Een tijdje geleden ben ik met een vriend van mij een
Nederlandse Buffy mailinglijst begonnen. We zouden
het natuurlijk heel gezelli vinden als jullie eens een
kijkje wilden nemen, en misschien lid zouden willen
worden om fijn Buffy nieuwtjes uit te wisselen en te
discussieren over de laatste afleveringen etc.
Als promotiepagina' is er onze Buffy-site (die gemaakt
is voordat wij van het bestaan van start.at/theslayer
afwisten ;) ):
http://members.tripod.com/buffy-nl/buffy/
Om lid te worden van de mailinglijst ga je naar
en zoek je vervolgens naar "Buffy-nl".
-Anneke Sinnema
Komen jullie dan ook effe gezellig langs http://start.at/theslayer? Die is
zojuist geupdate! Met nog meer nieuws, video's etc. etc.
Zeker, dat doe ik elk weekend. :) Ik heb mijn (onze) pagina al voorzien van
een mooie banner naar jullie pagina toe.
Doet me eraan denken, ik probeerde laatst op jullie site een e-mail naar
jullie te sturen maar het werkte niet ('authenticate
with pop server first" :S ) maar ik had een voorstel om bij rubrieken die we
allebei op onze pagina's hebben (zoals nieuws,
en biografieen, etcetera) een link naar de andere pagina zetten. :)
We zijn tenslotte allemaal Buffyfans, we hoeven niet te concurreren. :)
-Anneke
"I know nothing of this bumbling idiot of whom you speak.
I'm the one and only Joxer!"
-Joxer in "For whom the bell tolls"
ICQ: 16625209
Homepage: http://bounce.to/anneke
Buffy-NL homepage: http://welcome.to/buffy-nl (dutch)
Keeper of the moral dilemma you can just FEEL playing out in Willow's head
(DGL)
Very proud member of WPWP, OOH, HMS and moderator of Buffy-NLt