Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[dutch] Aflevering gezocht!

0 views
Skip to first unread message

mad

unread,
Oct 2, 2000, 3:00:00 AM10/2/00
to
Hallo,
 
Wie kan mij helpen aan de aflevering die gisteren is uitgezonden op net5??
Door omstandigheden heb ik deze niet kunnen opnemen, en ik wil This years Girl zo graag zien!!
Keek er al die tijd al naar uit!!!
 
alvast ontzettend bedankt!

--
Gegroet Petra
 

Duke: "Butch, is God male?"
Butch: "God is e-mail."
Shirley: "God's a hermaphrodite."
*Garbage*
 

 

Mattia Valente

unread,
Oct 2, 2000, 6:54:33 PM10/2/00
to
> mad wrote:
>
> Hallo,
>
> Wie kan mij helpen aan de aflevering die gisteren is uitgezonden op
> net5??
> Door omstandigheden heb ik deze niet kunnen opnemen, en ik wil This
> years Girl zo graag zien!!
> Keek er al die tijd al naar uit!!!
>
> alvast ontzettend bedankt!
>
> --
> Gegroet Petra

Waar zit je ergens in't land? Da's best handig op te weten, namelijk ;-)

I kan 'm in principe uitlenen, aleen moet ik die band voor volgende week
zondag weer terug hebben, dus dat is waarschijnelijk niet echt heel
handig. Ik hoop dat er iemand is die wel kan helpen...

Mattia
ReplyMeister[tm]

mad

unread,
Oct 2, 2000, 7:02:22 PM10/2/00
to
 

"Mattia Valente" <mae.v...@std.vu.nl> wrote in message news:39D91229...@std.vu.nl...
> mad wrote:
>
> Hallo,
>
> Wie kan mij helpen aan de aflevering die gisteren is uitgezonden op
> net5??
> Door omstandigheden heb ik deze niet kunnen opnemen, en ik wil This
> years Girl zo graag zien!!
> Keek er al die tijd al naar uit!!!
>
> alvast ontzettend bedankt!
>
> --
> Gegroet Petra

>Waar zit je ergens in't land? Da's best handig op te weten, namelijk ;-)
Lisse, zuidholland daar woon ik.
Ja inderdaad wel erg slim om dat erbij te vermelden.
Bedankt!!

>I kan 'm in principe uitlenen, aleen moet ik die band voor volgende week
>zondag weer terug hebben, dus dat is waarschijnelijk niet echt heel
>handig. Ik hoop dat er iemand is die wel kan helpen...
Maar toch bedankt hoor!!

Gegroet Petra
 
 
0 new messages