Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Dutch] Buffy hele week om 18:10 op Net5!

0 views
Skip to first unread message

Dré

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
Weet iemand wat hier aan de hand is? Krijgen we straks in jan. een
gelijke start met S4 en Angel?
--
Peace,

Dré

"Art has to be forgotten, beauty must be realized" - Piet Mondriaan

To reply replace "spamsux" with "cyberdude": dredoes@ cyberdude .com

Buffy and Angel Online

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
> Weet iemand wat hier aan de hand is? Krijgen we straks in jan. een
> gelijke start met S4 en Angel?

Hopen van wel natuurlijk. Maar goed... eerder hebben ze laten weten geen
samenwerking aan te willen gaan met Fox8. Maar goed... wie weet... er is
blijkbaar nog hoop.

Wel onwijs klote alleen dat Net5 niet heeft gezegd dat ze dit gingen doen
(via spotjes etc.). Dat hadden ze toen met Faith, Hope and Trick ook niet
gedaan. Ik ben benieuwd hoeveel boze e-mailtjes Net5 dit keer krijgt :)

K. Ung

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to

Buffy and Angel Online <buffy_ang...@email.com> wrote in message
news:848cv2$6lq$1...@news1.xs4all.nl...
Welke aflevering werd uitgezonden? Ik weet nergens van, heb geen tv gekeken.
Maar als Net5 weer dat truukje heeft geflikt, voel ik al kwade, moorddadige
neigingen opkomen.

Arkasha

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to

Buffy and Angel Online wrote:
>
>
> Wel onwijs klote alleen dat Net5 niet heeft gezegd dat ze dit gingen doen
> (via spotjes etc.). Dat hadden ze toen met Faith, Hope and Trick ook niet
> gedaan. Ik ben benieuwd hoeveel boze e-mailtjes Net5 dit keer krijgt :)

het gekke is dat het ook in geen enkele gids staat en zelf niet op
Net5's eigen website ! Alleen op teletekst.
Heeft iemand trouwens vandaag wel optijd gekeken?

Arkasha

Peter Kleiweg

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
Arkasha skriver...

> het gekke is dat het ook in geen enkele gids staat en zelf niet op
> Net5's eigen website ! Alleen op teletekst.

Voor diegenen zonder teletext, wanneer staat de volgende
aflevering aangekondigd?

--
Peter Kleiweg | P e t r o n o m i c o n |
e-mail: invalid -> nl | http://www.let.rug.nl/~kleiweg |
Guardian of Spike's Innocence, and his Dislike of Puppies
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Spike: Let me guess. Someone pulls out the sword...
Angel: Someone worthy.
Spike: ...the demon wakes up, wackiness ensues.
-- Becoming 1

Buffy and Angel Online

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
Ik snap het gewoon niet, het lijkt mij dat Net5 toen met de afl. "Faith,
Hope and Trick" wel hun lesje hebben geleerd. Ook toen kregen ze tonnen boze
e-mailtjes. Op http://buffyandangel.cjb.net kun je trouwens bij 'feedback'
diverse e-mail adressen van de persdienst van Net5 vinden. Ze zonden
trouwens de aflevering "Angel" uit. Het lijkt wel of we onderhand een actie
kunnen gaan beginnen tegen Net5 en kun ...(piep)...geintje.

Buffy and Angel Online

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
> > Wel onwijs klote alleen dat Net5 niet heeft gezegd dat ze dit gingen
doen
> > (via spotjes etc.). Dat hadden ze toen met Faith, Hope and Trick ook
niet
> > gedaan. Ik ben benieuwd hoeveel boze e-mailtjes Net5 dit keer krijgt :)
>
> het gekke is dat het ook in geen enkele gids staat en zelf niet op
> Net5's eigen website ! Alleen op teletekst.
> Heeft iemand trouwens vandaag wel optijd gekeken?

Lijkt mij van niet. Heel Nederland is er natuurlijk vanuit gegaan dat het
pas vrijdag kwam.

Buffy and Angel Online

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to
> Voor diegenen zonder teletext, wanneer staat de volgende
> aflevering aangekondigd?

Deze hele week (nou ja... tot en met donderdag) iedere avond om 18:10 een
andere aflevering van Buffy.

Arkasha

unread,
Dec 27, 1999, 3:00:00 AM12/27/99
to

Peter Kleiweg wrote:
>
> Arkasha skriver...


>
> > het gekke is dat het ook in geen enkele gids staat en zelf niet op
> > Net5's eigen website ! Alleen op teletekst.
>

> Voor diegenen zonder teletext, wanneer staat de volgende
> aflevering aangekondigd?

Morgen (dinsdag) 18:10 I robot,you Jane,
Vervolgens elke dag om 18:10 ipv Melrose Place

Arkasha

unread,
Dec 28, 1999, 3:00:00 AM12/28/99
to

Buffy and Angel Online wrote:

> <snip>


> Het lijkt wel of we onderhand een actie

> kunnen gaan beginnen tegen Net5 en hun ...(piep)...geintje.

Oke, ik ben voor (steekt hand omhoog)
iemand een idee hoe of wat ?

0 new messages