Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[DUTCH] What a Fan Wants

0 views
Skip to first unread message

Cecilia

unread,
Jan 18, 2001, 1:30:14 PM1/18/01
to
Ik ontving zojuist onderstaand antwoord van onze contactpersoon bij SBS
Broadcasting:

"Ik heb jullie actie bekend gemaakt bij ons programma afdeling. Zij zullen
er serieus naar gaan kijken. Vooralsnog zijn er echter geen startdata van
beide series bekend. Het heeft echter absoluut onze aandacht."

Meer informatie: www.want-take-have.com/actie

Voor de mensen die nog niet gereageerd hebben, het enigste wat jij hoeft te
doen is een e-mail te sturen naar ac...@want-take-have.com waarin je
antwoord geeft op de volgende vraag:

"Moeten de afleveringen van 'Angel' en 'Buffy the Vampire Slayer' in de
oorpronkelijk bedoelde volgorde worden uitgezonden? En waarom wel of waarom
juist niet?"


Mattia Valente

unread,
Jan 18, 2001, 2:35:40 PM1/18/01
to
Cecilia wrote:
>
> Ik ontving zojuist onderstaand antwoord van onze contactpersoon bij SBS
> Broadcasting:
>
> "Ik heb jullie actie bekend gemaakt bij ons programma afdeling. Zij zullen
> er serieus naar gaan kijken. Vooralsnog zijn er echter geen startdata van
> beide series bekend. Het heeft echter absoluut onze aandacht."

Nou, da's tenminste iets. Ik hoop dat het werkt.

> Meer informatie: www.want-take-have.com/actie
>
> Voor de mensen die nog niet gereageerd hebben, het enigste wat jij hoeft te
> doen is een e-mail te sturen naar ac...@want-take-have.com waarin je
> antwoord geeft op de volgende vraag:
>
> "Moeten de afleveringen van 'Angel' en 'Buffy the Vampire Slayer' in de
> oorpronkelijk bedoelde volgorde worden uitgezonden? En waarom wel of waarom
> juist niet?"

Ja! Vooral doen. Het neemt echt maar een paar minuten in beslag (ik
bedoel maar, uitleggen waarom je 2 series in synch uit moet zenden is
toch niet zo moeilijk? Op de website staan de reacties. Sommigen hebben
echt maar 2 zinnetjes geschreven, ietsje meer is toch beter, denk ik dan
maar, maar alles helpt.

Mattia
ReplyMeister[tm]
I procrastinated for a long time, then sat down and wrote the thing in 3
minutes. No, not right now, a while back. Sheesh.


Sierk

unread,
Jan 18, 2001, 3:22:19 PM1/18/01
to

"Mattia Valente" <mae.v...@std.vu.nl> wrote in message
news:3A67458C...@std.vu.nl...

> Mattia
> ReplyMeister[tm]
> I procrastinated for a long time, then sat down and wrote the thing in 3
> minutes. No, not right now, a while back. Sheesh.

Procrastination is a fine art!
I only sent in my two cents about an hour ago and I've had a version in my
"Drafts" directory for about two weeks :-)
Not to late, fortunately.

Sierk


fabo

unread,
Jan 19, 2001, 4:47:18 PM1/19/01
to

Cecilia <ac...@want-take-have.com> schreef in berichtnieuws
947cvr$dec$2...@news1.xs4all.nl...

> Ik ontving zojuist onderstaand antwoord van onze contactpersoon bij SBS
> Broadcasting:
>
> "Ik heb jullie actie bekend gemaakt bij ons programma afdeling. Zij zullen
> er serieus naar gaan kijken. Vooralsnog zijn er echter geen startdata van
> beide series bekend. Het heeft echter absoluut onze aandacht."
>
> Meer informatie: www.want-take-have.com/actie
>

Hi, perfect actie die ik gelijk gesteund heb toen ik ervan hoorde maar ik
wilde dit e-mailtje ook ff hier plaatsen omdat het mij nogal verbaasde.
Het betreft een antwoord van een mailtje wat ik gestuurd had naar Net5.
Kijk ik heb ook liever dat buffy en Angel synchroon lopen maar als ik het
onderstaande lees kan het nog wel eens een lange zit worden voordat Buffy
weer terug keert. Volgens mij had Fox al de nieuwe Angel liggen aangezien ze
bij de eerste herhaling een fout maakte met de ondertiteling bij de eerste
afl. van angel en dit volgens mij subs waren van het nieuwe seizoen
aangezien ik las dat codelia al de visioenen had dus dat betekent een
aflevering na de dood van doyle en ze vermelden dat ze uitging met een
fotograaf en dat ben ik niet tegen gekomen in S1. Hierdoor neem ik aan dat
het wel eens de ondertiteling van de eerste afl van S2 kon zijn. Dit brengt
me tot de conclusie dat FOX8 de tweede reeks al in bezit heeft. En in het
berichtje van Net5 ziet het er naar uit dat ze nog geen afl. in hun bezit
hebben van Buffy S5.

