Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Pension

1 view
Skip to first unread message

Michael

unread,
Mar 30, 2011, 5:18:36 PM3/30/11
to
Hej.. Muligvis er mit spørgsmål OT
Men kan man få forhøjet sin førtidspension ( Regel efter 2003 Altså Ny
ordning) hvis man er eneforsørger (barn) eller tages der ikke hensyn til
det?

Mvh M

HSLK

unread,
Apr 12, 2011, 2:15:29 AM4/12/11
to
Efter mange tanker skrev Michael:

Hejsa

efter de nye regler for man ingen tilskud af noget art såvidt jeg har
forstået da man jo får på "mange" penge.
Du kan måske få et højre børne tilskud fra barnets mor det er vist også
det desværre.

MVH
Henriette.


hh...@fghj.kj

unread,
Dec 9, 2012, 3:39:50 AM12/9/12
to
Hej

Henriette har ret.
Men hvis du kan dokumentere et stᅵrre merdugifts belᅵb som hᅵnger sammen med
din sygdom
Sᅵ kan du sᅵge det. Jeg fᅵr 1.500 Kr oven i den "fede" pension vi fᅵr.
Til bl,a Medicin Gartner Varmtvands svᅵmning samt lidt til kᅵrslen dertil,da
det er 45 km hver vej.

Mvh Morten

"HSLK" <bankehytte...@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
news:4da3edfe$0$36563$edfa...@dtext01.news.tele.dk...
> Efter mange tanker skrev Michael:
>> Hej.. Muligvis er mit spᅵrgsmᅵl OT
>> Men kan man fᅵ forhᅵjet sin fᅵrtidspension ( Regel efter 2003 Altsᅵ Ny
>> ordning) hvis man er eneforsᅵrger (barn) eller tages der ikke hensyn til
>> det?
>>
>> Mvh M
>
> Hejsa
>
> efter de nye regler for man ingen tilskud af noget art sᅵvidt jeg har
> forstᅵet da man jo fᅵr pᅵ "mange" penge.
> Du kan mᅵske fᅵ et hᅵjre bᅵrne tilskud fra barnets mor det er vist ogsᅵ
> det desvᅵrre.
>
> MVH
> Henriette.
>
>

Mi Hs

unread,
Dec 20, 2012, 12:27:36 AM12/20/12
to
øv
Gik tråden død ?
Mi Hs

0 new messages