Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

<dutch> IK BEN OVER

0 views
Skip to first unread message

Claudia van der Lely

unread,
Jun 27, 2000, 3:00:00 AM6/27/00
to

YHEEEE IK BEN OVER NAAR 4 MAVO!!!

dat moest ik even kwijt!

groetjes claudia

Jonathan Black

unread,
Jun 27, 2000, 3:00:00 AM6/27/00
to
On Tue, 27 Jun 2000, Claudia van der Lely wrote:

> YHEEEE IK BEN OVER NAAR 4 MAVO!!!
>
> dat moest ik even kwijt!

That's swell. Gefeliciteerd, Claudia.

--
J o N a T H a N

"Fourteen thirty?! Buffy, you kicked ass! ... OK, so academic
achievement gets me a little excited..."
--Willow, `Lovers Walk'
Buffy the Vampire Slayer


P@rick

unread,
Jun 28, 2000, 3:00:00 AM6/28/00
to
Claudia van der Lely IS OVER NAAR 4 MAVO!!!

I think I speak for all of us when I say

*~*gefeliciteerd*~*


Dus nu in je examenjaar. Blijf je wel posten? ;o)


Bye, Patrick
--
"It's the freedom! As Seniors, we can go off-campus now for
lunch. It's no longer cutting. It's legal! Heck, it's expected! Wow,
it's, uh, also a big step forward, a Senior moment, one that has to be
savored."

Willow - Faith, Hope and Trick

wheez50

unread,
Jun 28, 2000, 3:00:00 AM6/28/00
to

Claudia van der Lely <cvd...@kabelfoon.nl> schreef in berichtnieuws
8jai4m$2ieu$1...@news.kabelfoon.nl...

>
>
> YHEEEE IK BEN OVER NAAR 4 MAVO!!!
>
> dat moest ik even kwijt!
>
> groetjes claudia

Van hele harten gefeliseteerd enzo ;-)

wiegert

Claudia van der Lely

unread,
Jun 29, 2000, 3:00:00 AM6/29/00
to

P@rick heeft geschreven in bericht <8jcs5d$k91$2...@news.surfnet.nl>...

>Claudia van der Lely IS OVER NAAR 4 MAVO!!!
>
>I think I speak for all of us when I say
>
>*~*gefeliciteerd*~*


thanks!

>
>
>Dus nu in je examenjaar. Blijf je wel posten? ;o)


tuurlijk!

hooresi®

unread,
Jul 8, 2000, 3:00:00 AM7/8/00
to

"Claudia van der Lely" <cvd...@kabelfoon.nl> schreef in bericht
news:8jai4m$2ieu$1...@news.kabelfoon.nl...

>
>
> YHEEEE IK BEN OVER NAAR 4 MAVO!!!
>
> dat moest ik even kwijt!
>
> groetjes claudia

rapport cijfers graag. :o)

maar toch gefeliciteerd ;o)

bakker

unread,
Jul 8, 2000, 3:00:00 AM7/8/00
to
heee gefeliciteerd he!!!
weten jullie misschien waar ik buffy videobanden kan kopen met nederlandse
ondertiteling?
van 1e en 2e seizoen?
antwoord please
hooresi® <im4fr@*remove*hotmail.com> schreef in berichtnieuws
3966fa6a$0$24961@reader5...

Jonathan Black

unread,
Jul 8, 2000, 3:00:00 AM7/8/00
to
On Sat, 8 Jul 2000, bakker wrote:

> weten jullie misschien waar ik buffy videobanden kan kopen met
> nederlandse ondertiteling?
> van 1e en 2e seizoen?

Bestaan voor zover ik weet niet. In Nederland zijn nog geen Buffy
video's uitgebracht, de banden die je in bepaalde winkels vindt zijn
alleen UK imports.

--
J o N a T H a N

"Apparently Buffy has decided the problem with the
English language is all those pesky words."

--Xander, `Bad Eggs'
Buffy the Vampire Slayer

0 new messages