Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Dutch] Spoilerregels - BtVS S5 / Angel S2

0 views
Skip to first unread message

P@rick

unread,
Jun 5, 2001, 6:15:53 AM6/5/01
to
Morgen beginnen BtVS S5 en Angel S2 op de Nederlandse tv. Reden tot
gejuich en aanleiding voor een hoop discussie in deze groep over de
nieuwe afleveringen. Daarom wil ik iedereen bij deze op het hart drukken
om spoilerwaarschuwingen in de subjectregel en spoilerspace in de body
te gebruiken. S5/2 begint nog niet op BBC en daarmee zijn deze seizoenen
nog niet spoilervrij, ook al worden ze in Nederland al wel uitgezonden.

Discussies die in het Nederlands worden gevoerd moeten ook voorzien
worden van de gebruikelijke spoilerwaarschuwing. Dit om te voorkomen dat
Belgische lezers worden gespoild.

Ik wens iedereen heel veel plezier met de nieuwe afleveringen!


Bye, Patrick
die dit eerst allemaal in het Engels had getiept en besefte dat dit
weinig zin had

Ninia

unread,
Jun 5, 2001, 6:09:31 PM6/5/01
to
P@rick zei:

> Ik wens iedereen heel veel plezier met de nieuwe afleveringen!
>

Nog maar één nachtje slapen!

--
Ninia


P@rick

unread,
Jun 6, 2001, 4:05:22 AM6/6/01
to

Niet eens meer!


Bye, Patrick

Mattia Valente

unread,
Jun 6, 2001, 4:26:36 AM6/6/01
to

We have reached whole new levels of poinltess replyage. Wow.

Mattia
--
"By the by, the answer to how I keep from losing it is I make sure to
paper the cracks in plumbing so the ooze from Saturn can't communicate
with my lungs anymore. Hmmm. I may be too late."
--Joss Whedon, Bronze Posting Board, 1998

ankhor

unread,
Jun 6, 2001, 10:59:52 AM6/6/01
to

"Mattia Valente" <mat...@nksf.nl> schreef in bericht
news:3B1DE93C...@nksf.nl...

> "P@rick" wrote:
> >
> > Ninia wrote:
> > > P@rick zei:
> > > > Ik wens iedereen heel veel plezier met de nieuwe afleveringen!
> > > >
> > >
> > > Nog maar één nachtje slapen!
> >
> > Niet eens meer!
>
> We have reached whole new levels of poinltess replyage. Wow.
Yep a lot of exclamation marks though. :o)(who also contain a point)>=oþ


Andrea!

unread,
Jun 6, 2001, 4:37:01 PM6/6/01
to

ankhor said:

En wat is er mis met uitroeptekens?

:)

Andrea!

0 new messages