waar is iedereen???

1 view

Helene

zijn der hier nog ouwe of is alles nieuw?

Lenny

Andre enHelene

aha
ik dacht kga is ff kijken hoe het op ut terrace is mar tis bar rustig
en dat terwijl het best goed weer is he

lenny

The Joker <thefun...@iname.com> schreef in berichtnieuws
8F2786885.t...@127.0.0.1...
> 01 mei 2000, alt.humor.dutch.terrace, Len...@yahoo.com (Helene) in

> Ook hallo!
>
> 'k Heb 't zaakje weliswaar nog in de feed staan, maar 't ligt volkomen op
> z'n gat. Vorige week nog wel wat met Michael gekletst, toevallig.

Andre en Helene

zitten ze ook nie ergens anders dan?
tja ben lang tijdje weggeweest dus ben niet meer echt op de hoogte he:)

Lenny

Andre en Helene

> Op 't terras schijnt altijd de zon. Dat wil zeggen, als je er voor open
> staat, tenminste. Trouwens wel balen, wa, die druilerigheid op 30 april.
> M'n dochter had zich zo verheugd op een ritje op een pony, maar die
beesten
> kwamen door het slechte weer letterlijk zowel als figuurlijk niet
opdraven.

> Maar goed, now for the latest and the hottest, Who the fuck is Andre???

die pony's deugen voor geen meter he
andre is mijn partner ( poe da is netjes getiept)

Andre en Helene

ga ik daar is ff koekeloeren

The Joker <thefun...@iname.com> schreef in berichtnieuws

8F286B8BA.t...@127.0.0.1...
> 01 mei 2000, alt.humor.dutch.terrace, Len...@yahoo.com (Andre en Helene)
in

> Ja, ze zitten vast wel ergens anders. O.a. in alt.nl.* (Mark) en in nes,
> geloof ik. Maar ik heb de laatste tijd niet zoveel tijd om tijd te maken
> zodat ik tijd heb. vandaar dat ik maar hier blijf, lekker rustig ;)

Andre en Helene

daar is dus niks te vinden

( me roept er ff weer iedereen bij)
ROEP!!!!!! HEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJ doe ff gezellig en tiep wat mee
allemaal
zouden ze het horen denk je?

Andre en Helene <Len...@yahoo.com> schreef in berichtnieuws
8ep3a8$sj$1...@news.kabelfoon.nl...

Byanca

"Andre en Helene" <Len...@yahoo.com> wrote:

> daar is dus niks te vinden
>
> ( me roept er ff weer iedereen bij)
> ROEP!!!!!! HEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJ doe ff gezellig en tiep wat mee
> allemaal
> zouden ze het horen denk je?

Joehoe! ja, ja, pffff... hier ben ik...
Het is hier de laatste tijd zo rustig dat ik ahdt al zo'n beetje
afgeschreven had. Daarbij druk, druk en zo. In nes posten Michael en ik
ook niet meer, de sfeer werd een beetje beklemmend. Maar gelukkig heb ik
je postje gezien. Hoe gaat het?

En waar zijn de andere ouwen? Van Joker heb ik onlangs nog wat gelurkt,
maar waars de rest?

Andre en Helene

Byanca <deborah3@donderop!chello.nl> schreef in berichtnieuws
cm8QOYRLn2tQTS...@4ax.com...

> [...]
> je postje gezien. Hoe gaat het?
>
> En waar zijn de andere ouwen? Van Joker heb ik onlangs nog wat gelurkt,

ik weet niet waar iedereen is kben er ook pas weer een paar dagen
druk druk druk he maar je kent het zoals je zelf al typte
ben verhuist enzo jaja voor de 3e keer alweer afgelopen jaar:))
en khad weer is ff lekker wat tijd dus dacht laat ik is ff gaan loeren op
ahdt maar zie alleen namen die ik nie ken
en anja volgt het ook nie meer zie ik zo:)

Lenny

Andre en Helene

The Joker <thefun...@iname.com> schreef in berichtnieuws
8F2A614FA.t...@127.0.0.1...
> 03 mei 2000, alt.humor.dutch.terrace, Len...@yahoo.com (Andre en Helene)
> in <8ep39e$sb$1...@news.kabelfoon.nl>:

> Ja, maar da's maar net waar je staat, als je het formaatje van m'n dochter
> heb, zullen ze best wel indruk maken. Terwijl wij d'r inderdaad min of
meer
> over zouden struikelen als we niet uitkeken.

nahhh dat zal in mijn geval ook wel weer nie
ben zelf ook nie echt groot:)

> Nou, klinkt te gek hoor, gefeliciteerd! Lekker ventje wel? (huhhuh)

natuurlijk:))

Robert F. Borkel

Andre en Helene heeft geschreven in bericht
<8ep431$1ik$1...@news.kabelfoon.nl> :

>daar is dus niks te vinden

heb je niet goed gekeken
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen
dat Mark namelijk in alt.nl.emma+viola
rondhangt, ach lenny+anja hadden jullie maar
meer gepost dan had mark deze desperate
stap naar dit lesbo duo misschien niet gemaakt.
tatje zat in alt.leugenaar.er.is.niks.van.waar
maar is gevlucht voor ben, die een post-
verbod heeft gekregen voor 2 ng's vanaf wirehub
ook arnobombarie en mercurius die hier ook wel eens zijn
geweest, zijn gevlucht, karel bestaat ook nog want
stemt tegen. kijk ook eens in alt.madcrew om een
ouwe bekende tegen te komen. astrid gaat
misschien bij a3 op de koffie om te voorkomen dat het
charter van nes wekelijks wordt gepost, michael en thejoker
waren hier nog steeds af en toe, dat is alles wat ik weet.

R.F.Borkel

Robert F. Borkel

The Joker heeft geschreven in bericht <8F2B6A1A4.t...@127.0.0.1>
:

>04 mei 2000, alt.humor.dutch.terrace, rfbo...@hotmail.com (Robert F.
>Borkel) in <3911c10f...@news.planet.nl>:

>Je bent goed op de hoogte, maar EZ? Waar is EZ? Wat doet EZ?

niks meer van vernomen na een berichtje in het 'deze groep is
dood'-draadje van vorig jaar, heeft misschien een drukke baan bij het
ministerie van EZ......

