Discussies die in het Nederlands worden gevoerd moeten ook voorzien
worden van de gebruikelijke spoilerwaarschuwing. Dit om te voorkomen dat
Belgische lezers worden gespoild.
Ik wens iedereen heel veel plezier met de nieuwe afleveringen!
Bye, Patrick
die dit eerst allemaal in het Engels had getiept en besefte dat dit
weinig zin had
Nog maar één nachtje slapen!
--
Ninia
Niet eens meer!
Bye, Patrick
We have reached whole new levels of poinltess replyage. Wow.
Mattia
--
"By the by, the answer to how I keep from losing it is I make sure to
paper the cracks in plumbing so the ooze from Saturn can't communicate
with my lungs anymore. Hmmm. I may be too late."
--Joss Whedon, Bronze Posting Board, 1998
En wat is er mis met uitroeptekens?
:)
Andrea!