Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Dutch] Buffy 24 Maart op net5?

2 views
Skip to first unread message

Wouter Sloothaak

unread,
Mar 19, 2000, 3:00:00 AM3/19/00
to
Op teletekst van Net5 (pagina 231) staat dat op 24 maart er een afllevring
van Buffy komt, namelijk Goodbya Iowa, wat een aflevering midden in season 4
is. Iemand enig idee wat dit nu weer betekent?

Wouter

Sander

unread,
Mar 19, 2000, 3:00:00 AM3/19/00
to
ja dat viel me ook al op... Goodbye Iowa is de 14e aflevering van het 4e
seizoen. Ik al een mailtje hierover naar net 5 gestuurd.
Als ik antwoord krijg post ik dat wel op deze nieuwsgroep.

Sander

Joris Mak

unread,
Mar 19, 2000, 3:00:00 AM3/19/00
to
On Sun, 19 Mar 2000 13:08:36 +0100, Sander <sand...@excite.com>
wrote:

>ja dat viel me ook al op... Goodbye Iowa is de 14e aflevering van het 4e
>seizoen. Ik al een mailtje hierover naar net 5 gestuurd.
>Als ik antwoord krijg post ik dat wel op deze nieuwsgroep.

Graag... ben benieuwd..

Lijkt mij dat ze voor de zoveelste keer aan het kloten zijn, maar
ja...

Joris

Jonathan Black

unread,
Mar 19, 2000, 3:00:00 AM3/19/00
to
On Sun, 19 Mar 2000, Joris Mak wrote:

> Sander wrote:
>
> > ja dat viel me ook al op... Goodbye Iowa is de 14e aflevering van het
> > 4e seizoen. Ik al een mailtje hierover naar net 5 gestuurd.
> > Als ik antwoord krijg post ik dat wel op deze nieuwsgroep.
>
> Graag... ben benieuwd..
>
> Lijkt mij dat ze voor de zoveelste keer aan het kloten zijn, maar ja...

Ik vind dat Net5 hier een beetje onterecht de schuld krijgt. Het is die
ranzige Veronica Multiguide waar die achterhaalde info over Buffy elke
werkdag om 18.10 maar niet wil oprotten en met een beetje verstand zie je
toch dat er iets niet klopt daar? ST:TNG zou 10 minuten duren als je dat
spoorboekje letterlijk neemt. Goed, op Net5 teletekst staat ook nog ergens
die pagina 231, maar dat is toch ook duidelijk een overblijsel uit die
ma-vr-herhaalmaanden en in de gewone spoorboekjes (201 etc.) is duidelijk
te zien dat het nu echt gewoon ST:TNG en BH902190 is wat de klok slaat
tussen 5 en 7.

Ze hebben laten weten dat s4 vanaf 2 april een plekje krijgt op de zondag,
rond 19.10 uur. Dat lijkt me redelijk, aannemelijk en duidelijk.

--
J o N a T H a N


Mattia Valente

unread,
Mar 20, 2000, 3:00:00 AM3/20/00
to

Jonathan Black wrote:
>
> On Sun, 19 Mar 2000, Joris Mak wrote:
>
> > Sander wrote:
> >
> > > ja dat viel me ook al op... Goodbye Iowa is de 14e aflevering van het
> > > 4e seizoen. Ik al een mailtje hierover naar net 5 gestuurd.
> > > Als ik antwoord krijg post ik dat wel op deze nieuwsgroep.
> >
> > Graag... ben benieuwd..
> >
> > Lijkt mij dat ze voor de zoveelste keer aan het kloten zijn, maar ja...
>
> Ik vind dat Net5 hier een beetje onterecht de schuld krijgt. Het is die
> ranzige Veronica Multiguide waar die achterhaalde info over Buffy elke
> werkdag om 18.10 maar niet wil oprotten en met een beetje verstand zie je
> toch dat er iets niet klopt daar? ST:TNG zou 10 minuten duren als je dat
> spoorboekje letterlijk neemt. Goed, op Net5 teletekst staat ook nog ergens
> die pagina 231, maar dat is toch ook duidelijk een overblijsel uit die
> ma-vr-herhaalmaanden en in de gewone spoorboekjes (201 etc.) is duidelijk
> te zien dat het nu echt gewoon ST:TNG en BH902190 is wat de klok slaat
> tussen 5 en 7.

Over pagina 231: die was er een heele tijd niet, maar is nu ineens weer
opgedoken, dus dat is wel de schuld van Net5. Verder ben ik het met je
eens dat de schuld eigenlijk bij de MultiGuide van Veronica ligt.

Mattia

0 new messages