Ik zag gisteren de angel promo op FOX (tijdens american football) en
moet zeggen dat FOX het goed aanpakt.
De eerste promo's op Net5 waren ronduit verschikkelijk (als ze al
uitgezonden werden). Ik vermoed dat angel daarom ook wel een groter
succes kan worden als buffy (meer mensen worden nieuwsgierig). Anyways
heeft iemand anders de promo ook al gezien en er een uitgesproken mening
over??
Mazzel,
George
De promo's mogen wel wat langer en met vermelding van de eerste uitzend
datum (ipv. binnenkort). Ik weet nog wel dat de promo van "Dawson's
Creek" heel vaak en heel lang te zien is geweest maar echt geholpen
heeft dat geloof ik niet.
Benno...
Ik weet de kijkcijfers van DC niet, maar volgens mij kijken aardig wat mensen
(ik ken er in ieder geval aardig wat). Ik ben er ook door gaan kijken (ok, het
hielp dat ik wist dat de serie ook op WB channel in america, na buffy werd
uitgezonden).
Over de uitzend datum: dat had er inderdaad wel bijgemogen (het staat
natuurlijk ook op de website en was al op verschillende nieuwsgroepen gemeld
voordat de promo's er waren, maar toch..). De promo heeft volgens mij echter
wel een goede lengte (het scheelt niet veel met de amerikaanse promo's volgens
mij). Wat mij betreft : hulde aan FOX voor hun advertentie campagne tot nu toe
(Net5 kan er wat van leren..)
Mazzel,
George
Zeker, ik heb nu de Roswell promo al 1000x gezien, maar de Angel promo
nog maar een keer of drie. Ik zag nu net (na Letterman) een promo voor
nieuwe aflleveringen van Charmed, ook wel weer aardig.
Ik wacht met spanning op Angel!
Benno...