Astrid

Robert F. Borkel <rfbo...@hotmail.com> liet ons weten dat:

>astrid gaat
>misschien bij a3 op de koffie

*hahaha* Daar ben ik al een keertje geweest op de koffie, A3 is mijn
cyberbroeiitje namelijk ;o) En verder heb ik hetzelfde lame excuse als
iedereen, ik heb het gewoon te druk zeg maar. Toevallig zat ik net een
mail te typen aan michael en byanca vol excuses etc. maar die zien ze
strax wel in hun meelboksje ;o)
--
Greetings, Astrid.......

Robert F. Borkel

Astrid heeft geschreven in bericht <aY+iVzDx...@partymouse.nl.com> :

als a3 je weer eens uitgenodigt voor een kopje koffie, neem dan
een kadootje mee, ik dacht zelf aan een ligfiets met ingebouwde
mp3-speler..

Andre en Helene

Robert F. Borkel <rfbo...@hotmail.com> schreef in berichtnieuws
3913d76...@news.planet.nl...

> The Joker heeft geschreven in bericht <8F2B6A1A4.t...@127.0.0.1>
> :

Het feit dan mark naarheen is verhuisd doet je wel erg
zeer he? :)

wdn zijn arnoen mercurius nu weer?

kijk ook eens in alt.madcrew om een

> niks meer van vernomen na een berichtje in het 'deze groep is
> dood'-draadje van vorig jaar, heeft misschien een drukke baan bij het
> ministerie van EZ......

ik zie wel weer dat er dus best nog wel mensen zijn die
leven hehehehehehe

Lenny

Andre en Helene

Astrid <Ast...@partymouse.nl.com> schreef in berichtnieuws
aY+iVzDx...@partymouse.nl.com...

> [...]
> iedereen, ik heb het gewoon te druk zeg maar. Toevallig zat ik net een
> mail te typen aan michael en byanca vol excuses etc. maar die zien ze

ja dat was ook al mijn excuus maarja als je in 1jaar 3x verhuisd mag dat wel
he:)

Robert F. Borkel

Andre en Helene heeft geschreven in bericht
<8f8gms$2q2p$1...@news.kabelfoon.nl> :

>Robert F. Borkel <rfbo...@hotmail.com> schreef in berichtnieuws
>3913d76...@news.planet.nl...

>Het feit dat mark daar heen is verhuisd doet je wel erg
>zeer he? :)

het is onverkropbaar, het is net zoiets als verhuizen
naar een wijk waar anja ook woont en dan daar weer weg
moeten.

>wdn zijn arno en mercurius nu weer?

verdwaalde alt.leugenaar.er.is.niets.van.waar lui met een mutsenverleden

>kijk ook eens in alt.madcrew om een

>ik zie wel weer dat er dus best nog wel mensen zijn die
>leven hehehehehehe

ja desnoods herrijzen we uit ons graf hoor..voor een spannende reunie ofzo

Astrid

The Joker <thefun...@iname.com> liet ons weten dat:
>06 mei 2000, alt.humor.dutch.terrace, Ast...@partymouse.nl.com (Astrid)

[op de koffie bij A3]

>Als je toch eventueel misschien zou gaan, wens je 'm dan beterschap en
>sterkte enzo, bijv. o.a. met z'n RSI?

Ik mail vooral erg sporadisch met hem, vooral nu, door zijn RSI
inderdaad. Maar ik zal hem groeten en beterschappies etc doen als
ik weer eens een email die kant opstuur namens jou, 'kay?

> Volgens mij heeft 'ie ook een beetje
>erg last van verbittering agv het uitdijende usenet waartegen z'n UUCP-
>kabeltje eigenlijk en al lang niet meer bestand is.

Mwah, het is meer dat waar ik me ook aan erger, teveel clueless-heid en
als je iets probeert uit te leggen krijg je gelijk allerlei ziektes naar
je hoofd gesmeten etc. Of je bent een arrogante, zeurende oldbie etc.

>Zeg maar als 't anders ligt.

Het kan best dat een gedeelte van de oude garde verlangt naar vroeger,
maar vroeger is geweest en komt nooit meer terug. Dat is voor sommige
misschien moeilijk te verkroppen. Ik hoorde er laatst 1 die het erover
had dat hij vroeger in 7 uur 1 dag joesnet uit had, tja...
--
Greetings, Astrid.......

Astrid

Andre en Helene <Len...@yahoo.com> liet ons weten dat:

[drukdrukdruk]

>ja dat was ook al mijn excuus maarja als je in 1jaar 3x verhuisd mag dat wel
>he:)

Jeez! Ik werk nu 40 uur, 22 en een half op de zaak en de rest thuis.
Verder heb ik mijn handen vol aan de mini-mannen die steeds groter en
eigenwijzer wrden en ik ben op zoek naar een koopwoning. Mijn lief is
nog steeds mijn lief (al 2 jaar bijna, nu) en we willen dat voorlopig
ook nog zo houden *hahaha* Het leven is druk en vol, maar wel leuk zo.
--
Greetings, Astrid.......

Anja

Andre en Helene <Len...@yahoo.com> ik

> en anja volgt het ook nie meer zie ik zo:)
>
> Lenny

Ja hallo hallo.

Anja:)

Anja

Robert F. Borkel <rfbo...@hotmail.com> schreef >

> heb je niet goed gekeken

> Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen
> dat Mark namelijk in alt.nl.emma+viola
> rondhangt,

Jaaaaaa, ben es via mIRC op Viola haar site gekomen, daarna es in alt.
nl.emma+viola gekeken.
Is ook nix btw.
Zit ie me daar een partij wazig te tiepen.
Weten jullie nog die meeting???
Dat ie eerst aan een tafel apart zat en daarna vroeg: "Zijn jullie van
internet" of zoiets.
Hehehehehe, we kunnen natuurlijk daaro flink gaan posten, volgens mij krijgt
ie het dan spaans benauwd.
Ach hij zal hier ook wel ergens zitten te lurken, Hai Mark!!!

