Even een schaamteloze cross-post van mij.
Dit leek me on-topic in beide groepen (alhoewel het wel een plug is,
maar goed ;-)). Tik me gerust op de vingers als iemand het daar niet mee
eens is...
Anyway de reden voor dit berichtje:
Zoals de meesten van jullie wel zullen weten wordt er al een tijdje hard
gewerkt aan de Dutch Buffy and Angel Fanclub (kortweg: DBAF). We nemen
nu alweer een paar maanden leden aan en dat gaat goed! De teller staat
nu stil op 53 en dan hebben we pas de helft van de geïnteresseerden
kunnen verwerken (we hopen tegen het einde van het jaar er toch nog wel
een aardig aantal bij te hebben). Dat gaat, zeker voor een fanclub van
een tv serie, dus niet slecht. Het kon dan ook niet uitblijven dat we
onze eerste echte beurs zouden gaan organiseren. Jawel! En dat in dit
geval doen wij dat in samenwerking met de nederlandse X-files fanclub,
D-Files. De titel van deze happening is "Meeting Your Destiny".
Mischien dat je één van onze flyers al bent tegengekomen (bij warp9 of
de abc in amsterdam bijvoorbeeld). Hierbij de informatie:
Het hele gebeuren gaat zich afspelen in activiteitencentrum De Baten op
Dukantenburg 1 te Nieuwegein op 25 november 2000.
De toegansprijzen zijn als volgt:
fl. 7,50 voor leden van de fanclubs [1]
fl. 10,00 voor introducees van de leden
fl. 12,50 voor de niet-leden
Wat we gaan doen?
Dat zal ik even vertellen:
Ten eerste zullen er handelaren en andere fanclubs aanwezig zijn. Dat
wordt dus shoppen en informatie opdoen.
Dan zijn er verschillende activiteiten (in willekeurige volgorde):
- Een quiz waarbij je je Buffy en Angel kennis kunt laten zien. Er zijn
(waarschijnlijk) ook X-files vragen. Aan deze quiz is een leuke prijs
verbonden.
- Een veiling. De opbrengst van deze veiling (en alle eventuele winst)
zal gaan naar de Doe Een Wens Stichting. Deze
organisatie probeert de laatste wensen van ernstig (terminaal) zieke
kinderen tussen de 3 en 18 jaar te vervullen. Meer info:
http://www.doe-een-wens.org . Dat komt dus wel goed terecht. Er zullen
verschillende interessante dingen geveild worden, waaronder twee weekend
tickets voor Nocturnal 3K (meer info: http://www.sector14.co.uk )!! De
mensen die hier dus nog heen wilden kunnen hun kans grijpen. Ook een
gesigneerde foto van Juliet Landau (Drusilla) waar yours truly
waarschijnlijk een bod op gaat doen ;-)
- Er komen nieuwe afleveringen van alle 3 de series. Dit echter *onder
voorbehoud*. Als de nieuwe afleveringen niet zullen worden getoond
(because of legal reasons), dan maken we dat goed door o.a. de Unaired
Pilot en banden van Nocturnal 2K (van vorig jaar). Vertonen wij wel
nieuwe afleveringen dan moet nog gekeken worden of we die dingen laten
zien.
- Verder nog veel meer leuke dingen. Ga er maar vanuit dat er de hele
dag dingen te doen/zien zijn.
De deuren gaan om 10:00 open en sluiten weer om 17:00. Ik zou zeggen:
Kom allemaal! Want het wordt vast en zeker gezellig...
Meer informatie over de fanclubdag kun je vinden op
http://www.btvsfanclub.com of http://www.beurs.d-files.net
Vragen kun je sturen naar de bekende e-mail adressen (kijk op de
sites)...
Tja dat was het wel. Ik dank u voor uw aandacht en hoop u grotendeels
tegen het lijf te lopen op de beurs. Dan ontmoet ik weer es wat mensen
;-)
Mazzel,
George
PlugMeister [tm]
DBAF Bestuurslid
[1] Onder leden van de fanclub verstaan wij mensen die voor de beurs
hebben betaald. Zij dienen hun welkomstbrief met daarop het lidnr. mee
te nemen om daar ingewisseld te worden voor de lidmaatschaps pas. Voor
leden die door vertraging te laat verwerkt zijn wordt nog gekeken. We
kunnen echter niets beloven. (Voor Mattia en P@rick: I'm working on
it!).
george van hal wrote:
> Hoi allemaal,
>
> Even een schaamteloze cross-post van mij.