Als dit het geval is dan zou het wel eens kunnen betekenen dat het nog lang
wachten wordt op de herstart van mijn fav shows. Dit is een grote
teleurstelling aangezien ik had gehoopt op een feb start. Charmed komt wel
geloof ik dan terug dat is tenminste iets maar toch wel ff balen als je het
mij vraagt :-(
--------------------------------------------------------

Dit is het bericht van Net5

Bedankt voor je mail. Wij hebben seizoen 5 aangekocht van Buffy the
Vampire Slayer. Aangezien we parellel lopen met Amerika is het wachten nog
op de banden. Het is nog niet bekend wanneer wij deze zullen gaan
uitzenden. Zodra dit bekend is maken wij dat bekend in kranten,
omroepbladen, internet en teletekst.


Met vriendelijke groet,

Ruth van Baaijen
Communicatieafdeling SBS 6 / NET 5

Wat bedoelen ze met parallel, in de usa zitten ze al over de helft met de
serie of al verder voor zo ver ik het weet. Op sky wat ik niet kan ontvangen
zijn ze ook al begonnen met uitzenden. Jongens kan het nog vager aaargghhh
ik zou wel eens willen weten wanneer we nu toch eens verder kunnen met Buffy
en angel.
Je wordt er toch niet goed van :-(

Larerz,

Ray


Mattia Valente

unread,
Jan 19, 2001, 5:52:47 PM1/19/01
to
fabo wrote:
>
> Cecilia <ac...@want-take-have.com> schreef in berichtnieuws
> 947cvr$dec$2...@news1.xs4all.nl...
> > Ik ontving zojuist onderstaand antwoord van onze contactpersoon bij SBS
> > Broadcasting:
> >
> > "Ik heb jullie actie bekend gemaakt bij ons programma afdeling. Zij zullen
> > er serieus naar gaan kijken. Vooralsnog zijn er echter geen startdata van
> > beide series bekend. Het heeft echter absoluut onze aandacht."
> >
> > Meer informatie: www.want-take-have.com/actie
> >
>
> Hi, perfect actie die ik gelijk gesteund heb toen ik ervan hoorde maar ik
> wilde dit e-mailtje ook ff hier plaatsen omdat het mij nogal verbaasde.

Juist ja...um, lurk jij al langer (nou ja, min of meer. Ik zie een
andere post van jouw..)?

> Het betreft een antwoord van een mailtje wat ik gestuurd had naar Net5.
> Kijk ik heb ook liever dat buffy en Angel synchroon lopen maar als ik het
> onderstaande lees kan het nog wel eens een lange zit worden voordat Buffy
> weer terug keert.

Ik hoop ergens in maart of zo. Ongeveer.

> Volgens mij had Fox al de nieuwe Angel liggen aangezien ze
> bij de eerste herhaling een fout maakte met de ondertiteling bij de eerste
> afl. van angel en dit volgens mij subs waren van het nieuwe seizoen
> aangezien ik las dat codelia al de visioenen had dus dat betekent een
> aflevering na de dood van doyle en ze vermelden dat ze uitging met een
> fotograaf en dat ben ik niet tegen gekomen in S1.

Nee hoor, dat waren gewoon ondertitelingen van het eerste seizoen. Van
'She' of van 'Expecting' of zo, dacht ik. Ik kan de band even niet
vinden, maar het was duidelijk van een van die twee afleveringen. Zeker
wel.

> Hierdoor neem ik aan dat
> het wel eens de ondertiteling van de eerste afl van S2 kon zijn.

Dat was het niet. Heb Angel S2E1 gezien. Daar kwam het niet vandaan.

> Dit brengt
> me tot de conclusie dat FOX8 de tweede reeks al in bezit heeft. En in het
> berichtje van Net5 ziet het er naar uit dat ze nog geen afl. in hun bezit
> hebben van Buffy S5.

Ze bezitten de rechten ervoor, maar of ze de banden al hebben weet ik
niet. Het kan zijn dat ze ze wel hebben, maar dat hoeft niet. Sky is net
begonnen met uitzenden van S5/S2, als eersten in Europa.



