en hier dus t bericht:
Hallo,
ik zag in de nieuwe tv gids dat de serie buffy the vampire slayer deze
week zowel op dinsdag als op vrijdag wordt uitgezonden.
Als fan van de serie was ik natuurlijk erg blij dit te zien, maar ik
vroeg me af of dit vast is.
Als het goed is resteren er nog 12 afleveringen in seizoen 3 en als er
voortaan 2 per week uitgezonden worden wil dit zeggen dat we over 6
weken aan het einde van seizoen 3 zullen komen.Dit zou juist op tijd
zijn om seizoen 4 te gaan uitzenden aangezien die de week daarvoor in
amerika begint. Nu wilde ik dus weten of seizoen 4 aangekocht is en of
deze direct na seizoen 3 uitgezonden zal worden (wat ik natuurlijk wel
hoop).
In ieder geval alvast bedankt voor het 2 maal uitzenden van buffy deze
week.
George
GuusV wrote:
> Nee, het is volgens mij maar voor 2 weken, want gister zag ik een reclame
> waarin ze zeiden dat BTVS naar de vrijdag verhuist.
Ja dat zag ik ook......*erug* jammer....nu nog maar hopen dat ze meteen naar
s4 gaan nadat s3 afgelopen is....
See Ya,
George