Salut Fredox
Pour la petite info, Angel revient dans le quatrième épisode de la 3ème
saison qui s'appelle "Beauty and the Beast" (Bêtes et maichants). Voilà.
Mag
stackys <
sta...@wanadoo.fr> a écrit dans le message :
7uc6nt$anq$1...@wanadoo.fr...
> hello everybody,
>
> i am from france , and i want to know when angel come back, in france
buffy
> kill him, i have just saw the next episode when she works in a restaurant
> as anne.
>
> can somebody tell me in a basic english approximativly when he come back ?
>
> Thanks a lot
>
> Fredox
>
> Vous pouvez me répondre en francais, ca serai cool
>
>
>
>