Ik heb de afgelopen 2 maanden al 4 keer een mailtje gestuurd naar FOX 8 om
te vragen wanneer Angel nou precies komt, maar ze zijn volgens mij gewoon te
lui om te replieen.
Heeft er iemand anders weleens anTwoord gehad na het sturen van een mailtje
naar FOX 8?