Waar zit je ergens in't land? Da's best handig op te weten, namelijk ;-)
I kan 'm in principe uitlenen, aleen moet ik die band voor volgende week
zondag weer terug hebben, dus dat is waarschijnelijk niet echt heel
handig. Ik hoop dat er iemand is die wel kan helpen...
Mattia
ReplyMeister[tm]
> mad wrote:
>
> Hallo,
>
> Wie kan mij helpen aan de aflevering die gisteren is uitgezonden op
> net5??
> Door omstandigheden heb ik deze niet kunnen opnemen, en ik wil This
> years Girl zo graag zien!!
> Keek er al die tijd al naar uit!!!
>
> alvast ontzettend bedankt!
>
> --
> Gegroet Petra
>Waar zit je ergens in't land? Da's best handig op te weten, namelijk ;-)
Lisse, zuidholland daar woon ik.Ja inderdaad wel erg slim om dat erbij te vermelden.Bedankt!!
>I kan 'm in principe uitlenen, aleen moet ik die band voor volgende week
>zondag weer terug hebben, dus dat is waarschijnelijk niet echt heel
>handig. Ik hoop dat er iemand is die wel kan helpen...
Maar toch bedankt hoor!!
Gegroet Petra