Poecilia <
poecilia.ret...@gmail.com> wrote:
> >>> Ik wens hierbij iedereen een gelukkig nieuwjaar!
> >>
> >> Ja, gelukkig nieuwjaar
> >
> > Oke dan! Nog even is er alweer een nieuw jaar... :-)
>
> Ik dacht, laat ik weer eens wat doen met dd.forever en dan is nieuwjaar
> wensen wel positief, dus nogmaals, de beste wensen voor de rest van het
> jaar
Aha, op die fiets. Ja nou hetzelfde dan maar he!