Anja.

Anja

> het is onverkropbaar, het is net zoiets als verhuizen
> naar een wijk waar anja ook woont en dan daar weer weg
> moeten.

Geloof me als je bij in de wijk komt wonen wil je meteen weer weg....

Anja,
I'm one of those bad things always happens to good people.

Anja

Helene <Len...@yahoo.com> schreef

> zijn der hier nog ouwe of is alles nieuw?
>
> Lenny

Ik ben niet oud!!!!

Maar ik ben er nog wel dus.
Waar staat die p in je email eigenlijk voor? *proest*
En toch valt het me tegen dat je bij de volgende postings eerst Andre en
daarna Helene hebt staan!

Dikke kus voor Len!!!

Anja (zonder Z), virtueel huwelijk is verjaard

Robert F. Borkel

Anja heeft geschreven in bericht
<8xBS4.4313$aO.7...@news1.dbsch1.nb.nl.home.com> :

Ja dat zeiden ze van snoepgoed ook altijd, 'het is slecht voor je,
je hebt nu nog zulke goeie tanden', of lezen in de schermering,
dat zou ook slecht zijn..ga je dan natuurlijk juist uitproberen,
fff-checken: dbsch1.nb.nl.home.com 958063812 212.120.86.147
o dan weet ik je wel te vinden hehehe

Mark All Right

On Thu, 11 May 2000 16:47:54 GMT, schreef Anja in
bericht:<_uBS4.4311$aO.7...@news1.dbsch1.nb.nl.home.com>.....

> [...]

>nl.emma+viola gekeken.
>Is ook nix btw.
>Zit ie me daar een partij wazig te tiepen.

pardon?,

>Weten jullie nog die meeting???
>Dat ie eerst aan een tafel apart zat en daarna vroeg: "Zijn jullie van
>internet" of zoiets.

hebben jullie dan niet eerst apart gezeten om de samenscholing eerst van
een afstandje te observeren (moedig hoor...)

>Hehehehehe, we kunnen natuurlijk daaro flink gaan posten, volgens mij krijgt
>ie het dan spaans benauwd.
>Ach hij zal hier ook wel ergens zitten te lurken, Hai Mark!!!

hoi! willen jullie mijn persoon niet in een kwaad daglicht
stellen door in alt.nl.e+v te gaan posten, de dames e+v hebben mij
totnutoe de hand boven het hoofd gehouden maaruh hoe lang nog...dus
alsjeblieft...;)

mark.a.r...

Anja

> [...]

> dat zou ook slecht zijn..ga je dan natuurlijk juist uitproberen,
> fff-checken: dbsch1.nb.nl.home.com 958063812 212.120.86.147

Gezellig, koffie is zo gezet....
Reerugje erbij??

Anja.

Anja

Mark All Right <mark...@pi.net> schreef

> pardon?,

Ja, wazig.
W8, ik zal het anders zeggen. (zoals ik het vind natuurlijk hč)
Je tiept niet wie je bent of je bent niet wie je tiept, of zoiets.
Irl was (ben?) je veeeeeeeel anders en ik had het idee, ja, ik wist
eigenlijk niet zo goed wat ik van je moest denken.

> hebben jullie dan niet eerst apart gezeten om de samenscholing eerst van
> een afstandje te observeren (moedig hoor...)

Uhh, nee.
Wij zagen Karel zitten. (kwam waarschijnlijk door het kapsel en hebben toen
meteen ff handje gegeven en koffie besteld.

> hoi!

Hai!

> willen jullie mijn persoon niet in een kwaad daglicht stellen door in
alt.nl.e+v te gaan posten,

Hey, in een kwaad daglicht nog wel?
Zou ik nooit doen.
Maar ben je bang om je echte ik te laten zien dan?

> de dames e+v hebben mij totnutoe de hand boven het hoofd gehouden maaruh
hoe lang nog...dus
> alsjeblieft...;)

O, o ,o, vind je het zo prettig dan?

Michael Riesenbeck

On Mon, 1 May 2000 15:38:06 +0200, "Andre enHelene" <Len...@yahoo.com> wrote:

>aha
>ik dacht kga is ff kijken hoe het op ut terrace is mar tis bar rustig
>en dat terwijl het best goed weer is he

Ik heb eenn maandje geleden precies hetzelfde gedaan, en toen was Joker nog de
enige van de oude garde die hier af en toe rondhing. Leuk om jou hiero weer te
doen.

Enneh...wie is andre?

Michael

Michael Riesenbeck

On Thu, 11 May 2000 22:00:24 GMT, mark...@pi.net (Mark All Right) wrote:

>hebben jullie dan niet eerst apart gezeten om de samenscholing eerst van
>een afstandje te observeren (moedig hoor...)

Nee, meteen in het diepe, da's het beste (oftewel onmiddelijk afgaan, hehehe).
Was een leuke meeting, jammer dat terrace daarna doodgebloed is, en dus de
noodzaak voor een echte meeting er niet meer was. Maar gezien het aantal bekende
gezichten dat terug aan het keren is komt dat er *ooit* nog eens van (had ik al
verteld van onze nieuwe barkeknoei? ;-) )

>mark.a.r...

us?

Michael

Michael Riesenbeck

On Fri, 12 May 2000 08:00:07 GMT, "Anja" <anj...@home.nl> wrote:

>Uhh, nee.

>Wij zagen Karel zitten. (kwam waarschijnlijk door het kapsel en hebben toen
>meteen ff handje gegeven en koffie besteld.

Glom dat zo dan, dat kapsel?

Sorry Karel, 'kkon het niet laten :-)

Michael

Michael Riesenbeck

On 12 May 2000 12:25:29 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>Dit is een antwoordtest.

Het werkt!

Michael - praise tha lord

Anja

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef

.
> Glom dat zo dan, dat kapsel?

Kzag mezelf aan komen lopen, dan weet je het wel.....

