- wrote:
> Weet iemand of er in Nederland een fanclub is van Buffy? Of is er iemand die
> er eentje gaat beginnen?
Ik kan me herinneren dat er hier een tijdje geleden een post was van iemand die
met zoiets bezig was. Ik heb er zelf ook even aan gedacht maar toen toch
besloten dat ik veel te weinig van dat soort dingen afwist (en geen tijd had
naast mn studie). In ieder geval zou wat mij betreft een fanclub zeer welkom
zijn. Ik bedoel series als xena/hercules en startrek hebben ook behoorlijk
sucesvolle nederlandse fanclubs. Ik denk dat er ook best ruimte is voor een
nederlandse buffy fanclub. Als iemand van plan is iets (serieus) te beginnen
wordt ik zeker lid. Het liefst nog actief lid :-). Als mensen dus ideen hebben
zou ik het niet erg vinden (in tegendeel <g>) als ze mij (en anderen) via deze
nieuwsgroep op de hoogte zouden kunnen houden...
See Ya,
George
p.s. "-"? vrij korte naam <g>
I know... valt wel op tijdens het lezen van de berichten, vooral als je een
bericht zoekt die je zelf hebt gepost :)
Just a reminder : morgenavond (29-10-99) "Earshot" op Net5.
Ik heb gehoord dat er een in oprichting is... maar voor nu is er de
Nederlandse Buffy mailinglijst ( http://buffy-nl.tripod.com/buffy/ ).
Anneke
Ja ik ben bezig om er een op te zetten maar ik kan dat uiteraard niet
alleen, daarom dus ga ik na een aantal voorbereidingen een newsberichtje
maken om te vragen naar vrijwilligers of medewerkers die hier aan willen
meewerken..
De planning zit uitgewerkt in mijn hoofd en dat komt vrij zodra ik meerdere
mensen heb gevonden die werkelijk en echt serieus hier aan mee willen
werken.
Ik heb al op de laatste Conventie van de TFD (star trek vereniging NL)
mensen gesproken die daar ook al om vragen.
Laat gerust een Emailtje achter..
Groeten,
Angelus