wątek o wyjebaniu nas z NQ

Jaro

Użytkownik "Miros/law L. Baran" <ba...@hell.pl>

> nazwij to prekognicją.

No Robson, teraz to Cię od najgorszych zwyzywali! Ja na Twoim miejscu
umówiłbym się na ubity śnieg. W przeciwnym razie wkładaj dwa druty w
gniazdko, łap się za nie i kończ swój marny żywot!

Ja tam bez żalu rozstaję się NQ. Za bardzo wiedzowy konkurs to to nie jest.
Raczej konkurs mający na celu znalezienie najlepszego szperacza
przeglądarkowego. No i ważna jest znajomość z panem Surmaczem i jego elytą
linóksową. Chłopaki robią pod siebie pytania i podziwiają swoje znakomite
miejsca w NQ. :-)))
Szkoda mi tylko Bagsika, który pokazał im miejsce w szeregu. Ale nie ma się
co przejmować: jeszcze byś był najlepszy i wtedy nasze kolegowanie się
stanęłoby pod znakiem zapytania.

--
Jaro,
właściciel Bestii WRC i Aśki (też WRC)

Robson

Jaro wrote:

> No Robson, teraz to Cię od najgorszych zwyzywali! Ja na Twoim miejscu
> umówiłbym się na ubity śnieg. W przeciwnym razie wkładaj dwa druty w
> gniazdko, łap się za nie i kończ swój marny żywot!

Wiem. Odpisałem mu że czemu se wyników lotto nie przewidział, ale zamilkł.
Śiakiś nieśmiały...

> Szkoda mi tylko Bagsika, który pokazał im miejsce w szeregu. Ale nie
> ma się co przejmować: jeszcze byś był najlepszy i wtedy nasze
> kolegowanie się stanęłoby pod znakiem zapytania.

Bagsik, mój panie, to jest 16 na świecie, 21 jest Szymon Sokol,
a 25 Lukasz Bolikowski.

==R==

Luc

"Jaro" <ja...@boski.jak.cholera> wrote...

> Szkoda mi tylko Bagsika, który pokazał im miejsce w szeregu.

My i tak wiem, że był najlepszy

Luc

Bagsik

Jaro <ja...@boski.jak.cholera> napisał(a):

> Szkoda mi tylko Bagsika, który pokazał im miejsce w szeregu. Ale nie ma się
> co przejmować: jeszcze byś był najlepszy i wtedy nasze kolegowanie się
> stanęłoby pod znakiem zapytania.

Eeeetam - najlepszy byłbym po tygodniu - piąłem się w górę.
A teraz pokazuję im kto jest najlepszy w ogólnoświatowym NQ.
Jestem lepszy od tych wszystkich Kucharskich (Bee-thów) i
Sokołów, co to niby polskim NQ trzęsą. I to nie robię tego
by im pokazać, ale dla własnej satysfakcji. Jak ktoś chce mi
kibicować - to:

http://nerdquiz.thathost.com

Proponuję zerknąć również na listę najlepszych drużyn - może
was spotkać niespodzianka. Chętni do dołączenia - na maila.

--
Bagsik bagsik()bocznica.org