Ik heb meer info over de quiz op de fanclubdag.
Prijs : Watcher's Guide deel II kan je winnen
Geef je nu op qu...@btvsfanclub.com
Groetjes Chantal
Wohoo! Gellukig nog niet gekocht. Now I have a reason to win ;-) En als
ik dat niet doe, tja, dat is ie waarschijnelijk wel ergens te koop op de
beurs zelf ;-)
Mattia
ReplyMeister[tm]
Heb ik zojuist gedaan. Naam, tel. nummer en e-mail is genoeg neem ik
aan?
Bye, Patrick
Nou ja, ik heb gewoon m'n naam genoemd, volgens mij..verder niks over
gehoord. Je staat toch wel in hun ledenbestand, of niet soms? Dan hebben
ze natuurlijk alles al..
Mattia
ReplyMeister[tm]