Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Hvad er formålet med denne gruppe egentlig?

0 views
Skip to first unread message

Brian Olesen

unread,
May 21, 2006, 10:26:46 AM5/21/06
to
Hejsa
Har hængt ud her et par måneder, men der sker jo intet.

Mvh. Brian


Lotte M

unread,
May 22, 2006, 5:36:18 AM5/22/06
to
Brian Olesen skrev:
> Hejsa

Selv hej!

> Har hængt ud her et par måneder,

Velkommen til!

> men der sker jo intet.

Du har ret i, at her ikke sker alverden - aktivitetsniveauet i gruppen
er /langtfra/ så stort, som det engang var. Jeg tror dog, at mange læser
med, for når der fra tid til anden kommer et spørgsmål, så plejer der
også at komme svar.

De mere socialt betonede snik-snak indlæg er meget sjældne og jeg kan da
kun opfordre til, at i der måske sidder derude og savner aktivitet i
gruppen, at i giver jer til kende :-)

--
Mange hilsner
Lotte M

Klubben for Brugere og Hjælpere i Nordjylland http://www.kbh-nord.dk

0 new messages