> Als dit het geval is dan zou het wel eens kunnen betekenen dat het nog lang
> wachten wordt op de herstart van mijn fav shows. Dit is een grote
> teleurstelling aangezien ik had gehoopt op een feb start.

Ik denk dat het net zo als vorig jaar ergens in Maart of zo begint. Ik
weet niet waarom, maar toch. Een februari start zou ik wel willen, maar
ik denk niet dat het haalbaar. is.

> Charmed komt wel
> geloof ik dan terug dat is tenminste iets maar toch wel ff balen als je het
> mij vraagt :-(

Ik denk dat het daar gewoon om herhalingen gaat (nog steeds) maar ik
weet het natuurlijk niet zeker. Over niewue afleveringen (expliciet) heb
ik nergen wat gezien. Behalve van Dawson's Creek, maar daar lopen ze een
stuk achter..

> --------------------------------------------------------
>
> Dit is het bericht van Net5
>
> Bedankt voor je mail. Wij hebben seizoen 5 aangekocht van Buffy the
> Vampire Slayer. Aangezien we parellel lopen met Amerika is het wachten nog
> op de banden. Het is nog niet bekend wanneer wij deze zullen gaan
> uitzenden. Zodra dit bekend is maken wij dat bekend in kranten,
> omroepbladen, internet en teletekst.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Ruth van Baaijen
> Communicatieafdeling SBS 6 / NET 5
>
> Wat bedoelen ze met parallel, in de usa zitten ze al over de helft met de
> serie of al verder voor zo ver ik het weet.

Van waneer dateert dit bericht? Parallel lopen we zeker niet, maar ja,
goed, zo gebeurt het altijd hier. Amerika heeft net aflevering nummer 11
gegregen, afgelopen week (of volgende, weet ik niet) is er geen nieuwe
aflevering, en er komt weer een pauze ergens in maart(?) of zo, denk
ik..

> Op sky wat ik niet kan ontvangen
> zijn ze ook al begonnen met uitzenden.

Sky is een dochtermaatschappij van FOX, dacht ik. Ander soort zender dan
Net5. Zij zullen, tegen het einde van het seiozoen, als het net zo loopt
als met het laatste seizoen, een week achter de VS aan zitten (of net
ietsje minder of meer.) Dat is wel degelijk er bovenop.

> Jongens kan het nog vager aaargghhh
> ik zou wel eens willen weten wanneer we nu toch eens verder kunnen met Buffy
> en angel.
> Je wordt er toch niet goed van :-(

:o)

Tja, het wordt afwachten. Ik zou ook wel een officiele startdatum
willen, maar dat krijgen we wel niet. Waar ik echt niet goed van zou
worden is het plan van Net5 om eerst S5 van Buffy, end DAN pas S2 van
Angel uit te zenden. Dat is pas echt lang wachten. Te lang.

Mattia
ReplyMeister[tm]

fabo

unread,
Jan 21, 2001, 1:13:46 PM1/21/01
to

> > > "Ik heb jullie actie bekend gemaakt bij ons programma afdeling. Zij
zullen
> > > er serieus naar gaan kijken. Vooralsnog zijn er echter geen startdata
van
> > > beide series bekend. Het heeft echter absoluut onze aandacht."
> > >
> > > Meer informatie: www.want-take-have.com/actie
> > >
> >
> > Hi, perfect actie die ik gelijk gesteund heb toen ik ervan hoorde maar
ik
> > wilde dit e-mailtje ook ff hier plaatsen omdat het mij nogal verbaasde.
>
> Juist ja...um, lurk jij al langer (nou ja, min of meer. Ik zie een
> andere post van jouw..)?

Een maandje of zo ik probeer deze NG dagelijks te checken maar de afgelopen
weken is er weinig nieuws dus ik sla nog wel eens dagje over :-)

> Ik hoop ergens in maart of zo. Ongeveer.
>
> > Volgens mij had Fox al de nieuwe Angel liggen aangezien ze
> > bij de eerste herhaling een fout maakte met de ondertiteling bij de
eerste
> > afl. van angel en dit volgens mij subs waren van het nieuwe seizoen
> > aangezien ik las dat codelia al de visioenen had dus dat betekent een
> > aflevering na de dood van doyle en ze vermelden dat ze uitging met een
> > fotograaf en dat ben ik niet tegen gekomen in S1.


