Hello

Luc

is anybody here?

Luc

Bagsik

Luc <L...@becznica.org> napisał(a):
> is anybody here?

I am. But I do not matter. ;-)

--
Bagsik bagsik()bocznica.org
__________________[V. S. Naipaul]
Success doesn't require talent,
but luck and great amount of work

Luc

"Bagsik" <bag...@bocznica-dot-org.invalid> wrote...

> > is anybody here?
> I am. But I do not matter. ;-)

Zobaczymy na co większość się zdecyduje, ale mi się podoba ta grupa :)
Głównie z powodu dostępności z różnych serwerów, wspominałem gdziś już
dziś o tym

Luc

Robson

Luc wrote:

> Zobaczymy na co większość się zdecyduje, ale mi się podoba ta grupa :)
> Głównie z powodu dostępności z różnych serwerów, wspominałem gdziś już
> dziś o tym

Hi. No to teraz mamy 3 grupy ;)

==R==

Luc

"Robson" <rob...@bocznica.org> wrote...

> Hi. No to teraz mamy 3 grupy ;)

...ale ktoś prowadzi silną kamapnię na rzecz jednej ;)

Luc

Robson

Luc wrote:

> ...ale ktoś prowadzi silną kamapnię na rzecz jednej ;)

Skoro nalegasz ;)

==R==

d-_-b

"Luc" <L...@becznica.org> wrote in

> is anybody here?

Obecny!
Zaczyna sie nowy rozdzial w moim zyciu - nowa grupa, nowy czytnik news,
nowy... eee cos nowego jeszcze chyba mam...
Wiec w koncu na ktora grupe sie decydujemy?

--
pzdr akme
<np> nic

Luc

"d-_-b" <akme_...@gg.pl> wrote...

> Zaczyna sie nowy rozdzial w moim zyciu - nowa grupa, nowy czytnik
news,
> nowy... eee cos nowego jeszcze chyba mam...

Niemożliwe, wszyscy od urodzenia do śmierci mają tego samego ;)

> Wiec w koncu na ktora grupe sie decydujemy?

Myślę, że tą, ale możemy zrobić jeszcze jakieś wybory

Luc

d-_-b

"Luc" <L...@becznica.org> wrote in

> news,
> Niemożliwe, wszyscy od urodzenia do śmierci mają tego samego ;)

Cos Luc ostatnio jakis dowcipny sie zrobiles :) Ale to dobrze! :P

> Myślę, że tą, ale możemy zrobić jeszcze jakieś wybory

Chyba ze bedziemy ori0na napastowac i prosic o zalozenie prywatnego
serwera news.