Anja

Andre en Helene

Anja <anj...@home.nl> schreef in berichtnieuws
HfYS4.4470$aO.8...@news1.dbsch1.nb.nl.home.com...
ja ik zag anja ineens dubbel joh
naast me en ze kwam me ook al tegenmoet:)

Lenny

Andre en Helene

Mark All Right <mark...@pi.net> schreef in berichtnieuws > ach de meeste
mensen zijn wie ze lijken te zijn, om niet te zijn wat
> je bent is mooi meegenomen, trouwens ben ik eigenlijk wel niet wat
> ik ben, wat ik schrijf is toch echt allemaal een afspiegeling van ik ben,
> denk ik

hmm daaaaaaaaaaar ga je de mist in
geloof me denken is nie goed voor je gezondheid:)

Lenny

Andre en Helene

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
md2ohsghepq0rs6jk...@4ax.com...

moet da?
kben nie zo'n praiser

Lenny

Andre en Helene

> [...]

> Anja,
> I'm one of those bad things always happens to good people.

ja geloof ze nou maar:)))

Lenny hehehehe

Andre en Helene

Anja <anj...@home.nl> schreef in berichtnieuws
1BBS4.4315$aO.7...@news1.dbsch1.nb.nl.home.com...
> Ik ben niet oud!!!!

joh je bent een oud lijk:)

> Maar ik ben er nog wel dus.
> Waar staat die p in je email eigenlijk voor? *proest*
> En toch valt het me tegen dat je bij de volgende postings eerst Andre en
> daarna Helene hebt staan!

die p staat voor Prima meid:)

> Dikke kus voor Len!!!

mmmmmmmmmm lekkah thx
kus trug

> Anja (zonder Z), virtueel huwelijk is verjaard

blij?

lenny( zonder p) <---- ook verjaard

Andre en Helene

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
fgknhssiuq6avg5v5...@4ax.com...

> [...]
nog de
> enige van de oude garde die hier af en toe rondhing. Leuk om jou hiero

te doen?

en andre is zoals ik al aan joker vteld heb me levenspartner
zie joker ik kan het nog steeds zo netjes he

Lenny

Michael Riesenbeck

On Mon, 15 May 2000 09:05:20 +0200, "Andre en Helene" <Len...@yahoo.com> wrote:

>Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
>fgknhssiuq6avg5v5...@4ax.com...
>nog de
>weer te

>te doen?

*grijs* typo, maar wel een geinige, toch?

>en andre is zoals ik al aan joker vteld heb me levenspartner

Votoo!

>zie joker ik kan het nog steeds zo netjes he

Ja, keurig hoor.

Michael

Michael Riesenbeck

On 12 May 2000 22:37:40 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>12 mei 2000, alt.humor.dutch.terrace, m.ries...@net.hcc.nl (Michael

>Vind je?

Eigenlijk niet, nee.

Michael

Michael Riesenbeck

On Mon, 15 May 2000 08:58:48 +0200, "Andre en Helene" <Len...@yahoo.com> wrote:

>Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws

>md2ohsghepq0rs6jk...@4ax.com...

>moet da?
>kben nie zo'n praiser

Dan neem je maar een alcoholvol drankje.

Michael

Andre en Helene

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
ehcvhsc5ed2jlfhfc...@4ax.com...

wrote:

> Dan neem je maar een alcoholvol drankje.
>
> Michael

owja lekker bacootje maar dan met cola light voor de lijn:))
( visualiseer visualiseer visualiseer)
op het terrace in de zon met baco voeten op een stoel heerlijk
genieten

Lenny

Andre en Helene

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
3dcvhs8j5jglvknde...@4ax.com...
wrote:

> *grijs* typo, maar wel een geinige, toch?

kei geinig joh hehe

> Votoo!

ken nettttt

> Ja, keurig hoor.

wissikwel

> Michael

Lenny

Andre en Helene

Anja <anj...@home.nl> schreef in berichtnieuws
_qBS4.4310$aO.7...@news1.dbsch1.nb.nl.home.com...

hoi

lenny

Andre en Helene

Anja <anj...@home.nl> schreef in berichtnieuws
bSOS4.4394$aO.8...@news1.dbsch1.nb.nl.home.com...

> [...]
> Irl was (ben?) je veeeeeeeel anders en ik had het idee, ja, ik wist
> eigenlijk niet zo goed wat ik van je moest denken.

anja nie liegen met je kwist nie goed wat je ervan moest denken
tegen mij zei je iets HEEEEEEEel anders

heheheheh

> Hey, in een kwaad daglicht nog wel?
> Zou ik nooit doen.

oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Lenny

Michael Riesenbeck

On Mon, 15 May 2000 10:51:07 +0200, "Andre en Helene" <Len...@yahoo.com> wrote:

>Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws

>ehcvhsc5ed2jlfhfc...@4ax.com...

>owja lekker bacootje maar dan met cola light voor de lijn:))

Ijsblokjes d'r in?

>op het terrace in de zon met baco voeten op een stoel heerlijk
>genieten

Je hebt je voeten toch wel gewassen?

Michael

Michael Riesenbeck

On Mon, 15 May 2000 10:53:19 +0200, "Andre en Helene" <Len...@yahoo.com> wrote:

>kei geinig joh hehe

Nou, heh?

>ken nettttt

Jammer, wachten op IRL dan maar.

Michael

Michael Riesenbeck

On 15 May 2000 09:50:45 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>15 mei 2000, alt.humor.dutch.terrace, m.ries...@net.hcc.nl (Michael

>Kijk, nu gaat 'ie wel ineens goed! Het lag aan jouw regellengte!

Tuurlijk, geef mij de schuld maar weer!

Michael

Anja

Andre en Helene <Len...@yahoo.com> schreef in

> ja geloof ze nou maar:)))

Hij is er stil van.....

Anja

Anja

> [...]

> je bent is mooi meegenomen, trouwens ben ik eigenlijk wel niet wat
> ik ben, wat ik schrijf is toch echt allemaal een afspiegeling van ik ben,

En dit is dus niet wazig???

> maar ik denk dat emma het hartstikke leuk vindt als je fff-tjes langs
> komt,

Nou wie weet.
Anja.