> Nee hoor, dat waren gewoon ondertitelingen van het eerste seizoen. Van
> 'She' of van 'Expecting' of zo, dacht ik. Ik kan de band even niet
> vinden, maar het was duidelijk van een van die twee afleveringen. Zeker
> wel.

Jammer ik had gehoopt dat het misschien van S2 was.

> Ze bezitten de rechten ervoor, maar of ze de banden al hebben weet ik
> niet. Het kan zijn dat ze ze wel hebben, maar dat hoeft niet. Sky is net
> begonnen met uitzenden van S5/S2, als eersten in Europa.

Ja maar daar hebben we geen pest aan tenzij je sataliet hebt of zo.
En wat betreeft FOX 8 dat is history en nu is het wachten wat Net5 gaat
doen.

> > Als dit het geval is dan zou het wel eens kunnen betekenen dat het nog
lang
> > wachten wordt op de herstart van mijn fav shows. Dit is een grote
> > teleurstelling aangezien ik had gehoopt op een feb start.
>
> Ik denk dat het net zo als vorig jaar ergens in Maart of zo begint. Ik
> weet niet waarom, maar toch. Een februari start zou ik wel willen, maar
> ik denk niet dat het haalbaar. is.

Ik hoop dat je gelijk hebt.

> > Charmed komt wel
> > geloof ik dan terug dat is tenminste iets maar toch wel ff balen als je
het
> > mij vraagt :-(
>
> Ik denk dat het daar gewoon om herhalingen gaat (nog steeds) maar ik
> weet het natuurlijk niet zeker. Over niewue afleveringen (expliciet) heb
> ik nergen wat gezien. Behalve van Dawson's Creek, maar daar lopen ze een
> stuk achter..

Als het om herhalingen gaat dan kan ik net zo goed mijn tapes erbij pakken
dus dat zal ook geen zoethoudertje zijn tot angel en buffy weer begint.

> > --------------------------------------------------------
> >
> > Dit is het bericht van Net5
> >
> > Bedankt voor je mail. Wij hebben seizoen 5 aangekocht van Buffy the
> > Vampire Slayer. Aangezien we parellel lopen met Amerika is het wachten
nog
> > op de banden. Het is nog niet bekend wanneer wij deze zullen gaan
> > uitzenden. Zodra dit bekend is maken wij dat bekend in kranten,
> > omroepbladen, internet en teletekst.
> >
> > Met vriendelijke groet,
> >
> > Ruth van Baaijen
> > Communicatieafdeling SBS 6 / NET 5
> >
> > Wat bedoelen ze met parallel, in de usa zitten ze al over de helft met
de
> > serie of al verder voor zo ver ik het weet.
>
> Van waneer dateert dit bericht? Parallel lopen we zeker niet, maar ja,
> goed, zo gebeurt het altijd hier. Amerika heeft net aflevering nummer 11
> gegregen, afgelopen week (of volgende, weet ik niet) is er geen nieuwe
> aflevering, en er komt weer een pauze ergens in maart(?) of zo, denk
> ik..

Van een klein weekje geleden ik heb het de dag erop hier op de NG gezet dus
kersvers en het beloofd niet veel goeds als ik het zo lees.

> > Op sky wat ik niet kan ontvangen
> > zijn ze ook al begonnen met uitzenden.
>

> :o)
>
> Tja, het wordt afwachten. Ik zou ook wel een officiele startdatum
> willen, maar dat krijgen we wel niet. Waar ik echt niet goed van zou
> worden is het plan van Net5 om eerst S5 van Buffy, end DAN pas S2 van
> Angel uit te zenden. Dat is pas echt lang wachten. Te lang.

Ik ben bang dat we nog eerder op de BBC Buffy 5 zullen gaan zien dan op Net5
als ze op dit moment nog geen start datum hebben sterker nog niet eens de
tapes in handen hebben.

Ray


Jonathan Black

unread,
Jan 21, 2001, 5:18:14 PM1/21/01
to
fabo wrote:

> Ik ben bang dat we nog eerder op de BBC Buffy 5 zullen gaan

> zien dan op Net5 [...]

Bang? Lijkt me eerlijk gezegd wel fijn als de BBC voor zou komen
te liggen op Net5. Ze hebben gezegd (althans iemand in de uk ng
had een mailtje gehad waarin ze zeiden) dat ze van plan zijn
meteen aansluitend op hun uitzending van S4 door te gaan met S5.
Onderstaand schema laat zien dat ze dan al op 29 maart as. aan S5
zouden kunnen beginnen (dit is optimisch, geen rekening houdend
met eventuele uitval vanwege sport of wat dan ook).

