Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

for all you dutch people !!!

0 views
Skip to first unread message

B. Jeunhomme

unread,
Sep 8, 1999, 3:00:00 AM9/8/99
to
hoi :)

Ik heb na het nieuws van Angel's serie in januari op FOX, aan net5
gevraagd wanneer het 4e seizoen van buffy wordt uitgezonden en dit was
het antwoord :

Het vierde seizoen van 'Buffy' is net van start gegaan in Amerika en wij

zaten heel dicht op hun uitzenddatum. Om te voorkomen dat wij in de
knoei
komen met de levering van de banden gaan wij voorlopig niet meteen van
start met het vierde seizoen, maar sparen de afleveringen even op.

Kay


Rob

unread,
Sep 8, 1999, 3:00:00 AM9/8/99
to
Hallo,

Even een vraagje. Heb je een adres en/of een E-mail adres van Net 5 ?

Het lijkt me handig om te hebben in het geval dat ik eens iets wil vragen of
opmerken.
Alvast bedankt.

Rob

B. Jeunhomme heeft geschreven in bericht <37D66077...@wxs.nl>...

Bond_J_Bond

unread,
Sep 9, 1999, 3:00:00 AM9/9/99
to
>Even een vraagje. Heb je een adres en/of een E-mail adres van Net 5 ?
in...@foxtv.nl
in...@net5.nl


0 new messages