Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Vlaanderen

0 views
Skip to first unread message

Tom Brutin

unread,
Jan 26, 2001, 5:33:24 PM1/26/01
to
Aangezien de Nederlanders hier 'dutch' mogen spreken, mag ik dat ook. Maar
ik vroeg mij eigenlijk ook af hoeveel Vlamingen er hier nu eigenlijk zitten?

Dus ja, roep eens.

Bored Now.


Mattia Valente

unread,
Jan 26, 2001, 6:37:51 PM1/26/01
to
Tom Brutin wrote:
>
> Aangezien de Nederlanders hier 'dutch' mogen spreken, mag ik dat ook.

Uiteraard. Maar dan *wel* met een [Dutch] tag, graag.

> Maar
> ik vroeg mij eigenlijk ook af hoeveel Vlamingen er hier nu eigenlijk zitten?

Ikke niet ;-P

Mattia
ReplyMeister[tm]

Koi

unread,
Jan 28, 2001, 5:34:23 PM1/28/01
to
ik zie er twee, maar 't is al laat op den avond.

Koi (*roept*)
--
"But this -- this, this, this is like being nibbled to death by .. what are
those Earth creatures called? Feathers, long bill, webbed feet .. go 'quack'
.."
"Cats."
"Cats. I'm being nibbled to death by cats."
- L. Matthew Most and friend


Jerry Verbaendert

unread,
Jan 29, 2001, 4:08:33 PM1/29/01
to
*roept*

ikke ook. Antwerpen. yeah.

jill

Tom Brutin <I3...@bolt.com> schreef in berichtnieuws
UWmc6.279516$MA1.9...@afrodite.telenet-ops.be...

Tweety

unread,
Jan 30, 2001, 3:32:18 PM1/30/01
to

*roept*

Heeeeyyyyyyy vlaanderen

hier nog eentje en woon dicht bij Gent.

Rendy

hi

0 new messages