--
Ashwin
jhar...@casema.net
ICQ 47959433
>Wanneer komt ie nou precies uit?
>Op dvd-home staat dat het 24 januari uit zou komen, maar op de site van free
>record shop staat hier niks over vermeld. Heeft iemand andere informatie die
>ik nog niet heb??
Bij www.dvdoutlet.nl te bestellen voor fl.159,95 Releasedatum: 30
januari a.s. Maar voor zo'n 139 gulden is hij te koop bij
www.play247.com (heeft ook Ned. ondertitels).
Pieter
Het grootste deel van de groep heeft 'm al wel. Gewoon uit Engeland, was
4 December al uit (ofzo..)
> Bij www.dvdoutlet.nl te bestellen voor fl.159,95 Releasedatum: 30
> januari a.s. Maar voor zo'n 139 gulden is hij te koop bij
> www.play247.com (heeft ook Ned. ondertitels).
Die van mij heb ik destijds (na de releasedatum, op 6 December, dacht
ik..) besteld bij www.amazon.co.uk. In total ben ik daar (volgens m'n
bankafschrift) zo'n 124 piek aan kwijgeraakt. Ga maar 'ns kijken, zou ik
zeggen. Schijnt dat je als first time customer daar ook gewoon een
tegoedbon krijgt voor je volgende aanschaf, maar als je cancelled en
gewoon weer opnieuw besteld werkt dat ook (toch Jonathan?)
Mattia
ReplyMeister[tm]
>Wanneer komt ie nou precies uit?
>Op dvd-home staat dat het 24 januari uit zou komen, maar op de site van free
>record shop staat hier niks over vermeld. Heeft iemand andere informatie die
>ik nog niet heb??
Ik zag hem vandaag liggen bij MediaMarkt in Rotterdam. Prijs fl.
159,95.
Overigens heb ik hem al een tijd geleden bij Black Star gekocht voor
aanmerkelijk goedkoper.
Reggie
> Die van mij heb ik destijds (na de releasedatum, op 6
> December, dacht ik..) besteld bij www.amazon.co.uk. In total
> ben ik daar (volgens m'n bankafschrift) zo'n 124 piek aan
> kwijgeraakt. Ga maar 'ns kijken, zou ik zeggen.
Hmm, op dit moment is het bij Play247 £39.99 (gratis shipping) en
bij Amazon.co.uk £35.99 (plus een paar £ shipping, wat is het, 3
of zo). Amazon dus net iets goedkoper inderdaad, scheelt niet
veel.
> Schijnt dat je als first time customer daar ook gewoon een
> tegoedbon krijgt voor je volgende aanschaf, maar als je
> cancelled en gewoon weer opnieuw besteld werkt dat ook (toch
> Jonathan?)
Kreeg ik toen wel inderdaad, een £3 coupon, maar volgens mij was
het iets van een eindejaarsactie voor mensen die in het jaar 2000
iets hadden gekocht, en het feit dat ik een first time customer
was was min of meer toeval.
--
jonathaN
Marcel
On Thu, 25 Jan 2001 14:54:20 +0100, "VeloX" <jhar...@casema.net>
wrote:
>Wanneer komt ie nou precies uit?
De Nederlandse adviesprijs ligt rond de fl.176,--!
Pieter
--
Ashwin
jhar...@wanadoo.nl
ICQ 47959433
"VeloX" <jhar...@casema.net> schreef in bericht
news:3a702f86$0$22937@reader3...
On Tue, 30 Jan 2001 14:43:18 +0100, "VeloX" <jhar...@wanadoo.nl>
wrote: