Dré
"Art has to be forgotten, beauty must be realized" - Piet Mondriaan
To reply replace "spamsux" with "cyberdude": dredoes@ cyberdude .com
Hopen van wel natuurlijk. Maar goed... eerder hebben ze laten weten geen
samenwerking aan te willen gaan met Fox8. Maar goed... wie weet... er is
blijkbaar nog hoop.
Wel onwijs klote alleen dat Net5 niet heeft gezegd dat ze dit gingen doen
(via spotjes etc.). Dat hadden ze toen met Faith, Hope and Trick ook niet
gedaan. Ik ben benieuwd hoeveel boze e-mailtjes Net5 dit keer krijgt :)
Buffy and Angel Online wrote:
>
>
> Wel onwijs klote alleen dat Net5 niet heeft gezegd dat ze dit gingen doen
> (via spotjes etc.). Dat hadden ze toen met Faith, Hope and Trick ook niet
> gedaan. Ik ben benieuwd hoeveel boze e-mailtjes Net5 dit keer krijgt :)
het gekke is dat het ook in geen enkele gids staat en zelf niet op
Net5's eigen website ! Alleen op teletekst.
Heeft iemand trouwens vandaag wel optijd gekeken?
Arkasha
> het gekke is dat het ook in geen enkele gids staat en zelf niet op
> Net5's eigen website ! Alleen op teletekst.
Voor diegenen zonder teletext, wanneer staat de volgende
aflevering aangekondigd?
--
Peter Kleiweg | P e t r o n o m i c o n |
e-mail: invalid -> nl | http://www.let.rug.nl/~kleiweg |
Guardian of Spike's Innocence, and his Dislike of Puppies
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Spike: Let me guess. Someone pulls out the sword...
Angel: Someone worthy.
Spike: ...the demon wakes up, wackiness ensues.
-- Becoming 1
Lijkt mij van niet. Heel Nederland is er natuurlijk vanuit gegaan dat het
pas vrijdag kwam.
Deze hele week (nou ja... tot en met donderdag) iedere avond om 18:10 een
andere aflevering van Buffy.
Peter Kleiweg wrote:
>
> Arkasha skriver...
>
> > het gekke is dat het ook in geen enkele gids staat en zelf niet op
> > Net5's eigen website ! Alleen op teletekst.
>
> Voor diegenen zonder teletext, wanneer staat de volgende
> aflevering aangekondigd?
Morgen (dinsdag) 18:10 I robot,you Jane,
Vervolgens elke dag om 18:10 ipv Melrose Place
Buffy and Angel Online wrote:
> <snip>
> Het lijkt wel of we onderhand een actie
> kunnen gaan beginnen tegen Net5 en hun ...(piep)...geintje.
Oke, ik ben voor (steekt hand omhoog)
iemand een idee hoe of wat ?