ZONDER MOEITE 5000 EURO VERDIENEN IN 2 WEKEN!!!

Edwin van Hattum

ZONDER MOEITE 5000 EURO VERDIENEN IN 2 WEKEN!!!

LEES DIT BERICHT HELEMAAL!!!!

Maak van 5 euro... 5.000 euro of meer in twee weken!!!

Volledig legaal!!! Dit is geen oplichterij!!!

Het enigste wat je nodig hebt is: een email adres,
een premier (gratis) of business paypal account met
minimaal 5 ? op het account(dit is je enige inverstering!!!),
en 30 minuten van jouw tijd.
Na die 30 minuten hoef je niets meer te doen,
alles gaat vanzelf!
Je hebt absoluut niets te verliezen,
en er is geen limiet aan hoeveel je kan verdienen
met dit eenmalige business programma.

Zo Werkt het:

#1) je hebt een emailadres nodig
#2) Een premier of business Paypal account

Volg nu de volgende 4 stappen:

stap 1: maak een gratis PayPal account

Paypal is een exteem veilig betaalmiddel op internet.
Een account maken is net zo simpel als een msn account maken.
Kopieer de volgende regel in je internet explorer:
https://www.paypal.com

Zorg dat je je inschrijft voor een gratis premier of
business account En niet voor een personal account, want
dan kun je geen creditcard betalingen van anderen ontvangen
(en dat wil je natuurlijk wel!)

Stap 2: geld sturen met paypal.

Het enige wat je moet doen is 5 euro overmaken op jouw account.
Dan stuur je elk van de 5 onderstaande emailadressen 1 euro via paypal.
zorg dat het onderwerp van je betaling is :
*PLEASE PUT ME ON YOUR EMAIL LIST*
Dit om alles 100% legaal te houden!!!(NIET VERGETEN!)

#1) berna...@hotmail.com
#2) musica...@hotmail.com
#3) robv...@hotmail.com
#4) walte...@hotmail.com
#5) edwinva...@hotmail.com

Stap 3:
Als je alle 5 de adressen 1? hebt gestuurd, zet je
je eigen email op de 5e plek en verwijder je
de eerste email(2,3,4 en 5 worden 1,2,3 en 4)

**ZORG DAT JOUW EMAIL WEL DEZELFDE IS ALS DIE, DIE JE
BIJ PAYPAL HEBT OPGEGEVEN**

Onthou goed! Dit is absoluut legaal. Je creërt een service,
een email lijst service.

Stap 4:Upload of kopiëer dit bericht naar 200 newsgroepen, forums
ect.
De sleutel tot het onvangen van Paypal donaties!
Hoe? Dat lees je beneden.

Er zijn zo'n 32.000 nieuwsgroepen, 200 moet genoeg zijn.
Maar onthou dat hoe meer berichten je post hoe meer geld
er binnen stroomt! Het is zaak dat zoveel mogelijk mensen
dit bericht zien, en meedoen zodat zij en wij er rijker op
worden!
Zodra Paypal jouw emailares heeft bevestigd kun je
al beginnen met posten, de gelden kunnen dan al je paypal
account bereiken, terwijl je bankgegevens nog bevestigd moeten worden.

Hoe post ik naar nieuwsgroepen en forums?

Stap 1) kopiëer deze hele brief in Kladblok en sla hem op.
Zodoende kun je de tekst altijd kopieren en plakken in emails en forums.

Stap 2) haal de eerste email in de brief weg en plaats de
jouwe onderaan erbij. VERANDER VERDER NIETS AAN DE BRIEF!
Sla hem op.

Stap 3) Gebruik netscape of internet explorer en Outlook express en
probeer forums, nieuwsgroepen, bulletin boards, discussie groepen,
Chat sites en online communities te vinden. Surf bijvoorbeeld naar
google.nl en zoek naar "verdien geld forum". Ga dan alle links af en
probeer overal dit bericht te posten. Of open outlook Express en
meld t je aan bij de nieuwsserver van je provider en upload dit bericht
naar zoveel mogelijk nieuwsgroepen. Neem als onderwerp altijd de kop
van dit bericht. Download PostXpert om 1 bericht naar veel nieuwsgroepen
te sturen!

Hoeveel je verdient hangt dus af van hoeveel keer je dit
bericht verspreidt. Denk eraan, MINIMAAL 200 berichten.

WAAROM WERKT DIT ZO GOED??!:

Uit 200 verspreidde berichten ontvang je, zeg maar 5 reacties.(sceptisch
gezien)
Dus heb je 5euro terug met het bericht met jouw email op de 5e plaats.
Elk van die 5 mensen die mij 1euro gestuurt hebben, versturen weer 200
berichten
met jouw email op de 4e plaats met elk weer 5 reacties.
Dus 5 x 5 x 1euro is 25euro voor jou. Die 25 mensen sturen elk min 200
berichten met jouw
op de 3e plaats. Krijgen weer min 5 reacties elk, dus 25 x 5= 125euro. Die
125 man
sturen 200 berichten met jouw op de 2e plaats en krijgen weer elk 5
reacties, dus
125 x 5 x 1euro = 625euro. Die 625 man versturen 200 berichten met jouw op
de 1e plaats
en krijgen 5 reacties, dus krijg ik 625x5x1euro= 3,125euro. Dit is een
voorbeeld van min
200 berichten met maar 5 reacties.

TIP: De meeste nieuwsservers hebben een retentie (duur dat een bericht in
een nieuwsgroep blijft) van 2 weken. Dus als je na 2 a 3 weken weer 200
berichten verstuurt begint de cyclus weer opnieuw!

Onthou goed dat elke dag miljoenen mensen online gaan en deze berichten
lezen. Net als dat jij dat NU ook doet.

Ik was ook sceptisch en heb wel 100 van deze soortgelijke berichten
gelezen. Ook ik dacht dat dat allemaal bullshitt was. Totdat ik dacht: 'Voor
die 5
zielige euro's val ik mij geen bult en ben ik misschien wel van al mijn
schulden
af.

Onthoud, voer alles uit zoals beschreven staat, en het werkt echt.
zolang iedereen maar berichten blijft verzenden en ieder email 1 euro
toezend met paypal

Veel succes!

John Holmes

Edwin van Hattum "contributed" in alt.hack.nl:

> edwinva...@hotmail.com

edwinva...@hotmail.com
edwinva...@hotmail.com
edwinva...@hotmail.com