Anja

Andre en Helene <Len...@yahoo.com> schreef

> anja nie liegen met je kwist nie goed wat je ervan moest denken

> tegen mij zei je iets HEEEEEEEel anders

Thx babe, dat was in vertrouwen verteld. Wat heb ik nou aan jou????

> heheheheh

Ja lach maar.

Anja

Anja

Andre en Helene <Len...@yahoo.com> schreef

> joh je bent een oud lijk:)

En wat maakt dat H3 dan?

> die p staat voor Prima meid:)

Damn, strak zeg!

> blij?

Ach het gebeurd nou eenmaal zo en het slijt....

> lenny( zonder p) <---- ook verjaard

Ja inderdaad, over ouwe lullen gesproken...
P.s. zou ie al vader zijn???

Anja

Andre en Helene

Anja <anj...@home.nl> schreef in berichtnieuws
xZTT4.4808$aO.10...@news1.dbsch1.nb.nl.home.com...

> Andre en Helene <Len...@yahoo.com> schreef

> Thx babe, dat was in vertrouwen verteld. Wat heb ik nou aan jou????

moet dat dan?

Andre en Helene

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
qvgvhsc5p2j6srk3d...@4ax.com...

> Ijsblokjes d'r in?

uiteraard 3

> Je hebt je voeten toch wel gewassen?

neuj moet da?

> Michael

Lenny
(hmmm vreemd zo die namen he anja?)

Andre en Helene

Anja <anj...@home.nl> schreef in berichtnieuws
zWTT4.4805$aO.10...@news1.dbsch1.nb.nl.home.com...

snap ik ja

Lenny

Andre en Helene

Anja <anj...@home.nl> schreef in berichtnieuws
s%TT4.4812$aO.10...@news1.dbsch1.nb.nl.home.com...

> Andre en Helene <Len...@yahoo.com> schreef

> En wat maakt dat H3 dan?

die komt bijna al trug joh

> Damn, strak zeg!

thats me :))

> Ach het gebeurd nou eenmaal zo en het slijt....

gelukkig maar dan he

> Ja inderdaad, over ouwe lullen gesproken...
> P.s. zou ie al vader zijn???

nope gaat nie:)

> Anja

Lenny

Andre en Helene

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
s0hvhsckn6g3kdnmn...@4ax.com...

> Nou, heh?

jwel

> Jammer, wachten op IRL dan maar.
> Michael

doe dat

Lenny

Andre en Helene

> nee, heb ik iets gemist..? tja doodbloeden ahdt, barbeknoei...het doet me
> een beetje denken aan een offerritueel

vrijwilligers?

Michael Riesenbeck

On 12 May 2000 22:37:35 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>12 mei 2000, alt.humor.dutch.terrace, m.ries...@net.hcc.nl (Michael

>Ik niet nee. We hadden 'm al meer dan zeven jaar, en vandaag voor 't eerst
>gebruikt! 'n Heel handig klein inklapbaar lekker bruinroosterend gevalletje.

Wij hebben onze nieuwe bbq vorige week ingewijd. Blijft een heel leuk
tijdverdrijf, dat knoeien met barbie.

Michael

Michael Riesenbeck

On Sat, 13 May 2000 08:09:51 GMT, mark...@pi.net (Mark All Right) wrote:

>nee, heb ik iets gemist..? tja doodbloeden ahdt, barbeknoei...het doet me
>een beetje denken aan een offerritueel

Offerrituelen worden meestal geinitieerd door iemand, ik geloof toch niet dat
dat hier het geval was, meer dat iedereen het gewoon te druk had en nu weer
toevallig allemaal tegelijk wat meer kunnen posten in terrace (en het wordt
warmer, dus verlang je meer naar een lekker terrasje).

>?

Ken je die speelgoed winkels niet? Toys 'r us? Da's dus een variatie daarop.

Michael - done explaining

Michael Riesenbeck

On 15 May 2000 11:24:28 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>Mijn reader waarschuwde me wel twee keer! 1 keer voor badly wrapped text,
>en 1 keer voor teveel gekwote tekst. Dus moet je minder schrijven, zodat ik

Nog minder?

>niet zoveel hoef te kwoten, en je regels kort houden, zodat ik geen badly
>gewrapte teksten hoef af te leveren.

Ah. Zo?

>Zoals je ziet valt er nog een boel aan je te verbeteren.
>(hehehe)

Met jou praat ik niet meer.

Michael

Michael Riesenbeck

On Wed, 17 May 2000 15:57:25 +0200, "Andre en Helene" <Len...@yahoo.com> wrote:

>uiteraard 3

Geen 4? Waarom geen 2? of geen 5?

>neuj moet da?

Niet perse, maar dan moet ik onthouden volgende keer een wasknijper mee te
nemen.

>Lenny
>(hmmm vreemd zo die namen he anja?)

ja, inderdaad Lenny.

Michael

Michael Riesenbeck

On Wed, 17 May 2000 16:00:48 +0200, "Andre en Helene" <Len...@yahoo.com> wrote:

>doe dat

Wachten? Dat kan ik als de beste.

Michael - geduldig tiepje

Michael Riesenbeck

On Thu, 18 May 2000 12:53:59 GMT, mark...@pi.net (Mark All Read) wrote:

>On Thu, 18 May 2000 10:24:03 +0200, schreef Andre en Helene in
>bericht:<8g08tm$1o9t$1...@news.kabelfoon.nl>.....

>ik bied me aan, jullie mogen mij offeren, het wordt toch
>niks meer met mij in ahdt.

Onzin*

Michael - *) dag truus!

