Czesc! ;)

Sierus

Jestem nowy... i zagubiony...
Czy to znaczy, ze nie mam pisac i zagladac na grupe, ktorej
nazwy nie moge wymienic, bo to tajemnica? Czy wszelkie
zasady prawne i bezprawne, ktore tworzyly tresc FAQ grupy
ktorej nazwy nie moge podac, bo to tajemnica, przechodza
na rzecz FAQ AFQ? Czy flaszka postawiona na rzecz czlonkostwa
na grupie w/w, przechodzi na rzecz wejscia na AFQ, czy tez
flaszka ulega kasacji i trzeba postawic nowa?
Eh... tyle mam tych pytan... ;)

A w ogole to nie wiem gdzie mam - jak by co - pisac... na AFQ,
czy na AFLP?
--
Sierus(at)bocznica.org | GG:136484
Z cyklu goraco polecam-> http://www.fnm.hg.pl/ :)

Robson

Sierus wrote:

> Czy wszelkie zasady prawne i bezprawne, ktore tworzyly tresc
> FAQ grupy ktorej nazwy nie moge podac, bo to tajemnica, przechodza
> na rzecz FAQ AFQ?

FAQ AFQ :))) Tak. Oczywiście.

> Czy flaszka postawiona na rzecz czlonkostwa na grupie w/w,
> przechodzi na rzecz wejscia na AFQ, czy tez flaszka ulega kasacji
> i trzeba postawic nowa?

Nową, bo tamtej na oczy nie widziałem :)

> A w ogole to nie wiem gdzie mam - jak by co - pisac... na AFQ,
> czy na AFLP?

Tu.

==R==

Luc

"Sierus" <Sierus@bocznica._org> wrote...

> Eh... tyle mam tych pytan... ;)

FAQ ten sam, flaszki chyba nie trzeba :)

> A w ogole to nie wiem gdzie mam - jak by co - pisac... na AFQ,
> czy na AFLP?

Właśnie trwają rozmowy w tej sprawie i kampania reklamowa AFQ na AFLP :)

Jak zostaniesz z nami dostaniesz promocyjny zestaw dwa filmy erotyczne
gratis :)

Luc

Sierus

Robson napisał(a) na alt.fan.q następujšce słowa:

> Nową, bo tamtej na oczy nie widziałem :)

Ale sza... moze nie wszyscy wiedza... ;)

Sierus

Luc napisał(a) na alt.fan.q następujšce słowa:

> FAQ ten sam, flaszki chyba nie trzeba :)

ta... ;)

> Jak zostaniesz z nami dostaniesz promocyjny zestaw dwa filmy
> erotyczne gratis :)

Dobra, w takim razie bede czlonkiem AFQ, czekam na filmy ;)

Luc

"Sierus" <Sierus@bocznica._org> wrote...

> Dobra, w takim razie bede czlonkiem AFQ, czekam na filmy ;)

Jeśli wygra nasza grupa (to taki ukryty punkt regulaminu promocji ;)) to
wyśle w przyszłym tygodniu :)

Luc

gambit

Użytkownik "Luc" <L...@becznica.org> napisał w wiadomości

> Właśnie trwają rozmowy w tej sprawie i kampania reklamowa AFQ na AFLP :)

Jeszcze jedna taka kompania i jedzie pan do lasu.
Komitet na rzecz aflp.

Luc

"gambit" <gambi...@op.pl> wrote...

AFLP :)
> Jeszcze jedna taka kompania i jedzie pan do lasu.

Wiem, użyłem a..., zapomniałem się, ale mam nadzieje, że to nic nie
przeszkodzi... jeśli tak, to się potnę

Luc