Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

SupervisionCam 3.05.4

5 views
Skip to first unread message

pandora

unread,
Jul 21, 2004, 1:11:05 PM7/21/04
to
SupervisionCam 3.05.4 wie kan mij aan een crack helpen?

bvd ;-)


PB:)

unread,
Jul 21, 2004, 2:38:27 PM7/21/04
to
Pandora.............weet je zeker dat die 4 er 8 ter moet ...?

PB:)

www.pbosman.nl

Alle uitgaande en inkomende post wordt gescand met Norton Antivirus !

DENK eerst aan jezelf.......ANDEREN doen het niet !!
-------------------------------------------------------------------------
FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com
"pandora" <pandora10@@@@home[dot]nl> schreef in bericht
news:mn.ac7f7d47b9291537.6915@homedotnl...

pandora

unread,
Jul 21, 2004, 2:56:11 PM7/21/04
to
Op 21-7-2004 trommelde PB:) het volgende uit zijn toetsenbord:

> Pandora.............weet je zeker dat die 4 er 8 ter moet ...?
>
> PB:)
>
Ja dat weet ik zeker,die versie is op 16-07 uitgekomen ;-)
maar als je er een voor me hebt voor de 3.05 versie,ben ik ook zeer
blij


PB:)

unread,
Jul 21, 2004, 3:09:10 PM7/21/04
to
Pandora.........nog ff gekeken krijg de derde cijfer niet geplaast..:)
sorry

PB:)

www.pbosman.nl

Alle uitgaande en inkomende post wordt gescand met Norton Antivirus !

DENK eerst aan jezelf.......ANDEREN doen het niet !!
-------------------------------------------------------------------------
FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com
"pandora" <pandora10@@@@home[dot]nl> schreef in bericht

news:mn.ace87d47be692ddb.6915@homedotnl...

pandora

unread,
Jul 21, 2004, 3:18:36 PM7/21/04
to
Op 21-7-2004 trommelde PB:) het volgende uit zijn toetsenbord:
> Pandora.........nog ff gekeken krijg de derde cijfer niet geplaast..:)
> sorry
>
> PB:)

hij bestaat toch echt
http://www.supervisioncam.com/


PB:)

unread,
Jul 21, 2004, 5:43:12 PM7/21/04
to
Je hebt helemaal gelijk......maar krijg hem nie
uitgehaald.....sorry.......:)

Suc 6

PB:)

www.pbosman.nl

Alle uitgaande en inkomende post wordt gescand met Norton Antivirus !

DENK eerst aan jezelf.......ANDEREN doen het niet !!
-------------------------------------------------------------------------
FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com
"pandora" <pandora10@@@@home[dot]nl> schreef in bericht

news:mn.acfe7d47da818dbb.6915@homedotnl...

pandora

unread,
Jul 21, 2004, 6:24:12 PM7/21/04
to
Op 21-7-2004 trommelde PB:) het volgende uit zijn toetsenbord:
> Je hebt helemaal gelijk......maar krijg hem nie
> uitgehaald.....sorry.......:)
>
> Suc 6
>
> PB:)
>

i.i.g. bedankt voor de moeite ;-)


Jack

unread,
Jul 22, 2004, 6:07:28 AM7/22/04
to
pandora vroeg zich af waar die crack was...............
en ramde opzijn keyboard met hoofd>
-----------------------------------
Je hebt mail , stop maar met rammen!!! krijg je zo'n plat hooft van

--
Grz Jack
Beter 1 in de hand dan 10 in de .......
Alles word gescand door.....
Panda Antivirus Titanium
"Remove NOSPAM"
b.vr...@SPAMwanadoo.nl


"pandora" <pandora10@@@@home[dot]nl> schreef in bericht

news:mn.b0187d47159f31fa.6915@homedotnl...

pandora

unread,
Jul 22, 2004, 6:19:39 AM7/22/04
to
Op 22-7-2004 trommelde Jack het volgende uit zijn toetsenbord:

> pandora vroeg zich af waar die crack was...............
> en ramde opzijn keyboard met hoofd>
> -----------------------------------
> Je hebt mail , stop maar met rammen!!! krijg je zo'n plat hooft van
>
> --
> Grz Jack

Mijn dank is groot,thnx Jack ;-)


0 new messages