Vraag 2 zijn er mensen die buffy als mpg files hebben
ik wel. ik heb serie 4 bijna compleet maar ik mis er nog een paar kan
iemand mij zaar bij helpen
Nog geen officieel release datum voor de Buffy DVDs in engeland, maar il
vermoed dat ze eerst daar uit zulen komen en dan heel misschien ook in
NL (het is tenslotte een heel klein land, geen grote markt..londen en
parijs hebben ieder bijna net zoveel inwoners als heel nederland) Als ze
uit komen, zal http://www.blackstar.co.uk ze verkopen, denk ik...
Mattia
>he'ik heb een vraagje komen die dvd ook uit in nederland of moet je
>die bestellen. zo wel hoe
Hmm. hier was al op geantwoord denk ik. Ik denk zelf ook dat het wel
via blackstar zal moeten...
>
>
>Vraag 2 zijn er mensen die buffy als mpg files hebben
>ik wel. ik heb serie 4 bijna compleet maar ik mis er nog een paar kan
>iemand mij zaar bij helpen
Ik heb heel S4 in mpg/asf onderhand, en ook een zooitje S2 en S3...
Die mpg files komen allemaal van #buffy-unlimited (Efnet,
irc.isdnet.fr bijvoorbeeld)... Je kan ze daar zo downloaden van een
van de servers op het kanaal...
Joris
>On Sat, 11 Mar 2000 05:24:31 GMT, con...@dds.nl (One4You) wrote:
>
>>he'ik heb een vraagje komen die dvd ook uit in nederland of moet je
>>die bestellen. zo wel hoe
>Hmm. hier was al op geantwoord denk ik. Ik denk zelf ook dat het wel
>via blackstar zal moeten...
>
>
Hoezo, er zonder twijfel een Nederlandse dvd komen of beter gezegd een
R2 dvd voor een segment van Europa waartoe ook Nederland behoort.
Pieter
Maar de vraag is dan of er vanaf het begin een versie met nederlandse
odertiteling als optie op de markt wordt gebracht..
Mattia
Rhodanos wrote:
>
> On Thu, 16 Mar 2000 17:08:41 +0100, Joris Mak <j....@yellownet.nl>
> wrote:
>
> >On Sat, 11 Mar 2000 05:24:31 GMT, con...@dds.nl (One4You) wrote:
> >
> >>he'ik heb een vraagje komen die dvd ook uit in nederland of moet je
> >>die bestellen. zo wel hoe
> >Hmm. hier was al op geantwoord denk ik. Ik denk zelf ook dat het wel
> >via blackstar zal moeten...
> >
> >
> Hoezo, er zonder twijfel een Nederlandse dvd komen of beter gezegd een
> R2 dvd voor een segment van Europa waartoe ook Nederland behoort.
Tip: Voor vragen over dvd's en hoe ze te bestellen zou je de
nederlandstalige nieuwsgroep nl.media.dvd eens kunnen proberen. Deze
nederlandse groep is enkele dagen geleden opgericht maar zit nu al vol
met mensen die van alles weten over dvd's en hoe je ze in het buitenland
kan bestellen en zo.
Stonehouse, die nu wel de buffy game screenshots heeft gezien waardoor
m'n fantsie inmiddelsd is getemperd :-)
On Thu, 16 Mar 2000 17:08:41 +0100, Joris Mak <j....@yellownet.nl>
wrote:
>On Sat, 11 Mar 2000 05:24:31 GMT, con...@dds.nl (One4You) wrote:
>
>>he'ik heb een vraagje komen die dvd ook uit in nederland of moet je
>>die bestellen. zo wel hoe
>Hmm. hier was al op geantwoord denk ik. Ik denk zelf ook dat het wel
>via blackstar zal moeten...
>
>>
>>