raad is wat ik zg op de tv ik zat op net 5 te kijken naar the steve harvey
show en ik weet niet of je het programma kent, maar kendra speelt
daarin...!! Ik zat te kijken en ik hoorde zo'n raar accent dus ik keek nog
even goed en toen bleek het kendra te zijn.
ECHT STOER...
maarja.. als je kendra mist kan je elke zondag kijken op net 5 om 4 uur!
groetjes claudia
--
"In every generaton there is a chosen one.
She alone will stand against the vampires,
the demons, and the forces of darkness.
SHE IS THE SLAYER
regards from the slayer :(