Zal me eerst ff voorstellen:
Chantal, Pr-medewerker bij DBAF en megafan van Buffy & Angel.
Ok dan nu het volgende, zoals jullie al een tijd je terug hebben gelezen in
een bericht van George is er ook een quiz. Jullie kunnen jezelf daar voor
opgeven op qu...@btvsfanclub.com. Zoals jullie al hebben gelezen is er een
leuke prijs.
Groetjes Chantal
Erm, er moet een [DUTCH] tag bij, eigenlijk.
Zie mijn prachtige website (so P@rick wrote 99% of the content. Big
deal.)
OK, I'll bite..P@rick, doe je ook mee? Kom op, wordt nog leuk. Misschien
wint een van ons nog 'ns iets :-)
Mattia
ReplyMeister[tm]
Do I gotta, like, study for this quiz too? What's it about?
> > Ok dan nu het volgende, zoals jullie al een tijd je terug hebben
gelezen in
> > een bericht van George is er ook een quiz. Jullie kunnen jezelf daar
voor
> > opgeven op qu...@btvsfanclub.com. Zoals jullie al hebben gelezen is
er een
> > leuke prijs.
>
> OK, I'll bite..P@rick, doe je ook mee? Kom op, wordt nog leuk.
Misschien
> wint een van ons nog 'ns iets :-)
Jamaar, jamaar, ze gaan toch ook vragen stellen over X-files? Daar weet
ik niet heel veel vanaf. En in George's quiz werd ik ook maar tweede...
Bye, Patrick
zal ook wel bijten denkt 'ie
"Mattia Valente" <mae.v...@std.vu.nl> wrote in message
news:3A1599E4...@std.vu.nl...
> Chantal wrote:
>
> Erm, er moet een [DUTCH] tag bij, eigenlijk.
>
> Zie mijn prachtige website (so P@rick wrote 99% of the content. Big
> deal.)
>
> http://bite.to/abe
>
> > Hi Iedereen,
> >
> > Zal me eerst ff voorstellen:
> > Chantal, Pr-medewerker bij DBAF en megafan van Buffy & Angel.
> >
> > Ok dan nu het volgende, zoals jullie al een tijd je terug hebben gelezen
in
> > een bericht van George is er ook een quiz. Jullie kunnen jezelf daar
voor
> > opgeven op qu...@btvsfanclub.com. Zoals jullie al hebben gelezen is er
een
> > leuke prijs.
>
> OK, I'll bite..P@rick, doe je ook mee? Kom op, wordt nog leuk. Misschien
> wint een van ons nog 'ns iets :-)
>