Er der evt nogle der ved om nᅵr invalidevognen bliver 6 ᅵr om sᅵ stadig
kan fritages for grᅵn ejer afgift ???
Knus Henriette.
Det vil jeg ogå gerne vide Henriette, hvis du finder ud det.
Samt hvad hvis (i mit tilfælde) kommunen ikke vil bevilge mig en ny bil her
til efteråret da det er en erhvervs støttebil, og jeg måtte desværre opgive
at arbejde grundet min sygdom og overgik til førtidspension sidste år. Hvad
så hvis jeg selv køber en bil, kan jeg så blive fritaget for grøn afg som
jeg ikke betaler nu. Bilen skal være med Automatgear.
Mvh M H
"HSLK" <bankehytte...@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
news:4c07e1f8$0$36565$edfa...@dtext01.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Er der evt nogle der ved om når invalidevognen bliver 6 år om så stadig
> kan fritages for grøn ejer afgift ???
>
> Knus Henriette.
>
>
Hejsa
Det du søger er så en trivselsbil som jeg har.
Jeg mener godt man akn blive fritaget for grønafgift selv om man selv
har købt bilen man kan vist også søge om hjælp til speciel indretning
selv om man betaler bilen selv.
Husk hvis du får bevilet et rentefrit lån fra kommunen og vælger at
købe en dyre bil og lægger penge oven i selv og den bil så bliver
totalskadet så bliver du kun bevillget en vil savende til lånet og de
penge du selv har postet i bilen er tabt alle de penge du får fra
forsikringen bliver modregnet det nye billån. Håber jeg har gjort mig
forstålig.
Hvis du har det blå invalideskilt og du skal over storbæltbroen kan det
være en fordel at få en handicap brobizz.
MVH
Henriette.