Saluton!

1 view

Zappi

Saluton! Mia nomo estas Zappi kaj mi estas komencanto cxe la lingvo
Esperanto. Cxu cxi tiu novajxogrupo ankoraux aktivas? Mi volas praktiki
paroli en Esperanto kun Esperantistoj :)

Gilberto F da Silva

Saluton!

En kiu lando vi loĝas?

Cyro Ribeiro

Em Mon, 22 Jun 2020 21:19:59 +1000
Zappi <z...@zappi.xyz> escreveu:

> Saluton! Mia nomo estas Zappi kaj mi estas komencanto cxe la lingvo
> Esperanto. Cxu cxi tiu novajxogrupo ankoraux aktivas? Mi volas
> praktiki paroli en Esperanto kun Esperantistoj :)

Saluton, kara Zappi!

Estu Bonvena.

Mia nomo estas Cyro kaj mi loĝas kaj laboras en Rio de Janeiro, Brazilo.

Tiu-ĉi Grupo - kaj ankaü diversaj aliaj estas en lastaj jaroj iom
neaktiva pro absoluta manko de praktikantoj kiuj preferas uzi aliajn
sistemojn de interreto, kiel ekz. Facebook, whatzap, ....

Kun Respektoplena Saluto,
Ĉiam Samideane!
Cyro
Rio de Janeiro