Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

2013

4 views
Skip to first unread message

Dolfy

unread,
Dec 31, 2012, 6:02:55 PM12/31/12
to
Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!

--
Dolfy
- naaisgroep : alt.dolfy.forever
- Twitter : Dolfy8 - https://twitter.com/#!/Dolfy8

BugHunter

unread,
Dec 31, 2012, 6:04:38 PM12/31/12
to
Dolfy <pennekamp1...@gmail.com> schreef:
> Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!


Van hetzelfde.


--
Bye, BugHunter.
-
http://27mc.woelmuis.nl

Nieuwtje

unread,
Dec 31, 2012, 9:51:54 PM12/31/12
to
Dolfy schreef :
> Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Yep, daar sluit ik me bij aan!
Beste wensen wensen allemaal en een gezond(er) 2013...

--
Moi
Paul
What God wants, God gets...

christinA eijkhout

unread,
Jan 1, 2013, 2:44:47 PM1/1/13
to
nl.test,Tue, 1 Jan 2013 00:02:55 +0100,
pennekamp1...@gmail.com (Dolfy) stated:

>Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!
>

Jij ook.
--
christinA
Is it Me, or is it Memorex?
check IP, altijd van xs4all newsserver of fb1.euro.net
of mumkenews,

christinA eijkhout

unread,
Jan 1, 2013, 2:45:22 PM1/1/13
to
nl.test,Tue, 01 Jan 2013 00:04:38 +0100, BugHunter
<bugh...@com.invalid> stated:

>Dolfy <pennekamp1...@gmail.com> schreef:
>> Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!
>
>
>Van hetzelfde.

En jij.

christinA eijkhout

unread,
Jan 1, 2013, 2:46:11 PM1/1/13
to
nl.test,Tue, 01 Jan 2013 03:51:54 +0100, "Nieuwtje"
<Nieu...@home.nl> stated:

>Dolfy schreef :
>> Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!
>
>Yep, daar sluit ik me bij aan!
>Beste wensen wensen allemaal en een gezond(er) 2013...

Hetzelfde.

Nieuwtje

unread,
Jan 1, 2013, 5:18:53 PM1/1/13
to
christinA eijkhout schreef :
> nl.test,Tue, 01 Jan 2013 03:51:54 +0100, "Nieuwtje"
> <Nieu...@home.nl> stated:
>
>> Dolfy schreef :
>>> Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!
>>
>> Yep, daar sluit ik me bij aan!
>> Beste wensen wensen allemaal en een gezond(er) 2013...
>
> Hetzelfde.

Hmmz en dat zonder drie zoenen...
:-)

Dolfy

unread,
Jan 2, 2013, 4:40:48 PM1/2/13
to
Op Tue, 01 Jan 2013 19:44:47 +0000, schreef christinA eijkhout:

>>Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!
>>
>>
> Jij ook.

dankje christinA!

Poecilia

unread,
Jan 3, 2013, 4:48:43 AM1/3/13
to
Op 1-1-2013, heeft Dolfy verondersteld :
> Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Ik wist niet dat er nog enig leven zat in deze groep, maar iedereen die
hier nog meeleest een heel mooi en vooral gezond 2013


Poecilia

unread,
Oct 11, 2013, 5:41:30 PM10/11/13
to
Dolfy formuleerde de vraag :
> Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Ja, gelukkig nieuwjaar

--
Poecilia


Dolfy

unread,
Oct 12, 2013, 2:07:15 AM10/12/13
to
Poecilia <poecilia.ret...@gmail.com> wrote:

> > Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!
>
> Ja, gelukkig nieuwjaar

Oke dan! Nog even is er alweer een nieuw jaar... :-)

Poecilia

unread,
Oct 12, 2013, 7:30:09 AM10/12/13
to
Dolfy formuleerde de vraag :
> Poecilia <poecilia.ret...@gmail.com> wrote:
>
>>> Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!
>>
>> Ja, gelukkig nieuwjaar
>
> Oke dan! Nog even is er alweer een nieuw jaar... :-)

Ik dacht, laat ik weer eens wat doen met dd.forever en dan is nieuwjaar
wensen wel positief, dus nogmaals, de beste wensen voor de rest van het
jaar

--
Poecilia


Dolfy

unread,
Oct 12, 2013, 10:07:36 AM10/12/13
to
Poecilia <poecilia.ret...@gmail.com> wrote:

> >>> Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!
> >>
> >> Ja, gelukkig nieuwjaar
> >
> > Oke dan! Nog even is er alweer een nieuw jaar... :-)
>
> Ik dacht, laat ik weer eens wat doen met dd.forever en dan is nieuwjaar
> wensen wel positief, dus nogmaals, de beste wensen voor de rest van het
> jaar

Aha, op die fiets. Ja nou hetzelfde dan maar he!

Erik Baas

unread,
Oct 12, 2013, 8:34:58 PM10/12/13
to
Op 12-10-2013 08:07, Dolfy schreef:

> Oke dan!

Ha, daar istie weer! :-)

--
Erik.

Dolfy

unread,
Oct 13, 2013, 2:48:41 AM10/13/13
to
Erik Baas <erik...@gmail.com.invalid> wrote:

> > Oke dan!
>
> Ha, daar istie weer! :-)


Jip! Nog niet verleerd... :-)

Goedemorgen!
0 new messages