Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

ik zal er ook maar iets inzetten dan!

0 views
Skip to first unread message

Gertjan Keizer

unread,
Jul 9, 1999, 3:00:00 AM7/9/99
to
Gave newsgroup!!

Bekijk mijn page ook efe als je tijd hebt

Groetjes

Gertjan
g.ke...@wxs.nl

www.wxs.nl/~keize014/index.html

george van hal

unread,
Jul 10, 1999, 3:00:00 AM7/10/99
to

Gertjan Keizer wrote:

Welkom gert jan....als je volgende keer weer iets in t nederlands post
(wat prima is) zet dan even (zie boven) een stukje [nederlands] in the
titlel, dan hoeven andere mensen die geen nederlands kunnen niet aan t
bericht te beginnen. Bedanbkt :)

opnieuw welkom...

See Ya,
George


0 new messages