Dziecinada

Bagsik

Robson <rob...@bocznica.org> napisał(a):
> No i stalo sie. Wielki guru sie zdenerwowal i wylaczyl afcp.
> Gratuluje. Jestes bucem. Woda sodowa uderza do glowki? Moze
> wogole zablokujcie inne grupy na jakie piszemy?

Widzę że możesz pisać... z gógla najpewniej. Cóż -
jak ktoś nie umie dyskutować, to korzystając ze swoich
przywilejów odbiera innym możliwość rozmowy. Trąci to mocno
cenzurą. Tak... wiem, że Usenet to przywilej, a nie prawo,
lecz mimo to trąci mi to mocno dziecinadą - jak w temacie.
I cenzurą - w końcu wiadomo, że Polacy (a tymi w końcu
jesteśmy) korzystają z polskich serwerów news. I nie ma to
jak zablokować pojawianie się nowych postów na nich...
Gratulacje panowie administratorzy. Wykazaliście się ogromną
rozwagą i odwagą cywilną. Naprawdę pozazdrościć... głupoty.

--
Bagsik bagsik()bocznica.org