Er der mon andre i denne gruppe, der har cp eller er i familie med
cp'ere?
Hejsa
Gruppen her er rimelig dᅵd.
Jeg kender ikke meget til sygdommen men jeg e r sikker pᅵ hvis du
henvender dig her http://www.spastikerforeningen.dk vil du kunne fᅵ
hjᅵlp og vejledning der er ogsᅵ en forum som du mᅵske kan fᅵ glᅵde af.
Med venlig hilsen
Henriette.