Gertjan Keizer wrote:
Welkom gert jan....als je volgende keer weer iets in t nederlands post
(wat prima is) zet dan even (zie boven) een stukje [nederlands] in the
titlel, dan hoeven andere mensen die geen nederlands kunnen niet aan t
bericht te beginnen. Bedanbkt :)
opnieuw welkom...
See Ya,
George