Michael Riesenbeck

On Thu, 18 May 2000 12:53:59 GMT, mark...@pi.net (Mark All Read) wrote:

>On 8 May 2000 09:27:27 GMT, schreef The Joker in
>bericht:<8F2E7047D.t...@127.0.0.1>.....
~~~~~~~~~
*grin*

[EZ]

>goed om te horen, doe maar de groeten
>als je m ooit nog eens tegen komt

Ja, doe dat*

Michael - *) hoi Lenny!

Michael Riesenbeck

On Fri, 19 May 2000 13:16:27 +0200, Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl>
wrote:

[tegen Grappenmaker]

>Met jou praat ik niet meer.

Ach, toch wel. Hoe'st verder?

Michael

Andre en Helene

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
lk8ais4c76sbk8uta...@4ax.com...

> Geen 4? Waarom geen 2? of geen 5?

is maar 1 reden voor omdat ik er 3 wil

> Niet perse, maar dan moet ik onthouden volgende keer een wasknijper mee te
> nemen.

nie vergeten dan he

> ja, inderdaad Lenny.

dat bedoel ik dus Michael

Lenny

Andre en Helene

Mark All Read <mark...@pi.net> schreef in berichtnieuws
394ce6af...@news.wxs.nl...

> On Thu, 18 May 2000 10:24:03 +0200, schreef Andre en Helene in
> bericht:<8g08tm$1o9t$1...@news.kabelfoon.nl>.....

> ik bied me aan, jullie mogen mij offeren, het wordt toch
> niks meer met mij in ahdt.

ow

Andre en Helene

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
go8aisk1ujfolt9jd...@4ax.com...

> Onzin*
>
> Michael - *) dag truus!

wdn is truus nu weer;))

Lenny

Andre en Helene

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
3n8ais88a1frhidu7...@4ax.com...

> Wachten? Dat kan ik als de beste.
>
> Michael - geduldig tiepje

kben trots op je

Andre en Helene

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
0q8aisc4hso1al973...@4ax.com...

> ~~~~~~~~~
> *grin*
>
> [EZ]

> Ja, doe dat*

ook van mij dan he

> Michael - *) hoi Lenny!

Lenny hoi Michael

Michael Riesenbeck

On 22 May 2000 12:48:51 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

[bbq]

>Wat was er mis met die ouwe?? (vroeg hij enigszins achterdochtig, terugden-
>kend ook aan de laatste RLE, de term incubatietijd door het hoofd spokend)

Niets, maar het was zo'n Amstel mini bbqtje en daar pasten de honden, uh,
kippenpootjes niet op.

Da's alweer een tijd geleden inderdaad. Als het ooit weer mooi weer wordt
(bijvoorkeur deze zomer nog) moeten we maar weer eens tot een RL BBQ besluiten,
vinnik. Ons huisje is er in ieder geval klaar voor (en de bbq ook, dus).

Michael

Michael Riesenbeck

On 22 May 2000 12:48:56 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

[ik]

>Ha! Je zei wat!

Ach, ik ben zo vergevingsgezind.

Michael

Michael Riesenbeck

On Fri, 19 May 2000 14:48:50 +0200, "Andre en Helene" <Len...@yahoo.com> wrote:

[ijsblokken]

>is maar 1 reden voor omdat ik er 3 wil

Ok, 3 stuks dan, die zijn inmiddels wel gesmolten, maar dat mag de pret niet
drukken.

>nie vergeten dan he

Wat moet ik niet vergeten?

>dat bedoel ik dus Michael

Dat dacht ik al, Lenny.

Que?

Michael

Michael Riesenbeck

On 22 May 2000 12:48:53 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>De jongste (nu bijna tweeeneenhalf) is zeer bezig met zindelijk worden,
>gisteravond ook weer, al een kwartier in bed, een enorm gebrul, Papaaaaa!,
>ik naar boven, moet ze dus een plas doen, enfin, broek en luier(!) uit, op
>'t potje, de oudste d'r omheendrentelend, mooie stickers belovend als 't
>lukt, en het lukt 'r inderdaad weer, en dan moet je die glunderende
>apetrotse kop zien! Machtig mooi man!

Je zou er bijna kinderen voor nemen, maar ik zal de verleiding weerstaan.

Michael

Michael Riesenbeck

On 24 May 2000 13:22:50 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>Yeah, me too! Wie nog meer??

Ik dus, maar da's ook wel handig aangezien het in mijn/onze tuin zou gaan
plaatsvinden.

Michael

Michael Riesenbeck

On 24 May 2000 13:22:54 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>En ik ben een pestkop. Gisteren weer eens wezen schaken, daar zit zo'n vent
>bij met wie je ook zo lekker wederzijds ouwejongenskrentebrood onderuit mag
>halen, hoe subtieler (lees harder) hoe beter. Leuk!

Is dit een uitnodiging of uitdaging?

Michael

Andre en Helene

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
l5bqisotvgieoid3d...@4ax.com...

> [...]
wrote:

> [ijsblokken]
> Ok, 3 stuks dan, die zijn inmiddels wel gesmolten, maar dat mag de pret

hmmm met is toch lekkerderderder hoor

> Wat moet ik niet vergeten?

uhhhhhhhh uhhhhhhhhh

> Dat dacht ik al, Lenny.

goed van je zeg je gaat er al aardig op vooruit je denkt nu

> Que?
ja

> Michael
Hélène (staat beter)

Michael Riesenbeck

On 26 May 2000 12:46:33 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>25 mei 2000, alt.humor.dutch.terrace, m.ries...@net.hcc.nl (Michael
>Riesenbeck) in <9cbqis49nipmumkmf...@4ax.com>:

>Een uitnodiging kan een uitdaging zijn, en andersom, nou jij weer!

>Maar 't was gewoon wat ik dinsdagavond had beleefd.

Afgelopen dinsdag heb ik mij, na hard gewerkt te hebben, met een verkouden kop
naar de oefenruimte van m'n nieuwe bandje (http://www.art461.com) begeven om
daar aangekomen eens lekker alles van me af te slaan op de trommels van het
drumstel, en dat de hele avond lang!

--
Michael - http://www.mp3.com/MichaelRiesenbeck

Michael Riesenbeck