Of toch niet. Vergeten nksf toe te voegen ;-) Daar ga ik 'm nu reposten ;-)
Mazzel,
George
Die zich nu weer heel lomp voelt ;-)
[er komt een fanclubdag]
Definitely YAY!!! I'll certainly be there! Ik bedoel, een *beetje* fan komt
toch!
Nieuwe afleveringen: whoohoo!!!
Unaired Pilot: ook whoohoo!!!
Ik hoop *echt* dat we van beide walletjes gaan snoepen. Verder ga ik zeker
bieden op de "Wild Night On the Town with Alyson Hannigan"
*fluister, fluister*
Wat??
*mumble mumble*
Niet? Oh... nou ja, ik kom in ieder geval wel. Dan maar op jacht naar een AH
t-shirt of poster.
Bye, Patrick
heeft er zin in
Als ik de tijd weet te vinden kom ik zeker!
> > Nieuwe afleveringen: whoohoo!!!
>
> Yeehaa! (ok, ik heb 'm al gezien, maar dat doet er ff niet toe..)
Welke afleveringen zijn dit?
> Ik moet maar eens snel wat geld verzamelen..nou ja, de DVD speler
heeft
> wel voorrang, maar goed. Ga morgen boeken verkopen. Veel twedehands
> boeken. Beetje geld verdien. En m'n Magic kaarten inventariseren en
te
> koop aanbieden. Ook geld.
Ga je je boeken verkopen? Wat heb je zoal?
Sierk
Inderdaad!!
> Nieuwe afleveringen: whoohoo!!!
Yeehaa! (ok, ik heb 'm al gezien, maar dat doet er ff niet toe..)
> Unaired Pilot: ook whoohoo!!!
Yipee!! (OK, ook gezien, maar ook superslechte beeldkwaliteit..)
> Ik hoop *echt* dat we van beide walletjes gaan snoepen.
What he said
> Verder ga ik zeker
> bieden op de "Wild Night On the Town with Alyson Hannigan"
Euh...
> *fluister, fluister*
>
> Wat??
>
> *mumble mumble*
>
> Niet? Oh... nou ja, ik kom in ieder geval wel. Dan maar op jacht naar een AH
> t-shirt of poster.
:-))
Ik moet maar eens snel wat geld verzamelen..nou ja, de DVD speler heeft
wel voorrang, maar goed. Ga morgen boeken verkopen. Veel twedehands
boeken. Beetje geld verdien. En m'n Magic kaarten inventariseren en te
koop aanbieden. Ook geld.
> Bye, Patrick
> heeft er zin in
Mattia
Ook.
:-)
> > > Nieuwe afleveringen: whoohoo!!!
> >
> > Yeehaa! (ok, ik heb 'm al gezien, maar dat doet er ff niet toe..)
>
> Welke afleveringen zijn dit?
5.01, Buffy vs. ******* dacht ik
> > Ik moet maar eens snel wat geld verzamelen..nou ja, de DVD speler heeft
> > wel voorrang, maar goed. Ga morgen boeken verkopen. Veel twedehands
> > boeken. Beetje geld verdien. En m'n Magic kaarten inventariseren en te
> > koop aanbieden. Ook geld.
>
> Ga je je boeken verkopen? Wat heb je zoal?
Je wil ze vast niet. Alle slechte sci-fi heb ik ingeruild bij de ABC bij
zo'n inruildag, voor de rest wat suske en wiske strips, zooi engelse
thrillers en zo (airport literature oa..nogall veel ludlum en Clancy en
zo..) Kinderboeken (jeugd, dan..) en een paar nederlandse vertaalde
thriller dingetjes. Troep, dus. Weg ermee, gimme the money :-)
Wil iemand een stel oude, goede staat, Magic Kaarten kopen? Of ruilen
voor wat geld en een DVD speler? Hint hint...
Mattia
ReplyMeister[tm]
Mattia Valente wrote:
> > > > [er komt een fanclubdag]
> > > >
> > > > Definitely YAY!!! I'll certainly be there! Ik bedoel, een *beetje*
> > fan komt
> > > > toch!
> > >
> > > Inderdaad!!
> >
> > Als ik de tijd weet te vinden kom ik zeker!
Dat is mooi! :-) The more the merrier......
> > > > Nieuwe afleveringen: whoohoo!!!
> > >
> > > Yeehaa! (ok, ik heb 'm al gezien, maar dat doet er ff niet toe..)
> >
> > Welke afleveringen zijn dit?
