?

--
Rotterdamse Aad
www.ditisrotjeknor.nl

Larie & Wiesje

On Fri, 31 Dec 2010 16:57:19 +0100, "Paul Vandermaessen"
<P...@zottegem.be> wrote:

> [...]
>later slechts romantiseringen blijken/bleken te zijn zonder enig verband met de

Het is mijn eigen slotsom na de grappen van Max Tailleur en de
geschiedschrijving van Meyer Sluyser.

Ik bespeur alvast een doelwit! ;-)

--
Larie

Paul Vandermaessen

Rotterdamse Aad wrote:
> "Paul Vandermaessen":
>
> Is dit voorbeeld dan beter:
> Ken je die mop van die Amsterdammer en Antwerpenaar die met de trein
> naar Parijs gingen?

Inderdaad.
Dat was een goeie overigens.

Rudolpho

Op 31-12-2010 17:21, Rotterdamse Aad schreef:

> "Paul Vandermaessen":
>
> Is dit voorbeeld dan beter:
> Ken je die mop van die Amsterdammer en Antwerpenaar die met de trein naar
> Parijs gingen?

Die gingen toch naar Londen???

Rotterdamse Aad

"Rudolpho":

> Die gingen toch naar Londen???

Dat is de versie n� de opening van de Eurotunnel.

Rudolpho

Op 3-1-2011 13:20, Rotterdamse Aad schreef:

> "Rudolpho":
>
> Dat is de versie ná de opening van de Eurotunnel.

:-D

Larie & Wiesje

On Mon, 03 Jan 2011 13:23:48 +0100, Rudolpho <a...@b.invalid> wrote:

>:-D

Ja ja, humor lééft, en ontwikkelt zich! :-)

--
Larie

Leef ik zelf eigenlijk wel?

Limbabwaan

"Larie & Wiesje" <lari...@g-g-gmail.com> schreef in bericht

Voel je je soms onderontwikkeld?
Ingewikkeld zeg.

--
Met vriendelijke groet,

Limbabwaan
http://www.supporterssteunenfeyenoord.nl/

Rudolpho

Op 3-1-2011 18:58, Limbabwaan schreef:

> "Larie & Wiesje" <lari...@g-g-gmail.com> schreef in bericht

> Voel je je soms onderontwikkeld?
> Ingewikkeld zeg.

Dat is de mop van die mummie.

Larie & Wiesje

On Mon, 03 Jan 2011 23:39:41 +0100, Rudolpho <a...@b.invalid> wrote:

>Dat is de mop van die mummie.

Vraagt die rups aan die mummie: "Heb jij teveel gegeten?"

--
Larie

(Ik vond dit zelf de geschiktste vraag, maar ik laat mij graag
overtroeven!)

Rotterdamse Aad

"Larie & Wiesje":

> Vraagt die rups aan die mummie: "Heb jij teveel gegeten?"
> (Ik vond dit zelf de geschiktste vraag, maar ik laat mij graag
> overtroeven!)

Poging:
Vraagt de rups aan de mummie: "Als jij uitkomt, ben je dan een DC7?"

Larie & Wiesje

On Tue, 4 Jan 2011 11:52:25 +0100, "Rotterdamse Aad"
<van-u...@ditisrotjeknor.nl> wrote:

>Poging:
>Vraagt de rups aan de mummie: "Als jij uitkomt, ben je dan een DC7?"

Bijvoorbeeld. ;-)

En na enkele temerige vragen grauwt de mummie: "Nee, ik word een grote
groene vlindervreter!"

--
Larie

Waarin je je al niet verdiept...

Rotterdamse Aad

"Larie & Wiesje":

> En na enkele temerige vragen grauwt de mummie: "Nee, ik word een grote
> groene vlindervreter!"

Leuker was geweest: "Nee, ik word een grote pauwenoogvreter!"

Daar kunnen dan die 500 Animal Cops tegen optreden.

Larie & Wiesje

(Voor niet-Nederlanders: dat betreft (als ik het goed zeg) een
onderdeel van het gedoogakkoord van de Nederlandse regering.)

Wat maakt "grote pauwenoogvreter" leuker dan "grote groene
vlindervreter"? Dat je "pauwenoog" zegt, terwijl die vlinder
"dagpauwoog" heet?
(Kan best zijn, maar ik zie het zonder toelichting niet.)

--

/
*

(rups boven bloem)