Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[dutch/nederlnads] antwoord net5

0 views
Skip to first unread message

george van hal

unread,
Aug 27, 1999, 3:00:00 AM8/27/99
to
Dit is t antwoord van net5 op mn e-mail...lijkt erop dat ze meteen s4
ingaan, alhoewel t een beetje vaag is allemaal...


Beste NET 5-kijker,

De eerste tijd wordt Buffy op beide dagen uitgezonden. Per september
verhuist Buffy definitief naar de vrijdag. Deze overgang heeft te maken
met programmamutaties elders in het schema. En zolang er nieuwe
afleveringen van de serie worden gemaakt, zal NET 5 doorgaan met de
uitzendingen. Hopelijk bent u hiermee voldoende geīnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Natasja
NET 5


André

unread,
Aug 28, 1999, 3:00:00 AM8/28/99
to
On Fri, 27 Aug 1999 21:44:47 +0200, george van hal <hal0...@wxs.nl>
wrote:

>Dit is t antwoord van net5 op mn e-mail...lijkt erop dat ze meteen s4
>ingaan, alhoewel t een beetje vaag is allemaal...
>
>
>
>
>Beste NET 5-kijker,
>
>De eerste tijd wordt Buffy op beide dagen uitgezonden. Per september
>verhuist Buffy definitief naar de vrijdag. Deze overgang heeft te maken
>met programmamutaties elders in het schema. En zolang er nieuwe
>afleveringen van de serie worden gemaakt, zal NET 5 doorgaan met de

>uitzendingen. Hopelijk bent u hiermee voldoende geïnformeerd.


>
>Met vriendelijke groet,
>
>Natasja
>NET 5
>

Ik heb hetzelfde antwoord gekregen, maar ik heb ook nog even gevraagd
naar "Angel" en hierover schrijven ze het volgende:

"Wat betreft de Buffy-spin off, deze gaat hoogstwaarschijnlijk naar
Fox 8 omdat deze zender het eerste recht heeft op alle nieuwe series
van Fox Amerika."

Al met al zeer ruim geformuleerd en kan je er alle kanten mee op.
--
Peace,

Dré

"Art has to be forgotten, beauty must be realized" - Piet Mondriaan

To reply replace "spamsux" with "cyberdude": dredoes@ cyberdude .com

Peter Kleiweg

unread,
Aug 28, 1999, 3:00:00 AM8/28/99
to
André skriver...

> Ik heb hetzelfde antwoord gekregen, maar ik heb ook nog even
> gevraagd naar "Angel" en hierover schrijven ze het volgende:
>
> "Wat betreft de Buffy-spin off, deze gaat hoogstwaarschijnlijk
> naar Fox 8 omdat deze zender het eerste recht heeft op alle
> nieuwe series van Fox Amerika."

En vanwege de concurrentie zullen beide series waarschijnlijk op
het zelfde tijdstip worden uitgezonden.

Twee videorecorders...

--
Peter Kleiweg | P e t r o n o m i c o n |
e-mail: xl -> nl | http://www.let.rug.nl/~kleiweg |
Guardian of Spike's Innocence, and his Dislike of Puppies
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I don't want to rush into anything. I've been hurt, you know.
-- Spike, What's My Line? 2

george van hal

unread,
Aug 28, 1999, 3:00:00 AM8/28/99
to
> En vanwege de concurrentie zullen beide series waarschijnlijk op
> het zelfde tijdstip worden uitgezonden.
>
> Twee videorecorders...

ok...nu heb ik nachtmeries....ik heb maar één videorecorder :-(

See Ya,
George

Hanneke

unread,
Aug 28, 1999, 3:00:00 AM8/28/99
to

Peter said:
>André skriver...

>> Ik heb hetzelfde antwoord gekregen, maar ik heb ook nog even
>> gevraagd naar "Angel" en hierover schrijven ze het volgende:
>
>> "Wat betreft de Buffy-spin off, deze gaat hoogstwaarschijnlijk
>> naar Fox 8 omdat deze zender het eerste recht heeft op alle
>> nieuwe series van Fox Amerika."

>En vanwege de concurrentie zullen beide series waarschijnlijk op


>het zelfde tijdstip worden uitgezonden.

>Twee videorecorders...

Oh, *leuk*, he? Als ze alletwee op staan te nemen krijg ik helemaal zo'n
lekker gevoel van 'Gut wat zijn we een modern huishouden'. Twee
videorecorders, twee computers (moet wel, anders lag ik nou in een
scheiding), twee kinderen en twee katten. <zucht> He, lekker. :)

Um, hoe bedoel je jij hebt maar een video?

Hanneke
(perplex :))

george van hal

unread,
Aug 28, 1999, 3:00:00 AM8/28/99
to

Hanneke wrote:

*LOL*............hey t kan gebeuren...ik heb zelfs maar 1 computer *kijkt
toe terwijl hanneke knock out valt*.......

maar toch als angel door fox aangekocht wordt denk ik niet dat ze t
tegelijker tijd gaan uitzenden. T potentieele publiek voor de serie kijkt
dan naar buffy en de concurentie daarmee aangaan klan erg fout uitpakken. Ik
denk eerder dat ze t dan tegenover zoeits als felicity zullen plaatsen...das
logischer....

See Ya,
George

0 new messages