>
> 5.01, Buffy vs. ******* dacht ik
Die, ja. Ook deel 2 (Real Me) en deel 1 van Angel (zie daarvoor de review
zonder spoilers die ik gepost heb ;-)).
Maar goed dat is allemaal nog helemaal niet zeker, dus ga er om teleurstelling
te voorkomen maar vanuit dat we helemaal geen nieuwe afleveringen hebben. Als
we ze dan wel laten zien is het mooi meegenomen, toch?
<snip>
Mazzel,
George
Die vandaag vast weer meer nieuwe Buffy afleveringen gaat kijken ;-)
Zeker weten! Wanna see!
Nu maar hopen dat het lidmaatschap op tijd verwerkt is... :)
Sierk
> Zeker weten! Wanna see!
> Nu maar hopen dat het lidmaatschap op tijd verwerkt is... :)
We're working on it. Je hebt je dus aangemeld? Wanneer heb je dat
ongeveer gedaan? Dan ligt het er vervolgens aan of je al een brief van
ons hebt ontvangen, hoe lang het nog gaat duren. Als het niet zou
lukken voor de beurs (you never know) dan valt er vast nog wel een mouw
aan te passen...
Mazzel,
George
Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.
En wat vind ik vandaag op de mat?
:)
Sierk
De brief is vandaag ontvangen, extra informatie is verstuurd en het
geld is onderweg.
Nice timing :)
Sierk
Ik heb hem ook ontvangen op vrijdag. Zal vandaag het geld gaan overmaken
(denk ik). Wow, m'n eerste echte fanclublidmaatschap!
Bye, Patrick
was nooit eerder zo erg fan van iets
Great! Mattia 'm dan waarschijnlijk ook ontvangen (toch?)...
> Zal vandaag het geld gaan overmaken
> (denk ik). Wow, m'n eerste echte fanclublidmaatschap!
Yup...Voor mij ook :-)
> Bye, Patrick
> was nooit eerder zo erg fan van iets
Know the feeling. Ik had een paar jaar terug nooit kunnen denken dat ik nog
eens in het bestuur van een fanclub over een tv serie terecht zou komen.
Vond "dat soort mensen" altijd een beetje triest, vond dat ze een echt leven
moesten zoeken. Nu kan ik "dat soort mensen" echter heel goed begrijpen.
Hell, ik ben zelf één van "dat soort mensen" :-) Weer een vooroordeel minder
;-)
Mazzel,
George
Net vandaag gezien (Zaterdag binnengekomen, denk ik..was weekend weg.)
Ook voor mij een first, zo'n fanclub.
> Bye, Patrick
> was nooit eerder zo erg fan van iets
;-)
Mattia
ReplyMeister[tm]
Velen hebben voor gek verklaard voor het feit dat ik eps opneem om ze te
bewaren en om ze nogmaals te kijken. Of dat ik boeken kookp over een TVshow.
Of omdat ik "domme en kinderachtige" actie-figuurtjes in mijn kamer heb
staan. Of omdat ik posters en een calender aan m'n muur heb hangen.[1] Of
dat ik zoveel tijd in een wedsite steek die toch maar door een handje vol
mensen ooit bekenen wordt
Ik kan eerlijk zeggen dat er nog nooit een serie geweest ik die zoveel
invloed heeft als Buffy (en Angel). Na een dramatisch ep kan ik makkelijk
een week van slag zijn. Na een feel-good ep ben ik weer helemaal happy.
However, ik wordt (voorlopig) geen lid van de fanclub. Daarvoor vindt ik de
prijs te hoog voor wat er tegenoverstaat. Informatie, plaatjes, interviews
kan ik ook online vinden. En merchandice koop ik niet super veel, dus voor
kortingen ofzo hoef ik het ook niet te doen. Dit is natuurlijk alleen maar
mijn mening, en ik wens iedereen die met de fanclub te maken heeft veel
succes. misschien dat ik me ooit nog wel eens bedenk.
Arkasha
ex-lid van Franse Patrick Bruel fanclub
ruim 4-jarige lid van de international R.E.M. fanclub
[1] Al komt de naam "Buffy the Vampire Slayer" hier weer om de hoek kijken.
Ik heb al jaren een X-files poster aan mijn muur waar ik alleen maar
positive reacties op heb, maar BtVS wordt gelijk kinderachtig gevonden.
__________________________________
Requiescat in Pace:
http://www.crosswinds.net/~arkasha2312
-----------------------------------------------------------