Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Dutch] Is Net5 gek geworden!?!?

0 views
Skip to first unread message

Cecilia

unread,
Mar 19, 2000, 3:00:00 AM3/19/00
to
Volgens de MultiGuide van Veronica is het uitzendschema van Net5 iedere dag
hetzelfde met dezelfde afleveringen van elke serie! Klopt niet helemaal
volgens mij, want dan zouden we dus elke dag (incl. zaterdag en zondag) elke
keer om 18:10 de aflevering van "Hush" te zien krijgen! Hmmm...

Hoe dan ook... op teletekst pagina 321 komt "Buffy" vrijdag 24-03-00 om
18:10 met de aflevering "Goodbye Iowa".

Weet iemand hier iets meer van? Ik kreeg iedere keer het bericht van Net5
dat ze op 2 april weer gaan beginnen, maar nu begin ik toch echt te
twijfelen.

Ik zet in ieder geval wel a.s. maandag m'n video op scherp (just to be
sure), want met Net 5 weet je het tenslotte maar nooit tegenwoordig.

Mattia Valente

unread,
Mar 19, 2000, 3:00:00 AM3/19/00
to
Cecilia wrote:
>
> Volgens de MultiGuide van Veronica is het uitzendschema van Net5 iedere dag
> hetzelfde met dezelfde afleveringen van elke serie! Klopt niet helemaal
> volgens mij, want dan zouden we dus elke dag (incl. zaterdag en zondag) elke
> keer om 18:10 de aflevering van "Hush" te zien krijgen! Hmmm...

Dat soort dingen stonden er en tijdje geleden al in, en dan een tijd
weer niet...Nu zijn ze dus terug..

> Hoe dan ook... op teletekst pagina 321 komt "Buffy" vrijdag 24-03-00 om
> 18:10 met de aflevering "Goodbye Iowa".

Maar volgens Pagina 206 (programmaoverzicht voor die dag) niet...

> Weet iemand hier iets meer van? Ik kreeg iedere keer het bericht van Net5
> dat ze op 2 april weer gaan beginnen, maar nu begin ik toch echt te
> twijfelen.
> Ik zet in ieder geval wel a.s. maandag m'n video op scherp (just to be
> sure), want met Net 5 weet je het tenslotte maar nooit tegenwoordig.

Dat is maar al te waar...Ze reageren tenminste wel op e-mail berichten.
Even afwacthen wat Sander van ze hoort...

Mattia

Jonathan Black

unread,
Mar 19, 2000, 3:00:00 AM3/19/00
to
[Sorry if you're seeing duplicate posts from me, I'm having a bad NNTP day]

On Sun, 19 Mar 2000, Cecilia wrote:

> Volgens de MultiGuide van Veronica is het uitzendschema van Net5 iedere
> dag hetzelfde met dezelfde afleveringen van elke serie! Klopt niet
> helemaal volgens mij, want dan zouden we dus elke dag (incl. zaterdag en
> zondag) elke keer om 18:10 de aflevering van "Hush" te zien krijgen!
> Hmmm...

Ja, Multiguide doet inderdaad erg flauw sinds kort. Je kunt opeens niet
verder vooruitkijken dan één dag. Als je dat wel probeert krijg je
weliswaar een pagina (waar ook nog de grvraagde datum boven staat) maar
deze bevat dan toch de gegevens van "morgen".

Bovendien staan er inderdaad nog steeds onterecht Buffy-afleveringen in
hun gegevens, *alsof* ze doorgegaan waren met seizoen 4 in het ma-vr 18.10
slot. Ga maar na, s4 zou dan op di 7/3 begonnen zijn en dan zou morgen
inderdaad *precies* "Hush" komen (aflevering 4.10)...

> Hoe dan ook... op teletekst pagina 321 komt "Buffy" vrijdag 24-03-00 om
> 18:10 met de aflevering "Goodbye Iowa".

... en inderdaad a.s. vrijdag *zou* dan "Goodbye Iowa" zijn. Je bedoelt
overigens pagina 231. Ook Net5 teletekst heeft blijkbaar last van wishful
thinking. Het klopt allemaal precies, op het kleine probleempje na dat
seizoen 4 nog helemaal niet uitgezonden wordt, laat staan elke werkdag.

Ik zet m'n geld nog steeds op 2 april.

--
J o N a T H a N


Jonathan Black

unread,
Mar 19, 2000, 3:00:00 AM3/19/00
to
0 new messages