Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

DUTCH : website is weer up-to-date!

0 views
Skip to first unread message

Bond_J_Bond

unread,
Aug 29, 1999, 3:00:00 AM8/29/99
to
Hallo allemaal!

Hij is er weer! De allernieuwste versie van de Nederlandse "Buffy the
Vampire Slayer" website. We horen jullie al denken: "Blijven ze het nou
iedere keer veranderen?". Nee! Deze keer is het definitief en vanaf nu
zullen er alleen nog maar updates plaatsvinden. Bezoek 'm dus snel op
http://start.at/theslayer.

Zie je de nieuwe versie niet verschijnen, of weet je niet zeker dat het de
nieuwe versie wel is, klik dan op de refresh butten.

Richard

unread,
Aug 29, 1999, 3:00:00 AM8/29/99
to
On Sun, 29 Aug 1999 02:03:59 +0200, "Bond_J_Bond" <NOSP...@hoblo.nl>
wrote:

Ben niet echt onder de indruk:
plaatjes doen het niet, animaties doet het niet, wallpapers doet het
niet, geluiden doet het niet, video doet het niet, aflevering doet het
niet, nieuws doet het niet, banners doet het niet... nou ik kan wel
aan de gang blijven.

Zorg eerst maar eens dat alles werkt voordat je het aankondigt.

groet,
Richard


Aad van der Struijs

unread,
Aug 29, 1999, 3:00:00 AM8/29/99
to

Richard <replyinni...@thankyou.nl> schreef in berichtnieuws
37c97b8b...@news.bart.nl...

> Ben niet echt onder de indruk:
> plaatjes doen het niet, animaties doet het niet, wallpapers doet het
> niet, geluiden doet het niet, video doet het niet, aflevering doet het
> niet, nieuws doet het niet, banners doet het niet... nou ik kan wel
> aan de gang blijven.
> Zorg eerst maar eens dat alles werkt voordat je het aankondigt.

Heb je op de juiste URL gekeken?
Plaatjes doen het bij wel, wallpapers doen het, geluiden doen het, nieuws
doet het ..... nou ik kan wel aan de gang blijven.
Ik denk dat de aankondiging op tijd gekomen is want bij mij werkt het!

;-)Aad
http://welcome.to/Rotjeknor


Richard

unread,
Aug 29, 1999, 3:00:00 AM8/29/99
to

Hoeveel andere URLs zag jij in dat berichtje staan dan?
Hmm, ik heb de proxy uitgezet en nu krijg ik een hele andere site voor
ogen. Dus inderdaad, alles werkt nu.

Nog wel twee opmerkingen: de linkerframe is voor mij niet scrollbaar
en valt net van mijn scherm af. Daarnaast krijg ik een
javascript-error-melding in IE 5.0

groet,
Richard


Arno Beulink

unread,
Sep 2, 1999, 3:00:00 AM9/2/99
to

Richard wrote in message <37c9558e...@news.bart.nl>...

Inderdaad bij mij ook...

Arno


0 new messages