Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

hallo iedereen

0 views
Skip to first unread message

Michel Blikman

unread,
Aug 28, 1999, 3:00:00 AM8/28/99
to
jij kijkt zeker geen buffy op de bbc, wel moeilijk he zonder ondertiteling
Karin <ka...@telekabel.nl> wrote in message
news:37C6F0A5...@telekabel.nl...
> hallo
>
> is hier iemand die een screem sever van buffy heeft??????
>
> zo ja reageer even op dit berichtje.
>
> alvast bedankt.
>
> marije
>
>
>

0 new messages