On 26 May 2000 12:46:40 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>25 mei 2000, alt.humor.dutch.terrace, m.ries...@net.hcc.nl (Michael

>Periodieke onthouding??

Hmm, liever niet.

Anja

The Joker <thefun...@iname.com> schreef in berichtnieuws
8FBAEBC6D.t...@127.0.0.1...
> 22 sep 2000, alt.humor.dutch.terrace, m.ries...@net.hcc.nl (Michael

> Lekkere droogkloot van me, reageren op een post van mei! Wij krijgen een
> derde!

Heej hallo,

Ik heb de discussie ff gemist maar waar zou je in hemelsnaam kinderen voor
nemen?
Waarom zou je uuberhoupt kinderen "nemen"?

Anja.

Michael Riesenbeck

On 25 Sep 2000 20:23:13 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>22 sep 2000, alt.humor.dutch.terrace, m.ries...@net.hcc.nl (Michael

>Lekkere droogkloot van me, reageren op een post van mei! Wij krijgen een
>derde!

Heee! Van harte!

Michael Riesenbeck

On Mon, 25 Sep 2000 23:48:12 GMT, "Anja" <anj...@home.nl> wrote:

>Ik heb de discussie ff gemist maar waar zou je in hemelsnaam kinderen voor
>nemen?
>Waarom zou je uuberhoupt kinderen "nemen"?

Geen idee, het oefenen is veeeels te leuk.

Michael Riesenbeck

On 25 Sep 2000 20:23:13 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>22 sep 2000, alt.humor.dutch.terrace, m.ries...@net.hcc.nl (Michael

>Lekkere droogkloot van me, reageren op een post van mei!

De tijd vliegt echt, heh?

Michael Riesenbeck

On 25 Sep 2000 20:23:12 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>22 sep 2000, alt.humor.dutch.terrace, m.ries...@net.hcc.nl (Michael

>Ja, drums is natuurlijk 't mooiste instrument dat er bestaat nietwaar.
>Simpel, krachtig, oer, verslavend, ritmisch, kosmisch en fantastisch.
>
>Jammer dat ik het nooit meer doe, maar wie weet wat morgen brengt!

Voorlopig zit het er ook niet in voor je, met zo'n kleine op komst...

Andre en Helene

Anja <anj...@home.nl> schreef in berichtnieuws
0vRz5.1001$zq3....@zwoll1.home.nl...
> [...]

> nemen?
> Waarom zou je uuberhoupt kinderen "nemen"?

heej hallo trug,

lekker voor zo'n kind die voelt zich mooi genomen tegen de tijd dat ie het
begrijpt

Lenny

anja

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef

> Geen idee, het oefenen is veeeels te leuk.

Antwoord overbodig.

Anja.

anja

> [...]

> heej hallo trug,
>
> lekker voor zo'n kind die voelt zich mooi genomen tegen de tijd dat ie het

Leuke woordspeling Len ;)

Anja.

anja

> [...]

> 't potje, de oudste d'r omheendrentelend, mooie stickers belovend als 't
> lukt, en het lukt 'r inderdaad weer, en dan moet je die glunderende

Uhhh, ik ben geen man.

> Waarom krijgen bomen blaadjes?

En hoe zit dat dan met kerstbomen?

> Tenminste zo ligt het voor mij. Even afgezien van de discussie 'nemen of
> krijgen', het waarom kan niet beantwoord worden. We krijgen ze gewoon, we
> willen het, (hčt ;), en dan kan je d'r wel een stuk rubber voor houden, of
> een pil tegen slikken zodat je lekker hčt kunt doen zonder meteen twintig
> jaar aan een kind vast te zitten, maar uiteindelijk wil de meerderheid
> vroeger of later toch papa of mama worden, maar waarom???

Ik heb ook geen idee. Ik kan me er ook weinig bij voorstellen.
Kinderen zijn leuk, maar het leukste vind ik het als ik ze terug aan mama of
papa kan geven.
Maar das natuurlijk mijn mening. We zijn niet allemaal hetzelfde en dat is
maar goed ook.
Maar ook ik weet niet hoe mijn toekomst er uit ziet. Ik heb er dus ook een
hekel aan als mensen je gaan vertellen dat je toch wel de leeftijd hebt.
Misschien kan ik wel niet eens kinderen krijgen.
Maar ik dwaal af.

> 'tIs gewoon een truukje van de natuur die de soort voor uitsterven
behoedt.

Oei, denk je dat dat truukje nodig is? En dat de mensheid anders met
uitsterven wordt bedreigt?
Zou de natuur dan niet beter wat selectiever te werk kunnen gaan?

Anja. - nu een week terug uit Afrika, een wereldvakantie!!! Wat met kinderen
niet was gelukt...-
;)

Michael Riesenbeck

On 27 Sep 2000 19:33:49 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>25 sep 2000, alt.humor.dutch.terrace, m.ries...@net.hcc.nl (Michael

>Danku, hoest met de vrouw? 'k Heb een nieuwe baan!

Goed hoor. De dame is net thuis uit het ziekenhuis, voor details moet je
haarzelf maar even mailen (debo...@inter.nl.net), en ze heeft een nieuwe baan,
en ikzelf ook (al weer sinds december 1999, trouwens).

Vertel over jouw baan!

anja

The Joker <thefun...@iname.com> schreef

> Uhhuhhuh, misschien had ik 'joh' moeten schrijven;?)

Had gekunnen.

> Dat zit met alles zo. 't Gaat en 't komt en vice versa.

Nou, ik blijf hoor!

> Maar je heb wel gelijk.

Das meestal. ;)

> Tuurlijk, als we nooit zin in seks zouden hebben, zouden we d'r gauw
> geweest zijn.

Daarom is het orgasme ook "uitgevonden".

> Hoe? De natuur maakt ook fouten (als je het al fouten zou willlen noemen).

Dan maakt de natuur wel erg veel foutjes.

> Te gek man! O, sorry, joh, waar in Afrika? (Dat land is zoo groot...)

Het was een kampeer safari door Botswana. Een hele ervaring en zeker voor
herhaling vatbaar!
Mocht je interesse hebben:
http://members.tripod.com/anja_f/

Anja.

Andre en Helene

anja <anj...@home.nl> schreef in berichtnieuws
bU7C5.2695$cZ2....@dbsch1.home.nl...

