Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Cerebral Parese

5 views
Skip to first unread message

Biermann7

unread,
Oct 25, 2010, 5:13:08 AM10/25/10
to
Hej, jeg søger mennesker at dele erfaringer m.v. med omkring cerebral
parese. Jeg er mor til en dejlig dreng på 10 år med svær cerebral
parese, og der dukker så mange spørgsmål op :-)

Er der mon andre i denne gruppe, der har cp eller er i familie med
cp'ere?

HSLK

unread,
Oct 27, 2010, 10:01:52 AM10/27/10
to
Den 25-10-2010, skrev Biermann7:
> Hej, jeg sᅵger mennesker at dele erfaringer m.v. med omkring cerebral
> parese. Jeg er mor til en dejlig dreng pᅵ 10 ᅵr med svᅵr cerebral
> parese, og der dukker sᅵ mange spᅵrgsmᅵl op :-)

>
> Er der mon andre i denne gruppe, der har cp eller er i familie med
> cp'ere?

Hejsa

Gruppen her er rimelig dᅵd.
Jeg kender ikke meget til sygdommen men jeg e r sikker pᅵ hvis du
henvender dig her http://www.spastikerforeningen.dk vil du kunne fᅵ
hjᅵlp og vejledning der er ogsᅵ en forum som du mᅵske kan fᅵ glᅵde af.

Med venlig hilsen
Henriette.


0 new messages