Odezwa.

1 view

Kage

Rodacy!

Doszlo do tego, ze czlonkowie dumnej i preznej niegdys grupy AFCP
zostali wygnani na ziemie niczyja. Na tym oto pustkowiu przyjdzie od
nowa budowac nasz wspolny dom. Nie lekajmy sie. Przed nami ciezka
praca lecz czeka nas wielka nagroda!

Zapchlonym i zasmarkanym adminom usenetu mowimy gromko: NIE!

AFCPowicze wszystkich serwerow laczcie sie!

Niech zyje AFQ! Niech zyje AFCP!

Niech zyja CDki z erotykami!
--
Kage [ka...@bocznica.org]
Bigger. Better. Pitchshifter.

Robson

Kage wrote:

> Doszlo do tego, ze czlonkowie dumnej i preznej niegdys grupy AFCP
> zostali wygnani na ziemie niczyja. Na tym oto pustkowiu przyjdzie od
> nowa budowac nasz wspolny dom.

"Ukochany dom, umilowany dom..." niee... "podaj cegle?"

> Nie lekajmy sie. Przed nami ciezka praca lecz czeka nas wielka nagroda!

Kto stawia???

==R==

Kage

On Thu, 5 Dec 2002 22:46:56 +0100, "Robson" <rob...@bocznica.org>
wrote:

>"Ukochany dom, umilowany dom..." niee... "podaj cegle?"

"Program partii programem narodu."

>Kto stawia???

Afrodyzjak?

Luc

"Kage" <ka...@bocznica.org> wrote...

[...]

> Niech zyja CDki z erotykami!

:)
OK, jakie wybierasz tytuly?
- Jill & Silvia Exposed
- Big Sister
- Lobession de Laure
- Amatorski Sex 2
- Prisoners
- Das Beste 2

Luc

Kage

On Thu, 5 Dec 2002 23:06:48 +0100, "Luc" <L...@becznica.org> wrote:

>OK, jakie wybierasz tytuly?
>- Jill & Silvia Exposed
>- Big Sister
>- Lobession de Laure
>- Amatorski Sex 2
>- Prisoners
>- Das Beste 2

A nie ma czegos z chomikami?

Luc

"Kage" <ka...@bocznica.org> wrote...

> A nie ma czegos z chomikami?

To do addy'ego, on ma tego mnóstwo ;)

Luc

gambit

Uzytkownik "Kage" <ka...@bocznica.org> napisal w wiadomosci

> Doszlo do tego, ze czlonkowie dumnej i preznej niegdys grupy AFCP
> zostali wygnani na ziemie niczyja. Na tym oto pustkowiu przyjdzie od
> nowa budowac nasz wspolny dom. Nie lekajmy sie.

Wydaje mi sie, ze to dopiero zawiazanie akcji.Tajemnicza sila
zamyka afcp.Nastepnie czlonkowie bocznicy gina w tajemniczych
okolicznosciach.Podejrzani sa wszyscy.Co laczy Robsona i Turiego?
Dlaczego Luc reklamuje afq?Jakim sposobem Bagsik jest kurwa 4 Nerdem na
swiecie?Kto rozpoczal watek o Rydzyku?
Jak to mozliwe, ze Quentin ma kase na 7 czesci profesjonalnego weekendu,
chociaz wiadomo, ze pierwsze 6 bylo do dupy?
Pikomik i jego alterego Pulpet...
Wiecie juz, dlaczego Luc przez caly tydzien powtarzal, ze od czwartku nie
bedzie Go na afcp?

Luc56

"gambit" <gambi...@op.pl> wrote...

> Wiecie juz, dlaczego Luc przez caly tydzien powtarzal, ze od czwartku
nie
> bedzie Go na afcp?

:))) Miałem się uczyc do egzaminu, który mam dokładnie za 32 godziny,
ale postanowiłem się dziś troche zrelaksować, a okoliczności zmusiły do
działania!
;)

BTW chyba na A**P będzie można wrócić

Luc

gambit

Użytkownik "Luc56" <L...@bacznica.org> napisał w wiadomości

> BTW chyba na A**P będzie można wrócić

Wy tam jakos wysylacie, moje posty nie dochodza.

Luc

"gambit" <gambi...@op.pl> wrote...

> Wy tam jakos wysylacie, moje posty nie dochodza.

Ja też nie.
Niesetety za wcześnie się ucieszyłem...
Chodzi o to, że można zmodyfikować nagłówek tak, że będzie leciało, ale:
1. narazie można to zrobić tylko w XNewsie
2. numer ten przechodzi tylko przez Onet.

Luc

Luc

"Luc" <L...@becznica.org> wrote...

> Ja też nie.

Tzn. moje posty nie dochodzą...
Za mało je rozgrzewam czy co....
;)

Luc

gambit

Użytkownik "Luc" <L...@becznica.org> napisał w wiadomości

> 1. narazie można to zrobić tylko w XNewsie
> 2. numer ten przechodzi tylko przez Onet.

To te chujki z NQ nas przyblokowaly?

Luc

"gambit" <gambi...@op.pl> wrote...

> To te chujki z NQ nas przyblokowaly?