leugenaar:)

> Das meestal. ;)

proestttttt

> Daarom is het orgasme ook "uitgevonden".

oooooooooow ik d8 dat is voor mij uitgevonden
damn weer een illusie minder

> Dan maakt de natuur wel erg veel foutjes.

wat heet wil je er een paar weten?:)

Anja.

Lenny

Michael Riesenbeck

On 3 Oct 2000 18:24:14 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>02 okt 2000, alt.humor.dutch.terrace, m.ries...@net.hcc.nl (Michael

>Vertel over jouw baan!

IT Security Consultant bij LCI Secure-IT (http://www.lcisecure-it.nl), waar ik
in het cluster Content & Tools zit, dus ik houd me bezig met projecten op het
vlak van content scanning (mail content bijvoorbeeld), url filtering/blocking en
intrusion Detection ((pro)actief scannen van systemen om indringers te
detecteren en software of systemen te testen op beveiligingslekken.

Daarnaast heb ik voor intern gebruik een Access applicatie geschreven waarmee we
projecten administratie, support en sales trajecten kunnen vastleggen, da's wel
een leuk ding geworden.

>Ik vroeg het het eerst (zie boven ;)

Ok, nu jij!

Michael Riesenbeck

On 3 Oct 2000 18:24:12 GMT, thefun...@iname.com (The Joker) wrote:

>vrouwenborsten te kijken. Hadden ze onderzocht. Ik denk dan gelijk, hoe zit
>dat dan in culturen waar men niet zo krampachtig met dit onderwerp omgaat,
>en vrouwen met de borsten bloot lopen, waar de mannen niet warm of koud van
>worden? Waarom is dat? Wat heeft een man eigenlijk met borsten te schaften?

<kijkt schichtig om zich heen>
Uh, waar is dat bijvoorbeeld?
</kijkt schichtig om zich heen>

>Die zijn toch voor de baby? Vragen, vragen...

Tss, een beetje kerel houdt van sabbelen...

anja

Andre en Helene <Len...@yahoo.com>

> anja <anj...@home.nl> schreef in berichtnieuws
> bU7C5.2695$cZ2....@dbsch1.home.nl...

> leugenaar:)

Ok ok Tommyboy dan.

> proestttttt

Gezondheid

> oooooooooow ik d8 dat is voor mij uitgevonden
> damn weer een illusie minder

En natuurlijk ook wel een beetje voor jou hoor.

> wat heet wil je er een paar weten?:)

Alleen als het sappige verhalen zijn.

Anja.

anja

The Joker <thefun...@iname.com> schreef

> Ik dacht al, waar blijft de humor ;) Haha.

Ja het duurde ff.

> Als je je mond houdt heb je altijd gelijk. Zodra je 'm open doet ook,
> alleen is het dan allemaal wat relasubjectiever. (In het kader van hoe
houd
> ik het kort)

Goeie genade. Laat ik dan mijn mond maar houden. Is een stuk makkelijker!

> Bedoel je dat het orgasme niet wezenlijk bestaat? Snap ik niet, ik voel
> toch altijd duidelijk wat.

Ik bedoelde dus dat het orgasme daar weer een vervolg op is. Anders blijf je
aan het n*uken.

> [...]

schaften?

> Die zijn toch voor de baby? Vragen, vragen...

Das een hele interesante. De andere kant van het verhaal is weer zo dat ze
in die landen weer anders denken over bv. verkrachting.
Dat zelfs het merendeel van de mannen vindt dat als ze een vrouw
verkrachten, ze er om vraagt en dan nog denkt dat de vrouwen het lekker
vinden maar doen alsof ze het verschrikkelijk vinden.
Maar ja, misschien denken de mannen dat hier ook wel. Kheb nog nooit een
gesprek met een "verkrachter"gehad. Tenminste niet dat ik weet.

> Dat zeg ik, 't is maar net wat je fout noemt en wat niet. Kijk, geen twee
> blaadjes zijn gelijk aan elkaar, welke is goed en welke is fout? Waar trek
> je een grens? Diversiteit is een groot goed, maar het houdt ook in dat er
> ernstige afwijkingen van het gemiddelde voorkomen, weliswaar niet zo
> talrijk als de gemiddeldes, maar toch...

Ja ok, maar in iedere cultuur heeft men toch bepaalde "regels" die overal
gelden.
Dat je van andermans spullen afblijft bv. Of telt dat alleen bij mij?
Of dat je niet zomaar iemand iets aandoet. Misschien is dat op andere
plaatsen normaal, maar je maakt mij niet wijs dat die mensen niet weten dat
het eigenlijk fout is. Dus zijn er toch bepaalde menselijke regels?

> Botswana, toe maar, lijkt me helemaal te gek. Ik ben nog nooit in de
Tropen
> geweest, wil dat zeker nog eens meemaken. 't Schijnt er heel anders te
> ruiken en ook de sterrenhemel moet overwedigend zijn.
>
> Kunt u dit aub even beamen?

Ruiken doet het overal anders.
Soms loop je ergens en ruik je iets en denk je meteen aan een plaats of land
waar je ooit bent geweest. Misshien herken je het niet meteen, maar je
krijgt wel een deja vu. Ik herinner me meestal wel waar ik het van ken.
De sterrenhemel was inderdaad mooi, maar de mooiste heb ik gezien in Nieuw
Zeeland. Daar was ie echt te gek.
Maar de tropen heeft me wel te pakken. En ik wil absoluut terug!!!
Dat gaat grote kans volgend jaar ook gebeuren.
Een aparte cultuur, waar hele andere dingen dan hier belangrijk zijn. Je
geen besef van tijd hebt en de vraag is, hebben we vandaag genoeg eten en
water bij ons? Zoiets dus.
Niet hoeven denken hoe je haar zit en of je broek niet te gekreukt is.
Het trekt me wel.

Anja.

anja

Michael Riesenbeck <m.ries...@net.hcc.nl> schreef in berichtnieuws
unlltsoajjefqmjuq...@4ax.com...

> [...]
> Uh, waar is dat bijvoorbeeld?
> </kijkt schichtig om zich heen>

> Tss, een beetje kerel houdt van sabbelen...

En toen zijn de ijsjes uitgevonden.....

Anja.

Michael Riesenbeck

Nee, da's voor het likken (hmm...)