tak 'se' pomyslalem...

Sierus

Kurcze tej... na AFCP'ie to moglo kogos jeszcze przywiac nowego...
zawsze mozna bylo go zjebac i bylo ciekawie... A tu nikogo nie
przywieje, bo przeciez ktory swir przegladalby grupy typu AFQ? Ja
wpadlem na AFCP, bo mi sie razu pewnego nudzilo i patrze jest cos o
ojczyznie no wiec subskrybowalem... Oczywiscie troche sie
przejechalem, ale ogolnie rzecz ujmujac nie bylo to duzy blad...
Podsumowujac, teraz to nie bedzie nowych....
--
Sierus(at)bocznica.org | GG:136484
Z cyklu goraco polecam-> http://www.fnm.hg.pl/ :)

Faraon

Sierus rzekł w te słowa:

> Podsumowujac, teraz to nie bedzie nowych....

Beda, beda.. Moze mniej niz na AFCP ale beda...
I modl sie zeby nie byli to jacys Turisci tylko w lepszym
gatunku ;)

BTW, ktos rozeslal informacje do ludzi o nowym punkcie zbornym?
--
Faraon

Ja jestem pasazerem / wyrywam derme z siedzen
jade z niewielkim pieskiem / na miejscu matki z dzieckiem