25/1 4ABB14 Goodbye Iowa
1/2 4ABB15 This Year's Girl
8/2 4ABB16 Who Are You
15/2 4ABB17 Superstar
22/2 4ABB18 Where the Wild Things Are
1/3 4ABB19 New Moon Rising
8/3 4ABB20 The Yoko Factor
15/3 4ABB21 Primeval
22/3 4ABB22 Restless

29/3 5ABB01 Buffy vs. [potential spoiler]
5/4 5ABB02 Real Me
12/4 5ABB03 The Replacement
19/4 5ABB04 Out of My Mind
26/4 5ABB05 No Place Like Home
3/5 5ABB06 Family
10/5 5ABB07 Fool for Love
17/5 5ABB08 Shadow
24/5 5ABB09 Listening to Fear
31/5 5ABB10 Into the Woods
7/6 5ABB11 Triangle
14/6 5ABB12 Checkpoint
21/6 5ABB13
28/6 5ABB14
5/7 5ABB15
12/7 5ABB16
19/7 5ABB17
26/7 5ABB18
2/8 5ABB19
9/8 5ABB20
16/8 5ABB21
23/8 5ABB22 [5th season finale / 100th episode]

Ook de manier waarop ik ze hier ze hele zomer ononderbroken door
laat gaan om S5 af te ronden ruim een maand voordat S6 in de VS
begonnen zal zijn is uiteraard zeer optimistisch gespeculeer ;)

Bye,
--
jonathaN

fabo

unread,
Jan 22, 2001, 7:38:21 AM1/22/01
to

Jonathan Black <j.g....@its.tudelft.nl> schreef in berichtnieuws
Pine.LNX.4.21.010121...@deadlock.et.tudelft.nl...

> fabo wrote:
>
> > Ik ben bang dat we nog eerder op de BBC Buffy 5 zullen gaan
> > zien dan op Net5 [...]
>
> Bang? Lijkt me eerlijk gezegd wel fijn als de BBC voor zou komen
> te liggen op Net5. Ze hebben gezegd (althans iemand in de uk ng
> had een mailtje gehad waarin ze zeiden) dat ze van plan zijn
> meteen aansluitend op hun uitzending van S4 door te gaan met S5.
> Onderstaand schema laat zien dat ze dan al op 29 maart as. aan S5
> zouden kunnen beginnen (dit is optimisch, geen rekening houdend
> met eventuele uitval vanwege sport of wat dan ook).

Ja daar zeg je zo wat want de BBC is nu niet bepaald constant met hun
uitzendingen. Inderdaad snooker zorgt voor vertraging maar ze zenden ook
rustig een film tussendoor en dan kan het nog wel ff duren. Ik had toch echt
verwacht dat we Buffy sneller zouden krijgen op de Net5 dan BBC.
Maar goed we krijgen de serie in ieder geval terug en dat is al heel wat als
je kijkt hoe tegenwoordig de zenders te werk gaan met series.

Laterz,

Ray


Tom Brutin

unread,
Jan 26, 2001, 5:05:31 PM1/26/01
to

"fabo" <fa...@yahoo.com> wrote in message
news:94h966$597$1...@cyan.nl.gxn.net...

AND hun ondertitelingen (voor de doven, teletekst 888) kloppen met wat ze
zeggen.
>


Arkasha

unread,
Jan 26, 2001, 6:24:38 PM1/26/01
to

Hoe ver is Sky eigenlijk met S5? Ik las op het BBC buffy forum dat de
BBC niet mag beginnen met S5 voordat Sky ermee klaar is.


Arkasha

______________________________________
Requiescat in Pace :
http://www.crosswinds.net/~arkasha2312
--------------------------------------


Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Mattia Valente

unread,
Jan 26, 2001, 6:41:25 PM1/26/01
to
Arkasha wrote:
> Hoe ver is Sky eigenlijk met S5? Ik las op het BBC buffy forum dat de
> BBC niet mag beginnen met S5 voordat Sky ermee klaar is.

S5E3 of zo, dacht ik. Ik ben maar weggegaan uit de UK groep, te druk, te
veel gezeik, te veel spoilers in de headers. Of het nou waar is dat de
Beeb niet mag beginnen voordat Sky ermee klaar is weet ik niet. Het word
wel gezegd, maar van de BBC zelf heb ik dat nooit (direct of indirect)
gehoord of gezien. Wel heb ik een (2de hands) nailtje gezien waarin de
Beeb aangaf na S4 direct door te gaan met S5. Dus....

Mattia

0 new messages