Google Ryhmät ei enää tue uusia Usenet-postauksia tai ‐tilauksia. Aiempi sisältö on edelleen nähtävissä.

Hvor finder man Gameboy advance roms ? GBA ROMS

1 katselukerta

René Hansen

lukematon,
10.7.2007 klo 14.10.0710.7.2007
vastaanottaja
Hej alle

Jeg har adgang til giganews men finder desværre ikke rigtigt noget til
gameboy advance. jeg finder masser af NDS ROMS men ikke rigtig andet
Kan i hjælpe mig lidt gutter

Mvh René

Flop

lukematon,
10.7.2007 klo 17.35.3510.7.2007
vastaanottaja

"> Jeg har adgang til giganews men finder desværre ikke rigtigt noget til
> gameboy advance. jeg finder masser af NDS ROMS men ikke rigtig andet
> Kan i hjælpe mig lidt gutter

Jeg ved ikke om der er noget du kan bruge her
alt.binaries.emulators.gameboy.advance

GertBent

lukematon,
12.7.2007 klo 16.55.3712.7.2007