Tegek het buffy 5de seizoen is eindelijk weer terug op net 5.
Helaas is er iets mis gegaan met onze video recorder zodat de afl. er maar
voor de helft op staat.
Zou iemand van jullie de afl. voor ons kunnen tapen. Uiterraard voor een
vergoeding.
Groetjes Nicole