Czyżby?

1 view

Quentin

Zdaje mi się czy kolejne grupy zostały poblokowane?? Wysłałem posta na
serwer onetu, ale ni epamiętam czy na afq czy na debeściaka i go nie widzę.

Luc

"Quentin" <que...@jest.boski.org> wrote...

> Zdaje mi się czy kolejne grupy zostały poblokowane?? Wysłałem posta na
> serwer onetu, ale ni epamiętam czy na afq czy na debeściaka i go nie
widzę.

My Cię tu widzmy

Luc

Quentin

Użytkownik "Luc" <L...@becznica.org> napisał w wiadomości
> My Cię tu widzmy

Też się tu widzę na serwerze tpi. Na onecie już nie. Te posty ("Czyżby" i
"Dupa") wysłałem na serwer onetu, tam ich nie było, pojawiły się na tpi.
Chwilę potem wysłałem informację o tym fakcie na onet i nie ma jej już ani
na onecie, ani na tpi. Ciekawe co teraz będzie.
Wysyłam tego posta na serwer tpi.

PS. Coś mi się widzi, ze się na nas uwzięli na serio i ciężko będzie znaleźć
grupę.

Luc

"Quentin" <que...@jest.boski.org> wrote...

> PS. Coś mi się widzi, ze się na nas uwzięli na serio i ciężko będzie
znaleźć
> grupę.

Jutro się wszystko okaże, kiedy pojawimy się z naszymi postami w google,
ale jestem optymistą

Luc