Met vriendelijke groet,
Ruth van Baaijen
Communicatieafdeling SBS 6 / NET 5
Ik heb eerder vanochtend een e-mail gestuurd naar SBS over wat er nu gaat
gebeuren met beide series. Of ze straks op één zender worden uitgezonden en
dit was hun reactie:
"Het is helaas volledig onduidelijk hoe en wanneer wij Angel en Buffy gaan
programmeren. Voor wat betreft Buffy zijn wij in afwachting van nieuwe
afleveringen uit Amerika en ziet het er nu naar uit dat we die pas in maart
gaan uitzenden. Voor wat betreft Angel zal daar pas de komende maanden meer
duidelijk over worden."
EUH? watte? waarin lopen we parallel met amerika????
> is het wachten nog
> op de banden.
zal vragen of ze die per express willen sturen. :o)
> Het is nog niet bekend wanneer wij deze zullen gaan
> uitzenden.
Wat dacht je van, ... zodra we de banden binnen hebben? goed idee?
> Zodra dit bekend is maken wij dat bekend in kranten,
> omroepbladen, internet en teletekst.
Inderdaad, dat is belangrijk genoeg nieuws. :o)
> Bedankt voor je mail. Wij hebben seizoen 5 aangekocht van Buffy
the
> Vampire Slayer. Aangezien we parellel lopen met Amerika is het
wachten nog
> op de banden. Het is nog niet bekend wanneer wij deze zullen gaan
> uitzenden. Zodra dit bekend is maken wij dat bekend in kranten,
> omroepbladen, internet en teletekst.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Ruth van Baaijen
> Communicatieafdeling SBS 6 / NET 5
(geen commentaar, maar:)
Zou je de volgende keer hie de [dutch] tag willen gebruiken?
WheeZ50 ( http://bite.to/abe faq?)
Als je nu zou starten zou je parallel lopen met amerika. Dus starten ze
niet. MAW, de banden zijn nog niet binnen. Of zo.
> > is het wachten nog
> > op de banden.
>
> zal vragen of ze die per express willen sturen. :o)
Hehehe..
> > Het is nog niet bekend wanneer wij deze zullen gaan
> > uitzenden.
>
> Wat dacht je van, ... zodra we de banden binnen hebben? goed idee?
Doen ze niet. Weet ook niet waarom.
> > Zodra dit bekend is maken wij dat bekend in kranten,
> > omroepbladen, internet en teletekst.
>
> Inderdaad, dat is belangrijk genoeg nieuws. :o)
;-)
Mattia
ReplyMeister[tm]