Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Het telefoontje bij Buffy thuis

0 views
Skip to first unread message

Brian Olthof

unread,
Apr 5, 2000, 3:00:00 AM4/5/00
to
Volgens mij was dat het telefoontje van Angel.
Omdat in deel 1 ofzo in Angel belt hij haar op en hangt dan snel weer op.

Laat even weten of jullie dat ook dachten.

Ollie (Brian)

ol...@hi.nl


break

unread,
Apr 5, 2000, 3:00:00 AM4/5/00
to
Dat denk ik niet dat is zo.

Dat stond ook al een keer in een boekje

mams

unread,
Apr 5, 2000, 3:00:00 AM4/5/00
to
ja dat dacht ik ook, dat bewijst dus dat dit ook een beetje een `crossover`
was.

Stefanie


Brian Olthof <ol...@hi.nl> schreef in berichtnieuws
8cf85q$p5j$1...@nereid.worldonline.nl...

0 new messages