Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Dutch: Buffy-NL

0 views
Skip to first unread message

Anneke Sinnema

unread,
Oct 1, 1999, 3:00:00 AM10/1/99
to
Hallo alle Nederlanders,

Een tijdje geleden ben ik met een vriend van mij een
Nederlandse Buffy mailinglijst begonnen. We zouden
het natuurlijk heel gezelli vinden als jullie eens een
kijkje wilden nemen, en misschien lid zouden willen
worden om fijn Buffy nieuwtjes uit te wisselen en te
discussieren over de laatste afleveringen etc.

Als promotiepagina' is er onze Buffy-site (die gemaakt
is voordat wij van het bestaan van start.at/theslayer
afwisten ;) ):

http://members.tripod.com/buffy-nl/buffy/

Om lid te worden van de mailinglijst ga je naar

http://www.onelist.com

en zoek je vervolgens naar "Buffy-nl".

-Anneke Sinnema

The Coupé man

unread,
Oct 2, 1999, 3:00:00 AM10/2/99
to


Komen jullie dan ook effe gezellig langs http://start.at/theslayer? Die is
zojuist geupdate! Met nog meer nieuws, video's etc. etc.

Anneke Sinnema

unread,
Oct 2, 1999, 3:00:00 AM10/2/99
to
>Komen jullie dan ook effe gezellig langs http://start.at/theslayer? Die is
geupdate! Met nog meer nieuws, video's etc. etc.


Zeker, dat doe ik elk weekend. :) Ik heb mijn (onze) pagina al voorzien van
een mooie banner naar jullie pagina toe.
Doet me eraan denken, ik probeerde laatst op jullie site een e-mail naar
jullie te sturen maar het werkte niet ('authenticate
with pop server first" :S ) maar ik had een voorstel om bij rubrieken die we
allebei op onze pagina's hebben (zoals nieuws,
en biografieen, etcetera) een link naar de andere pagina zetten. :)
We zijn tenslotte allemaal Buffyfans, we hoeven niet te concurreren. :)

-Anneke

"I know nothing of this bumbling idiot of whom you speak.
I'm the one and only Joxer!"
-Joxer in "For whom the bell tolls"

ICQ: 16625209
Homepage: http://bounce.to/anneke
Buffy-NL homepage: http://welcome.to/buffy-nl (dutch)

Keeper of the moral dilemma you can just FEEL playing out in Willow's head
(DGL)
Very proud member of WPWP, OOH, HMS and moderator of Buffy-NLt

The Coupé man

unread,
Oct 2, 1999, 3:00:00 AM10/2/99
to
>Zeker, dat doe ik elk weekend. :) Ik heb mijn (onze) pagina al voorzien van
>een mooie banner naar jullie pagina toe.
>Doet me eraan denken, ik probeerde laatst op jullie site een e-mail naar
>jullie te sturen maar het werkte niet ('authenticate
>with pop server first" :S ) maar ik had een voorstel om bij rubrieken die
we
>allebei op onze pagina's hebben (zoals nieuws,
>en biografieen, etcetera) een link naar de andere pagina zetten. :)
>We zijn tenslotte allemaal Buffyfans, we hoeven niet te concurreren. :)
Dat is waar, dat we niet hoeven te concurreren bedoel ik, maar hoe bedoel je
dat met linken? En ehhh... dat mailen, probeerde je dat via de feedback
pagina? Anderen is het wel gelukt, anders staat er bij links ook nog zo'n
feedback ding, misschien dat die het wel doet. En anders kun je gewoon
mailen naar buffy_t...@email.com.

0 new messages