er is een personage-gids, een vampieren-documentaire in aanbouw, een forum,
nieuws, quiz, en andere leuke dingetjes om je browser mee te vullen.
drijf jullie browsers massaal naar http://users.pandora.be/Great/Buffy
opmerkingen & feedback steeds welkom!
Koi
--
"If God had meant for us to be naked, we would have been born that way."
> er is een personage-gids, een vampieren-documentaire in aanbouw, een
forum,
> nieuws, quiz, en andere leuke dingetjes om je browser mee te vullen.
wowowow. sjieke dinges. ik ben al geregistreerd (als "jilleke") bij het
forum, met veel interesse alle (allé, de meeste) personages al bestudeert
(heel knap uitgewerkt!), de quiz gespeeld (ik ben een ware Buffy god, en dat
zonder vals te spelen!), ...
allemaal heel mooi. de site staat al gebookmarked!
proficiat!
(jill)